Nieuwe Webwinkel

1
Goedemiddag, 

Wij zijn beide zelfstandig ondernemer ( stratenmaker en fotograaf ) en hebben sinds kort een webwinkel online gezet. 
Het idee was om ook zelf meubeltjes te gaan maken maar na diverse materialen te hebben bekeken is het voor ons te duur om te maken. 

Voor nu is het een webwinkel met woondecoratie, mode accessoires en een aantal New born props  ( voor de fotografie ). 

Graag hoor ik wat jullie van de website vinden, of er nog verbeter punten zijn? 

We hebben niet heel veel bestellingen gehad maar dit had ik ook niet verwacht, en dat is ook niet noodzakelijk voor ons ( wel leuk uiteraard) . We hebben beide een full time baan gelukkig. 

Ik probeer zoveel mogelijk actief te zijn online ( facebook, instagram, marktplaats etc ) en ik ga mij binnenkort verdiepen in de adv. van Google. 

Alvast bedankt! 

www.beijethuis.nl 

Re: Nieuwe Webwinkel

2
Ik heb even snel gekeken, leuke producten en goede sfeer foto's.
Het enigste punt wat me meteen opviel was dat op de productpaginas telkens 10 producten staan 4-4-2 waardoor ik in eerste instantie dacht dat er maar 1 pagina was aangezien de producten niet doorliepen. Mijn advies zou zijn om 12 producten te tonen 4-4-4 zodat men sneller ziet dat er nog een volgende pagina is aangezien de producten niet "stoppen".

Re: Nieuwe Webwinkel

4
Als je echt voor de webwinkel gaat, zou ik er in ieder geval voor kiezen om op de homepage juist producten te plaatsen en niet de informatie die je op een Over Ons pagina vindt.

Verder is een tagline handig, om voor bezoekers duidelijker te maken wat er te halen valt. Zoals Klaas hierboven al aangeeft is het ook verstandig om de voordelen voor de klant duidelijk te vermelden (evenals korte en duidelijke info over levertijd en verzendkosten).

Je termijn bij herroepingsrecht is in strijd met de wet. Je dient minimaal 14 dagen te hanteren.

Oh... en ik zou de reclame voor GP onderaan de pagina verwijderen.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Nieuwe Webwinkel

5
Ik zou inderdaad op je homepage producten tonen, mensen die willen weten wie jullie zijn en wat jullie doen, kun je dan eventueel naar 'over ons' doorverwijzen. 
Je wilt tenslotte producten verkopen!

Daarnaast is zou ik er echt voor kiezen om iDEAL toe te voegen als betalingsmogelijkheid, vandaag de dag zonder iDEAL is bijna een no-go. 

Succes verder met de shop (en een leuke naam trouwens).
www.smoely.nl | De website met een lach.
Smoely bedenkt en ontwikkeld producten voor ouders, pedagogen en kindercoaches.

Re: Nieuwe Webwinkel

6
Iedereen bedankt voor de reacties! 

Ik ga alles even na lopen en kijken wat we er aan kunnen veranderen. 

Ideal en paypal heb ik inderdaad naar gekeken.. het is alleen best prijzig.. Maar misschien moeten we daar aan gaan geloven!

Fijne avond, 

Groeten Mayera 

Re: Nieuwe Webwinkel

7
Beijethuis schreef: Ideal en paypal heb ik inderdaad naar gekeken.. het is alleen best prijzig.. Maar misschien moeten we daar aan gaan geloven!
Met Mollie of Sisow betaal je alleen 45ct per geslaagde transactie, geen maandelijkse kosten dus dat lijkt mij te overzien. PayPal rekent een hogere fee, maar ook hier betaal je alleen per transactie. Verkoop je niks, betaal je niks!

Re: Nieuwe Webwinkel

8
Bedankt voor de tip Mick!
Wij hebben geen Mollie of Sisow.
Mijn broer heeft de website in elkaar gezet. Maar ik ga alles op een rijtje zetten en kijken wat we kunnen doen!

Groeten Mayera

Re: Nieuwe Webwinkel

9
Beijethuis schreef:Bedankt voor de tip Mick!
Wij hebben geen Mollie of Sisow.
Mijn  broer heeft de website in elkaar gezet. Maar ik ga alles op een rijtje zetten en kijken wat we kunnen doen!

Groeten Mayera
Wij zitten zelf bij Sisow waar we erg tevreden over zijn, Je moet echter wel een KvK en zakelijk rekeningnummer hebben. 
www.smoely.nl | De website met een lach.
Smoely bedenkt en ontwikkeld producten voor ouders, pedagogen en kindercoaches.

Re: Nieuwe Webwinkel

10
Hoi,

Leuke spullen en zeker een leuke hobby volgens mij. Hier nog wat tips:
  • Ik zou de kleurstelling aanpassen. Ik vind het nu een beetje somber
  • iDEAL erop!
  • Logo voor verzending erop! (postnl?)
  • Wanneer heb ik het in huis als ik bestel?
  • De kleur van de voorraad valt wat weg (bij product info)
  • Probeer eens een andere tekst voor je knop "toevoegen aan winkelwagen".  Bijvoorbeeld "koop nu" of "bestel nu"
  • Je hebt een homepagina (de shop) Probeer hier toch ergens een klein stukje tekst op te krijgen over wat voor shop je hebt.
    Dit staat nu wel onder Welkom, maar dat gaan mensen niet lezen. Het woord "Welkom" moet je sowieso vermijden trouwens ;)
Ik zou ipv Welkom iets doen als:

Beijethuis.nl - Webshop voor betaalbare woondecoratie en mode accessoires [titel]
Hier dan kort stukje tekst over je shop
Bekijk onze woondecoraties en mode accessoires <-- mooi plaatje of link
Wellicht al een item of 4 eronder of een plaatje per categorie met een link naar de categorie

Succes ermee! Foto's zijn erg mooi trouwens!

Toffe groet,
Stijn

Re: Nieuwe Webwinkel

11
Bedankt Stijn erg waardevolle tips. En bedankt dat de foto's in de smaak vallen. Ik wilde niet alles met een witte achtergrond, net even wat anders. En dat is weer het voordeel als je ook fotograaf bent  :) 

Ik ga aan de slag met de tips! Erg handig. 


Groetjes Mayera 

Re: Nieuwe Webwinkel

12
Hi Beijethuis,

Als IT-student zal ik je mijn opinie geven :)

- In de (HTML-)code valt mij op dat dezelfde metatag 2x vermeld staat.

Code: Selecteer alles

<meta name="generator" content="WordPress 4.3.3" />
<meta name="generator" content="WooCommerce 2.4.10" />
Als dit automatisch gegenereerd wordt, dan heb ik niks gezegd. Weet niet of het uitmaakt als dezelfde metatag meerdere keren voorkomt.
Verder zie ik veel CSS staan vermeld in je HTML binnen de <style>-tags. Dit is niet per definitie fout, maar als dit extern staat is het wel wat netter.

- Wat de site zelf betreft zou ik kijken naar de spelling. Product Categorieën is aan elkaar & Contact informatie ook & '! SALE !' ziet er goedkoop uit, maak hier bijv Uitverkoop van. Komt al heel anders over ;)

- Daarnaast is 'Afrekenen' geen logisch itemmenu. Als je geïndexeerd wordt door Google is het laatste wat je wilt, dat mensen je kopje Afrekenen zien ;)
Mensen willen dit pas zien bij het betaalproces en niet van tevoren aan herinnerd worden :P

- Het kopje winkelwagen verwacht ik helemaal rechtsbovenaan in de webshop ipv in het menu. Mocht je um toch in je menu plaatsen, dan helemaal rechts. 

- 'De webshop' en 'Winkel' zijn verwarrend. De webshop zou ik 'Over ons' van maken en Winkel veranderen in 'Producten' oid 

- De zoekfunctie valt niet echt op, werkt verder prima. Als ik op het vergrootglas klik en vervolgens links moet typen is dat niet bepaald logisch. Snap dat je aan een design vastzit, maar kijk of je hier wat mee kunt. Dat terzijde. Als ik zoek op 'armband' krijg ik 3 hits. Is het misschien mogelijk om bij de resultaten plaatjes te tonen? Dat is wat makkelijker en mensen weten gelijk wat ze kunnen verwachten. 

De belangrijkste voor mij: 
- Het logo is niet klikbaar. Mensen klikken op het logo om terug te keren naar de homepagina. Nu moet ik op een typografie klikken wat niet logisch is.
Op responsive gebied (op mobiel) schaalt de afbeelding niet mee, alleen de tekst schaalt mee. Dat vind ik zelf storend.

- Het mobiele menu is zeer slecht zichtbaar op mobiel. Tegenwoordig worden websites meer op mobiel bekeken dan je zou verwachten, zou jammer zijn als je bezoekers kwijtraakt omdat ze je menu niet kunnen vinden. Kijk even of je wat aan de algehele kleuren kunt doen met de website (zoals hierboven al vermeld is) Je verkoopt leuke producten, misschien wat frisse kleuren inbrengen? Het komt zo somber over, dat is jammer :)


Hopelijk kun je wat met de feedback. Succes ermee! 

Groetjes Thomas
Website: https://www.transparantehoesjes.nl
Twitter: @transparanthoes
Facebook: http://www.facebook.com/transparantehoesjes

Re: Nieuwe Webwinkel

13
Vandaag kwam ik nog even terug op je pagina.

het volgende valt als eerste op:

Winkel

Na ontvangst van betaling streven wij ernaar uw bestelling binnen twee werkdagen te versturen!  
Dit is niet echt een leuke binnenkomer. De titel van de pagina is niet interessant. En ik lees meteen iets over een betaling en dat ik misschien daarna een bestelling krijg...

Verder viel me op dat je het generate press copyright ook nog niet hebt verwijderd. (Gebruik display none)
Plaats een Gratis backlink voor je webshop