Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
RobbertS
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 oktober 2015
Locatie: Gouda
Contacteer:

[shop89.nl] Kom kritisch kijken !

09 november 2015

Hallo allemaal,

Begin oktober heb ik mijn cursus webwinkel maken afgerond en ik ben gelijk enthousiast begonnen aan mijn eerste webwinkel.

http://www.shop89.nl is een webwinkel voor cadeaus en gadgets. Gemaakt met SEOshop en GIMP :)

Graag wil ik jullie vragen wat redenen kunnen zijn om niet tot kopen over te gaan in mijn webwinkel zodat ik deze punten kan aanpassen voordat ik geld ga steken in marketing en reclame.

BVD
http://www.shop89.nl - cadeaus en gadgets voor iedereen
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Kom kritisch kijken !

09 november 2015

1 to 5 dagen is niet echt een snelle levering. Helaas is het niet per artikel zichtbaar hoe lang de levertijd is. Ik wil persoon liever niet het risico lopen om 5 dagen op een bestelling te wachten.

Ook het lettertype is slecht leesbaar. Bijvoorbeeld het woord ideal ziet er bijna uit als idaal of id88l.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: [shop89.nl Kom kritisch kijken !

10 november 2015

Graag wil ik jullie vragen wat redenen kunnen zijn om niet tot kopen over te gaan in mijn webwinkel zodat ik deze punten kan aanpassen voordat ik geld ga steken in marketing en reclame.
Dat is een goede manier van werken. Zorg dat je de site al flink hebt geoptimaliseerd, voordat je je gaat richten op het (betaald) aantrekken van veel bezoekers.

Ik zou met name de homepage wat rustiger maken: minder afbeeldingen die aandacht vragen en aanbiedingen tonen.

Veel succes met jouw webwinkel.
 
Gebruikersavatar
Smart Repair Store
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 november 2015
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: [shop89.nl] Kom kritisch kijken !

10 november 2015

Je achtergrond is inderdaad heel druk.

Verder zie ik geen webwinkel keurmerk en heb je uitsluitend een mobiele nummer. Ik denk dat dit niet veel vertrouwen naar de klant toe wekt.
http://www.smartrepairstore.nl/ is het adres voor al uw smartphone reparatie en de inkoop van refurbished iphones.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
RobbertS
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 oktober 2015
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: [shop89.nl Kom kritisch kijken !

11 november 2015

Ik zou met name de homepage wat rustiger maken: minder afbeeldingen die aandacht vragen en aanbiedingen tonen.

Veel succes met jouw webwinkel.
Ik heb een aantal aanpassingen gemaakt op de Homepage om meer rust te creeren.
Zelf vind ik het er ook gelijk wat professioneler uitzien.

Alvast bedankt!

Meer feedback is ook nog zeker welkom !
http://www.shop89.nl - cadeaus en gadgets voor iedereen
 
Peterk
Berichten: 120
Lid geworden op: 06 september 2014
Locatie: Assendelft
Contacteer:

Re: [shop89.nl] Kom kritisch kijken !

11 november 2015

Hoi
Tekst loopt door van het donkergrijs in het lichtgrijs aan de linkerkant.
Je hebt nu 10 artikelen op de frontpage. Maak daar 12 of 8 van.
Op de iPad valt nu een gat.
Peter
 
rwin
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 januari 2015

Re: [shop89.nl] Kom kritisch kijken !

28 november 2015

De tekst in de footer is hier nauwelijks te lezen.

Het kleurgebruik aanpassen. Het oogt inderdaad vrij druk.
http://www.custorate.nl Gratis klantbeoordeling systeem
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: [shop89.nl] Kom kritisch kijken !

01 december 2015

Ik ben geen fan van de popup met de korting. Zeker omdat deze vrijwel direct opkomt. Als je al een popup wilt gebruiken, kan je deze beter instellen als mensen al wat langer op de site verblijven. Of op het moment dat ze de pagina willen verlaten.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: [shop89.nl] Kom kritisch kijken !

01 december 2015

Een nag screen dat probeert je bij het verlaten van een site nog even te converteren tot bijvoorbeeld nieuwsbriefabonnee, vind ik een verschrikking.

Als je toch aan iedereen 10% korting op alles geeft, doe dat dan gewoon in een banner boven op de homepage. En zet die korting standaard aan in de winkelwagen, zodat je het invoeren van de kortingscode als extra hindernis wegneemt en meteen het effect van die korting op de bottom line toont.

Voor pop-ups die gerichter korting geven, zijn slimmere beslissingsregels te bedenken. Geef bijvoorbeeld alleen korting aan twijfelaars: aan iemand die iets in het winkelwagentje heeft zitten maar de bestelling te lang niet doorzet, aan iemand die 5 webpagina's heeft bekeken, aan terugkerende bezoekers die eerder deze week zijn langsgeweest, enzovoort, enzovoort.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: [shop89.nl] Kom kritisch kijken !

01 december 2015

Een nag screen dat probeert je bij het verlaten van een site nog even te converteren tot bijvoorbeeld nieuwsbriefabonnee, vind ik een verschrikking.
Ter verduidelijking: Dat vind ik ook.
Ook al levert het nog zo veel extra volgers op (volgens vele websites), je valt je bezoekers ermee lastig. Bezoekers die jouw berichten willen lezen, die melden zich wel aan. Zelf zou ik er dus niet voor kiezen.

(Quality over Quantity)