Is dit dan de enige reden om deze partij aan te bevelen aan je klanten?Wij hebben ook goede ervaringen met Mollie (grote aantallen passen ze tareiven aan -> wel om vragen!, correcte uitbetalingen) verder nooit problemen mee.
Al mijn klanten werken met Mollie of ik stel het ze iig voor als mijn 'preferrede' PSPer
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Is dit dan de enige reden om deze partij aan te bevelen aan je klanten?Wij hebben ook goede ervaringen met Mollie (grote aantallen passen ze tareiven aan -> wel om vragen!, correcte uitbetalingen) verder nooit problemen mee.
Al mijn klanten werken met Mollie of ik stel het ze iig voor als mijn 'preferrede' PSPer
M.a.w. wat zijn je goede ervaringen dan, naast correcte uitbetalingen en aanpasbaarheid (op aanvraag)?
- Scherpe tarieven (korting bij meer transacties). Een van de goedkoopste !
- Dienst is gratis
- Veel diensten (Ideal, Sofort, Belfius, Mr Cash, Creditcard, Paypal)
- Geen extra account nodig voor klant
- Correcte en overzichtelijke manier van uitbetalen
Juist. Dank voor de toelichting.
- Scherpe tarieven (korting bij meer transacties). Een van de goedkoopste !
- Dienst is gratis
- Veel diensten (Ideal, Sofort, Belfius, Mr Cash, Creditcard, Paypal)
- Geen extra account nodig voor klant
- Correcte en overzichtelijke manier van uitbetalen
Vandaag een volledige credit card betaling terug gestort en de kosten worden ook gewoon in mindering gebracht. Je moet alleen €0,25 (ex btw uiteraard) aan refund kosten betalen.Voor gebruikers van Mollie, wees alert dat Mollie kosten rekent bij het terugstorten van geld naar een klant! Op hun website en ook bij telefonische hulp spreken ze van 0.25 cent aan kosten voor het terugstorten van geld aan een klant. Maar kosten zijn veel hoger.
Als je een credit card betaling van een klant wil terugstorten, stort dan niet het volledige bedrag terug. Mollie rekent gewoon de 2.8 % kosten en 0.25 cent . En bij een hoog bedrag loopt dat behoorlijk op.Zeer teleurgesteld met deze slechte informatie die mollie verstrekt!
Volgens de website van Mollie:Vanaf wanneer spreken jullie over 'grote volumes'? Beetje een inschatting maken of het al tijd wordt om Mollie te bellen
Volumekorting
Voor grote bedrijven hebben we nog scherpere tarieven. Als je meer dan € 50.000 per maand of grote hoeveelheden transacties verwerkt, stuur sales een mail.
Grote hoeveelheden transacties... Helaas nog steeds niet gespecificeerd. Maar de 50.000 halen we helaas nog nietVolgens de website van Mollie:Vanaf wanneer spreken jullie over 'grote volumes'? Beetje een inschatting maken of het al tijd wordt om Mollie te bellen
Volumekorting
Voor grote bedrijven hebben we nog scherpere tarieven. Als je meer dan € 50.000 per maand of grote hoeveelheden transacties verwerkt, stuur sales een mail.
Denk niet dat het om een paar 100 transacties zal gaan Je kan natuurlijk altijd eens contact opnemen met Mollie en horen wat ze te zeggen hebben, een nee heb je...Grote hoeveelheden transacties... Helaas nog steeds niet gespecificeerd. Maar de 50.000 halen we helaas nog niet
Volgens de website van Mollie: