Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
crosserke
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 januari 2016

www.lingeriecorhel.be

07 januari 2016

Graag wens ik ook wat nuttige tips voor mijn shop.
Ik ben blij dat ik mijn droom kunnen verwezenlijken heb met een webshop, en het geluk voor mij is dat ik nog steeds als hoofdinkomst op de markt sta.
Want spijtig genoeg kan ik van me'n webshop niet leven, deze heeft me al meer geld gekost dan opgebracht, maar we geven de moed niet op.
Ik heb al wel momenten gehad, dat ik dacht, voor mij hoeft het niet meer, maar zoals ik al zei, we geven de moed niet op.
Dus bij deze heb ik graag wat nuttige tips over me'n webshop.
www.lingeriecorhel.be
en voor wie nog vragen heeft, shoot 8)

Groetjes Stephanie.
www.lingeriecorhel.be voor ondergoed, nachtkleding en lingerie.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: www.lingeriecorhel.be

07 januari 2016

Een webwinkel starten vereist een lange adem. Zeker het begin is moeilijk. Er binnen korte tijd van kunnen leven is voor veel webwinkel eigenaren geen realiteit.


Als ik jouw webwinkel bekijk, vallen mij een aantal zaken direct op:

Je opent met een tekst over het bedrijf. Toon liever de voordelen voor een klant om bij jou te kopen.
Daarbij vind een bezoeker het niet direct interessant om te weten dat je de spullen ook op de markt verkoopt. Dit kan je beter op een Over Ons pagina melden, om toch de betrouwbaarheid te benadrukken.

Door het kleurgebruik (weinig verschillende, maar wel veel in die kleuren), valt er eigenlijk weinig direct op.

Verder zou ik er niet voor kiezen om een contactformulier weer te geven op de homepage.

Als je trouwens op de foto's "Dames", "Heren", etc. dan kom je op een niet bestaande pagina terecht (geen zoekresultaat).

Wat is precies je doelgroep? Op wie richt je je webwinkel?
Zorg ervoor dat je de website daar helemaal op afstemt.
 
crosserke
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 januari 2016

Re: www.lingeriecorhel.be

08 januari 2016

Hoi,
alvast bedankt voor de commentaar, ik heb deze al opgeschreven, en hiermee ga ik zeker al iets doen.
Wat je bedoeld over het kleurgebruik, ik versta dit, maar dan straalt het ook rust uit. Toch een nuttige tip ook om te veranderen, voor de verkoop te stimuleren.
Wat je zegt over als je op de foto's klikt, vind ik raar, want ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd, maar ik kom altijd op de juiste pagina terecht.
Een echte doelgroep heb ik niet gespecifieerd, maar grotendeels toch de dames, zowel jong als op middelbare leeftijd.

Ik sta altijd open voor meer tips. Groetjes.
www.lingeriecorhel.be voor ondergoed, nachtkleding en lingerie.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: www.lingeriecorhel.be

08 januari 2016

de links van de foto's werken nu wel. Ik kom er ook niet achter waarom ze niet werkten: de link lijkt gewoon te kloppen.


Als je je (ook) richt op jongere dames/meiden, ben ik bang dat je website minder aanspreekt. Zij kiezen wellicht eerder voor een site die meer gericht is op fashion en trends. Ook de vormgeving is hierbij belangrijk.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
crosserke
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 januari 2016

Re: www.lingeriecorhel.be

09 januari 2016

Ik snap wat je bedoeld, wij hebben een groot assortiment, maar meer basisdingen, geen trendsetters waar mensen naar op zoek gaan.
Zijn er nog tips, behalve het hierboven genoemde, om mij site aantrekkelijker te maken voor jonge dames?
Ik krijg zo het gevoel dat er wel meer is om aan te werken dan dat ik zelf aankan...
Groetjes.
www.lingeriecorhel.be voor ondergoed, nachtkleding en lingerie.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: www.lingeriecorhel.be

09 januari 2016

Of andersom gedacht: je richt je juist op de doelgroep die hier minder waarde aan hecht...
 
crosserke
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 januari 2016

Re: www.lingeriecorhel.be

09 januari 2016

zo kan je het inderdaad ook stellen :) maar hoe trek je dan zo'n mensen naar je site.  Ik heb ook al vanalles geprobeerd, maar waarschijnlijk niet op de juiste manier, want dit heeft al veel geld gekost maar eigelijk niets opgebracht.
www.lingeriecorhel.be voor ondergoed, nachtkleding en lingerie.
 
crosserke
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 januari 2016

Re: www.lingeriecorhel.be

12 januari 2016

 Hallo iedereen,
na wat nadenken heb ik toch beslist om nog eens wat hulp in te roepen.
Zoals velen onder ons wil ik toch me'n webshop zien groeien, en in mijn ogen ziet mijn webshop er wel goed uit, maar toch, als ik dan wat verkeer naar me'n shop krijg zitten er nog weinig verkopen in. dus hulp zoeken, professionele hulp voor een make-over voor me'n shop. Dus laat de tips maar komen, ik hoor het graag van jullie.

vriendelijke groetjes.
www.lingeriecorhel.be voor ondergoed, nachtkleding en lingerie.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: www.lingeriecorhel.be

13 januari 2016

na wat nadenken heb ik toch beslist om nog eens wat hulp in te roepen.
Zoals velen onder ons wil ik toch me'n webshop zien groeien, en in mijn ogen ziet mijn webshop er wel goed uit, maar toch, als ik dan wat verkeer naar me'n shop krijg zitten er nog weinig verkopen in. dus hulp zoeken, professionele hulp voor een make-over voor me'n shop..
Beauty is in the eye of the beholder, maar in mijn ogen ziet je webshop er toch minder goed uit, al helemaal als ik die vergelijk met andere webshops in lingerie. Ik denk daarom dat je er verstandig aan doet het ontwerp onder handen te nemen: (a) zet er een professionele webdesigner op of (b) installeer een professioneel template als je webwinkelsoftware dat toelaat.
 
Gebruikersavatar
qwyrp
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 oktober 2010
Locatie: Twello
Contacteer:

Re: www.lingeriecorhel.be

13 januari 2016

Een van de dingen die ik zelf als koper check / fijn vind zijn het volgende:
  1. Staat er duidelijk een mailadres en telefoonnummer (vaste tlf aansluiting = betrouwbaarder) >> liefst in de header
  2. Hoe kan ik betalen (ik betaal het liefst met Paypal maar niet elke webwinkel heeft dat) >> liefst in de header
  3. Is er een keurmerk >> liefst in de header
Deze zaken heb je niet dus mij (en ws dan ook anderen) raak je kwijt.

Persoonlijk vind ik dat bepaalde zaken nog wel voor verbetering vatbaar zijn zoals:
  1. Maak meer gebruik van het scherm. Ik gebruik een vrij groot scherm (zoals vele anderen wat ik uit GA bij onze webwinkels) en dan komt je webwinkel er toch wat iel (= smal) uit te zien.
  2. Je website is niet echt geschikt voor mobiel/tablet want ik moet iedere keer uitvergroten. Een template wellke écht mobiel/tablet geschikt is vergroot je kans ws aanzienlijk want in onze winkels verkopen we minimaal 30/40% aan mensen die winkelen via een mobiel/tablet
  3. Op een productpagina heeft elk product zijn eigen hoogte en dat vind ik slordig overkomen
  4. Links Maten BH: daar staat alles een beetje door elkaar (75/90?) kom ik 4x tegen en verdeeld over de hele kolom. Hier kan je ms nog eens goed naar kijken want door een selectie te maken van minimale / maximale waarde icm letter ziet het er veel aanlokkelijker aan.
Nou en zo zijn er nog wel wat meer zaken te verbeteren maar de keuze is natuurlijk aan jou :D
PDM internetdiensten voor bouwen en onderhouden van webwinkels & websites.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: www.lingeriecorhel.be

13 januari 2016

Ik denk dat de website layout niet je eerste probleem is.
Sommige dingen werken gewoon niet en de ergste (zeker bij lingerie niet onbelangrijk) je kan maar 1 ding bestellen.
Als ik 2 onderbroeken wil krijg je geen foutmelding maar bestellen lukt niet. 1 wel en als je die dan in de winkelwagen op 2 zet komt er na update geen foutmelding en kun je nooit meer naar afrekenen.
Mij ben je als klant kwijt en dat gaat bij anderen dan natuurlijk ook zo.
Je checked alles toch wel? Als je op waardebon klikt krijg je een foutmelding over dat de zoekopdracht niets kan vinden? Zoekopdracht? Ik wilde een waardebon kopen.
En dingen die wel in het overzicht staan maar dan bij bestellen 'out of stock' geven. Waarom engels? Waarom niet meteen in overzicht vermelden. Je laat een klant voor niets naar een artikel gaan en daar worden ze niet blij van....
 
Stijn
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 februari 2016

Re: www.lingeriecorhel.be

10 februari 2016

Hoi,

Ik ga iets heel rigoureus zeggen, maar ik denk dat je dat enorm gaat helpen.
STOP MET JE WEBSHOP IN DRUPAL!
Er zijn zoveel betere, eenvoudigere en makkelijkere programma's om je webshop in te bouwen.
Drupal is niet geschikt!

Wat ik uit je commentaren lees is dat je geen trendy producten verkoopt, maar "basics".
Basics verkoop je op basis van een lage prijs. Zorg dan dat je dat ook communiceert / uitstraalt.

Als ik jou was zou ik andere webshop software kiezen. (bijvoorbeeld Prestashop)
Een goede template uitzoeken, kopen en installeren. Producten erop en gaan.

ik hoop niet dat mijn commentaar te heftig is, want ik gun je dat het gaat lukken.
Maar volgens mij gaat dat met Drupal als shop niet gebeuren. Sorry.

Toffe groet,
Stijn