Feedback voor Yfybeads.nl

1
Hallo,

Een paar maanden terug ben ik gestart met de website www.yfybeads.nl.
Op zich gaat het al redelijk goed. Mijn klanten komen vooral via Facebook en Instagram, daarom ben ik mij nu in SEO aan het verdiepen, helaas is dit niet mijn sterkste kant.
Ik wil nu in ieder geval meer tekst en informatie op mijn website gaan plaatsen. Ik had het idee om dit per categorie te doen, bijvoorbeeld algemene informatie over het materiaal en dergelijke. Nu vraag ik mij af of dit wel slim is. Ik heb namelijk het idee dat het nu wel overzichtelijk is en dat het niet handig is als je eerst door de tekst naar beneden moet scrollen en dan pas de producten ziet.
Ik hoor graag hoe jullie hierover denken.
Ook andere feedback is natuurlijk van harte welkom.

Alvast bedankt,
Karin  
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback voor Yfybeads.nl

5
Beste Karin,

Zorg ervoor dat de omschrijvingen kloppen met de producten! Zijn deze van echt goud en zilver, zijn ze verguld of zijn ze goudkleurig en zilverkleurig?

Hoewel het zeer onwaarschijnlijk is dat de producten uit edelmetaal gemaakt zijn, is het wel verstandig om de juiste beschrijving mee te geven!

Gr. Mick

Re: Feedback voor Yfybeads.nl

6
Bedankt voor de Feedback!
Idd zijn de bedels en dergelijke niet van echt goud. Ik was van plan om in een algemene tekst per categorie hier wat informatie over te geven. Alleen weet ik niet zo goed waar ik dit het handigst kan doen. Vond het zelf namelijk wel overzichtelijk dat je gelijk de verschillende producten ziet.

Had geen idee dat de website voor de mobiel niet goed ingesteld staat. Nog iets om me in te gaan verdiepen :-) Bedankt! 

Re: Feedback voor Yfybeads.nl

7
Heb je ruimte om op iedere pagina met een categorie, een kleine test boven je producten te zetten?
Een beetje algemene informatie over de producten. Dat helpt voor je SEO, maar ook voor de klanten.
Mensen lezen het niet altijd hoor, lang niet altijd zelfs. Maar dan heb je het er wel netjes bij staan.
Inderdaad de materialen informatie. Ik heb mijn kralenwinkel al heel veel jaren. En er kan beter teveel op staan dan te weinig.
Voor degene die wel lezen, is dat altijd fijn. En misschien nog belangrijker, het voorkomt gedoe achteraf als mensen andere dingen hadden verwacht dan ze krijgen.
Succes!!!

Re: Feedback voor Yfybeads.nl

8
De uiting voor de nieuwsbrief staat wat te groot in beeld (te lange zin), djt geeft een onrustige indruk.

De header afbeelding lijkt hier niet van de beste kwaliteit. Misschien is het ook mooier als je minder producten daarop weergeeft, of de afbeelding vervangt door een aantal klikbare productfoto's.

Een aantal van je voorwaarden kloppen niet helemaal, waaronder deze:
2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.
(moet 14 dagen na herroeping zijn)

Er is geen Over Ons pagina.

Verder mis ik een beetje sfeer. Juist bij deze producten zou ik verwachten dat je iets meer sfeer brengt. Toon bijvoorbeeld meer beelden waarin mensen de sieraden dragen, etc. Het kleurgebruik draagt hier natuurlijk ook aan bij. Voordeel daarvan is dan weer wel dat de producten goed uitkomen tegen een rustige witte achtergrond.

Veel succes met je webwinkel.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop