Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Dat is zeker een goed punt. Als echt 90% van de bezoekers uit adwords komt en dit slechts omzet in minder dan 1 bestelling per dag, dan gaat er iets niet goed. Ik zou daar zeker naar kijken, je betaalt natuurlijk (veel) geld voor de advertenties.heb je binnen Adwords je zoektermen niet veel te ruim staan? Je wil niet niet gevonden worden op enkel geboortekaartje, dat is niet te betalen en schieten met hagel, je wil gevonden worden op ik noem maar wat. 'apart geboorte kaartje met roze lintje'
Probeer eens wat meer gericht te adverteren op 'koop' zoektermen. Wat je nu doet is adverteren in het begin van de flow. Oftewel men denkt aan bijv. babykaartjes en zoekt daar op binnen Google. Maar wat je wil is dat men al echt wil gaan kopen of tenminste aan kopen denkt. Gebruik daarvoor extra zoektermen zoals 'kopen', 'bestellen', 'laten maken' etc.Fijn om te lezen dat de website ook bevalt. Ja, usability is inderdaad een punt waaraan wij moeten werken, ik denk vooral in de pagina waar mensen hun kaartje aanpassen. We zijn een klein clubje kaartenontwerpers en dat valt dat weer te zien aan de website. De opmerking over dat onze website meer op een portfolio is denk ik precies ons probleem.
Wat betreft AdWords, het klopt dat wij best vrij ruime termen als keywords hebben. We sluiten voornamelijk veel termen uit. Aantal keywords van ons:
"geboortekaartje" "babykaartje", "geboortekaart"... We hebben er in totaal een stuk of 40. Is dat te veel? Wat raden jullie aan in dit geval?