Re: Graag feedback op onze webshop

2
Wat mij het eerst opvalt is de collage foto op de home pagina.
Ik zou de achtergrond daarvan 1 kleur maken, ipv het patroon wat er nu op zit.
Dat kijkt rustiger en laat je producten en logo erin beter opvallen. Dat trekt dan sneller de aandacht en houdt hem dan misschien ook langer vast.

Succes!

Re: Graag feedback op onze webshop

3
Ik zou zeker meer productfoto's plaatsen, een tas bv van 69,95 koop ik niet op basis van 1 foto.
Misschien meer product tekst om in de sfeer te komen?
Checkoutveld bedrijfsnaam zou ik er uit halen en hoe heb je ons gevonden en het opmerkingen veld.

hopelijk heb je er iets aan.
De mooiste Leren babyslofjes van BabySteps in de meest unieke collecties vanaf 2012.

Re: Graag feedback op onze webshop

4
Dank u, we gaan er mee aan de slag. meer foto's en meer tekst.
De collage foto wisselt regelmatig, ik zal hier inderdaad rekening mee houden.
verder nog tips om van bezoekers kopers te maken?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Graag feedback op onze webshop

5
Wat mij betreft persoonlijk, is de collage in het begin mij te druk. Echter, gezien de aannemelijke doelgroep, past dit dan ook wel weer.

Het hoofdmenu loopt door op de 2de regel, zorg dat alles op 1 regel menu-items past (tekst kleiner, minder marges, etc.

Welkomstekst is moeilijk leesbaar voor mij door het freestyle lettertype. Mogelijk voor meer tekst een andere (eenvoudigere) lettertype hanteren.
Tevens staan mij teveel links in de welkomstekst.

Productview is erg mooi. Lekker leeg en simpel. Wel ook hier, is mij de lettertype-keuze te chaotisch...

Oja, het submenu onder Armbanden (Mint15) is iets teveels in dezelfde opmaak als het hoofdmenu, zeker nu er een 'dubbele regel' hoofdmenu is. Mogelijk dat je het submenu anders kunt accentueren (iets andere kleur, iets meer border, soort van shadow, etc)...

Nog op de homepage: Als ik binnenkom, moet ik een eind (ondanks grote schermen hier) scrollen om de 'nieuwe producten' te zien of anderszins relevante info. Ik zou proberen dit op nette wijze hoger / in het begin van de pagina te verwerken.
Beveiligingscamera's, set en accessoires: http://www.secucamera.nl
Beveiligde cloud-opslag van camerabeelden: http://www.securitycamcloud.nl