Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Re: Graag jullie feedback - ik ben even he-le-maal leeg! :*(

25 februari 2016

Bedankt voor jullie reacties en gezonde feedback. Het maalt in mijn hoofd. Er woeden onweersbuien en er waait een stevige wind. Er lijkt storm op komst. 

Ik moet een paar zaken anders gaan aanpakken want zoals het nu gaat, werkt het ook niet. Een paar punten die ik overwogen heb maar ik voorlopig nog niet aan gaat rommelen:

- De naam blijft zoals hij blijft. Met steeds meer producten komt de naam ook steeds meer tot zijn recht. Namelijk Lieve spulletjes. Een bedrijfsnaam hoeft bovendien niet percee direct gekoppeld te zijn. Er zijn voorbeelden genoeg met een bedrijfsnaam waar je totaal niets van kunt maken, maar mega concerns hebben opgebouwd. Los daarvan, kost het omzetten van een naam heel veel tijd, geld en moeten een aantal social media platforms compleet opnieuw opgebouwd worden omdat een naam is veranderd. De naam blijft dus voorlopig zoals het is. Wat ik wel ga onderzoeken is of ik domeinen erbij moet gaan zetten. 

- De canvassen ga ik vanaf nu een beetje los laten. De prijzen blijven ook nog even zoals ze zijn. Ik wil het nog even proberen. Ze zijn vrij uniek, persoonlijk en zit er nog handwerk aan. Wel kan ik er wat meer mee doen om te laten zien dat wij ze echt hebben ontwerpen met schetsjes, misschien een time lapse of iets dergelijks.. een paar youtube filmpjes met fly overs over de canvassen. Echter ga ik de focus verleggen. Die ga ik richten op spandoeken en vlaggen. Ook de hout lijn moet nog verder aangepakt worden. Tijd is mijn vijand. 

Mijn vrouw is ondertussen bezig met lieve vlaggetjes die met de hand worden gemaakt. Net als nog een paar lieve artikelen die je niet zo 123 overal gedepersonaliseerd kan aankopen. Allemaal handwerk dus even zien hoe dat uitpakt. 

De komende dagen wil ik nog even goed door de winkel lopen om kleine problemen op te lossen. Zo is er een banner die niet duidelijk is over de leverkosten. En wil ik uitzoeken hoe ik standaard het getal 1 in de vakjes krijg bij de bestel aantallen. Die staat nu op nul. 

Zo zijn er technisch nog wel wat puntjes.
 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Re: Graag jullie feedback - ik ben even he-le-maal leeg! :*(

26 februari 2016

Okey, ik ben even een uur gaan zitten aan de voorkant met de feedback: Wat onderscheid jouw tegen de rest. Ik heb het dan niet over de kwantum etc.. maargoed, blijkbaar wordt het daar wel mee vergelijken. Ik heb een simulatie op mijn computer staan waarmee ik mijn voorkant kan ontwerpen en bijna helemaal zoals ik het daar hebt staan krijg ik het wel in magento. Het is dus niet echt! 

Ik heb geprobeerd om met drie heldere items kort en bondig te zeggen wat ons anders maakt. En wellicht een beetje meer een gun factor kan creëren. 

Ook de header (wat een slider gaat worden) start met 1 van mijn illustraties.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden / verduidelijkt! 

Afbeelding
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Graag jullie feedback - ik ben even he-le-maal leeg! :*(

26 februari 2016

Ik vind het een stuk beter.
De greep uit de canvas collectie zou ik nog iets aanpassen. Het hart is een heel mooie, de andere zijn er meer zoals er dertien in een dozijn gaan en die je (vergelijkbaar) ook wel elders ziet. Daar misschien ook wat andere inzetten. Koekjes monster gesnapt, kleurige  sterretjes. Juist een beetje die unieker zijn dan elders. Ster met naam is ook wel aardig vind ik.
En nu ik keek zag ik ook bijv dag sterren dag maan. Mogen ze ook niet voor zulke teksten zelf een korte tekst opgeven. 
Bij de drie USPs zou ik zelf aanpassen (naam toevoegen) ook verwerken. En unieke illustraties en eigen ontwerpen liggen heel dicht bij elkaar, maar kan nog net ;-)

De vergelijking van de test en hoe het nu is, heb ze beide even in een window open staan, valt me op dat ik de nieuwe fris en nieuw vind en de oude is mooi maar komt 'bekend' voor. Alsof ik meer van zulke websites gezien heb. (Dat is ook zo ;-))
Zeker komt dat ook omdat (bij mij boven de vouw) nu niet de rij canvas doeken staat maar een leuk plaatje met usp van de website.
 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Re: Graag jullie feedback - ik ben even he-le-maal leeg! :*(

26 februari 2016

Bedankt Paul voor je reactie! Ja, de rij canvassen die we nu laten zien kunnen we een beetje mee spelen. Dit zijn de wat beter verkochte versies.. Maar wellicht zijn de anderen juist niet verkocht omdat ik ze nergens laat zien. 

Ik vergeet helemaal mijn USP dat je het persoonlijk kan maken. Stom stom stom! Ga ik even mee sleutelen op een ander tijdstip. Een paar deadlines zitten aan mijn mouw te trekken :D
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Graag jullie feedback - ik ben even he-le-maal leeg! :*(

26 februari 2016

Ik vind het ook een vooruitgang. Maar net wat PaulG zegt, je toont nu 5 canvassen, waarvan er 3 erg op elkaar lijken. Als je wil laten zien wat je in huis hebt, moet je juist de afwisseling laten zien.

En uit je reactie proef ik dat je het wel mooi vindt met de canvassen, wat er nu op staat, staat er op maar je gaat je nu focussen op de spandoeken en de vlaggen. Dan vraag ik me af: wat verkoopt nu het best? Daar moet je natuurlijk ook naar kijken. Hoeveel spandoeken heb je al verkocht? (Dat hoef ik niet te weten, maar dat moet je voor jezelf nagaan.)

En dan nog een dingetje. Je hebt heel veel canvassen met naam. Heel leuk natuurlijk, maar als ik als tante of kennis van een pasgeborene een canvas cadeau zou geven, zou ik er juist eentje willen geven zónder naam. Want wie weet hoeveel dingen met naam erop de ouders al krijgen, of ze hebben zelf al iets met een naam erop laten maken. Zo heb je de decoratie Hartjes Fleur. En als je er met je muis overheen gaat, krijgt ie een andere kleur en de tekst 'Love'. Die zou ik sowieso als apart product plaatsen. En meer van dat soort canvassen, met een lief klein rijmpje erop of zo. En een mooi plaatje zonder tekst kan ook heel leuk zijn.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Graag jullie feedback - ik ben even he-le-maal leeg! :*(

26 februari 2016

Veel beter zo. Dit benadrukt precies waarin je je onderscheidt.

Kan je niet beter een greep uit het hele assortiment doen? Of de mooiste/ meest unieke van de belangrijkste producten.
 
Royk
Berichten: 280
Lid geworden op: 20 december 2013

Re: Graag jullie feedback - ik ben even he-le-maal leeg! :*(

26 februari 2016

Okey, kleine update.. tussen het werken door haha.. soms moet ik toch even op een klant wachten. 

De getoonde artikelen in mijn preview waren enkel een placeholder. in de vorm van "hier staan een paar artikelen". Om die onduidelijkheid weg te halen heb ik een nieuwe placeholder gemaakt.. en iets in klad gezegd dat veel van onze artikelen persoonlijk zijn.

Afbeelding
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Graag jullie feedback - ik ben even he-le-maal leeg! :*(

26 februari 2016

Het wordt steeds mooier en unieker!
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Graag jullie feedback - ik ben even he-le-maal leeg! :*(

08 maart 2016

Hoe ver ben je al met het realiseren ervan? Ik zag op de site nog de oude lay out.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht