Re: Graag jullie mening over onze webwinkel.

3
Dankjewel.
Ik heb al een paar puntjes voor mijzelf gemaakt. Namelijk meer text en informatie over het product, want SCALA staat meer bekend om hun shapewear dan hun lingerie. Ook zeggen sommige mensen dat ze de website wat saai vinden. Best lastig om een oordeel daarover te geven. :)

Re: Graag jullie mening over onze webwinkel.

4
Hi MadeInRu,

Welkom op het forum! 

Bij het eerste bezoek oogt de website goed. De footer vind ik erg rommelig. Het gedeelte van de nieuwsbrief zou ik in de footer verwachten, onder de scheidingslijn. Je website heeft een luxe-uitstraling, dus het Facebook-iFrame vind ik dan weer jammer, zeker omdat de rest zo strak eruit ziet. Als je het nieuwsbrief gedeelte + de 2 social media knoppen vervangt door het Facebook-iFrame ziet er het denk ik al een stuk beter uit ;)

Verder zou ik het responsive even nakijken, want op mobiel mis ik wel wat elementen. Wat padding zou lekker zijn om het rustiger te krijgen, maar niet noodzakelijk. Dat is een beetje persoonlijke smaak. Kijk of je de menu's in de footer (Contact, Products, My Account en Customer Support) beter kan vormgeven op mobiel. Zo links uitgelijnd ziet er wat apart uit. 

Het hoofdmenu aan de bovenkant zou je kunnen overwegen om 'justify' op toe te passen. Dat hij de hele regel in beslag neemt. En de slider met Color Collection valt op, doordat hij niet de hele slider opvult, ivm de witte ruimtes van de blauwe balken.

Totslot, een mooie webshop. Strak, zit goed in elkaar. Een paar kleine puntjes op vormgeving om te verbeteren als je het mij vraagt, verder een leuke, toffe website! :)

Groetjes
Website: https://www.transparantehoesjes.nl
Twitter: @transparanthoes
Facebook: http://www.facebook.com/transparantehoesjes
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Graag jullie mening over onze webwinkel.

5
Ik heb nog even kort gekeken:

Er is geen kvk nummer duidelijk aanwezig.

De klantenservice pagina is leeg.

De zichttermijn bepaling in de algemene voorwaarden wijkt af van de bepaling die je op de site communiceert (dagen en werkdagen).

Verder valt op dat er afgewisseld wordt met de aanspreekvorm (u/je).


Ik zou er trouwens niet voor kiezen om de enorme google kaart te tonen bij de contactgegevens. Zeker niet boven de contactgegevens.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Graag jullie mening over onze webwinkel.

7
Mooie webwinkel. Inderdaad zoals ze hier boven al zeiden, sommige teksten zijn nog niet vertaald, hierdoor kun je veel conversie verliezen!
Een ander puntje zijn de verzendkosten. Gratis verzending vanaf €70,- maar wat zijn de verzendkosten bij een bestelling onder de €70,-? Dit mag wel iets duidelijker.

De voorwaarden van herroepingsrecht zijn duidelijk beschreven, maar misschien is een retour formulier een idee om het makkelijker te maken voor de klant.

Verder wens ik jullie veel succes met de webwinkel!