Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Nu ben ik heel nieuwsgierig: waar haal je die adviesprijs vandaan?Via een omweg van MWW kom ik er wel op.
Je hebt vreemde prijzen bij sommige producten. Zo zijn de aromabranders goedkoper dan adviesprijs, maar de geurolie duurder dan adviesprijs. Wat is daar de reden voor?
Daarbij waarom moet ik 5 dagen wachten na mijn bestelling? Ook al bied je alleen overboeking aan (niet aan te raden, want mag niet) toch bij overboeken kun je het zeker binnen 48 uur opsturen.
Wat mis je?De website voelt nog niet af (als je er al op kunt komen).
5 dagen levertijd is echt te lang, daarbij is deze levertijd zo duidelijk in beeld gebracht, dat het erop lijkt dat jij dit als voordeel voor de klant brengt.
Wat bedoel je met die opmerking over de tweetknop?Hi,
Je hoeft niet bang te zijn, elke vorm van feedback kan je mee aan de slag
Er kloppen een flink aantal dingen niet wat mij betreft.
- Als je over 'Tweet' linksbovenaan heen hovert (muis je muis overheen gaat), dan verschijnt er ineens een tweetknop.
- De kleurencombinatie komt niet goed tot z'n recht. Ik zie overal borders en underlines, heel storend en ziet er wat amateuristisch uit. (hetgene wat je juist niet wilt)
- De inhoud, ik mis content en teksten.
- 'Meer informatie' in de footer onder Algemene voorwaarden. Meer informatie van wat?
- Categorieën zet je niet in je footer, maar enkel in de menubalk. Ik verwacht informatie over Retourrecht, Orderstatus, Cookies, Garantievoorwaarden en ga zo maar door. Dat zijn ook juridische verplichtingen waaraan je moet voldoen.
- 5 dagen levertijd is al genoemd, maar inderdaad.. 5 dagen? Daar kan ik bij bol.com intussen al 4-5 x iets hebben besteld. Je moet je onderscheiden van de 'rest' en dát juist overbrengen op je doelgroep en publiek
Succes!
Wat dacht je van de links en pagina's onder speciale aanbiedingen, meer informatie, etc.Wat mis je?De website voelt nog niet af (als je er al op kunt komen).
5 dagen levertijd is echt te lang, daarbij is deze levertijd zo duidelijk in beeld gebracht, dat het erop lijkt dat jij dit als voordeel voor de klant brengt.
Dat geneuzel valt best mee, het zijn gewoon de wettelijke verplichtingen waaraan je moet voldoen.Meer informatie: al dat geneuzel wat ik wettelijk moet melden, maar niet al te prominent wil doen, aangezien het onder andere mijn privéadres betreft.
...
Garantie: op kaarsen...??
Die levertijd: ja, ben er zelf ook niet zo blij mee. Maar ja... ik ben geen bol.com
- Tweetknop, als je op de tekst 'Tweet' gaat staan met je muis (linksbovenaan de pagina) dan krijg je een handicoon te zien, haal je je muis eraf dan verschijnt een daadwerkelijk tweetknop.Wat bedoel je met die opmerking over de tweetknop?Hi,
Je hoeft niet bang te zijn, elke vorm van feedback kan je mee aan de slag
Er kloppen een flink aantal dingen niet wat mij betreft.
- Als je over 'Tweet' linksbovenaan heen hovert (muis je muis overheen gaat), dan verschijnt er ineens een tweetknop.
- De kleurencombinatie komt niet goed tot z'n recht. Ik zie overal borders en underlines, heel storend en ziet er wat amateuristisch uit. (hetgene wat je juist niet wilt)
- De inhoud, ik mis content en teksten.
- 'Meer informatie' in de footer onder Algemene voorwaarden. Meer informatie van wat?
- Categorieën zet je niet in je footer, maar enkel in de menubalk. Ik verwacht informatie over Retourrecht, Orderstatus, Cookies, Garantievoorwaarden en ga zo maar door. Dat zijn ook juridische verplichtingen waaraan je moet voldoen.
- 5 dagen levertijd is al genoemd, maar inderdaad.. 5 dagen? Daar kan ik bij bol.com intussen al 4-5 x iets hebben besteld. Je moet je onderscheiden van de 'rest' en dát juist overbrengen op je doelgroep en publiek
Succes!
Meer informatie: al dat geneuzel wat ik wettelijk moet melden, maar niet al te prominent wil doen, aangezien het onder andere mijn privéadres betreft.
Footer: interessant. Ik heb dit zo gedaan in navolging van een blog die het als slimme zet poneerde. Maar: orderstatus in de footer?
Cookies heb ik via de MWW interface geregeld, er zou een banner bovenaan moeten staan.
Garantie: op kaarsen...??
Die levertijd: ja, ben er zelf ook niet zo blij mee. Maar ja... ik ben geen bol.com
Serieus? Gaat dat zo snel tegenwoordig? Ik weet niet beter dan dat de Post minstens 2 dagen nodig heeft om een brief te bezorgen, dat met een dag voor mezelf om te doen wat ik moet doen en je zit al op die drie dagen. Dat geeft nul marge voor vertraging (Postkantoor dicht ofzo)... hoe doen jullie dat?Dat geneuzel valt best mee, het zijn gewoon de wettelijke verplichtingen waaraan je moet voldoen.Meer informatie: al dat geneuzel wat ik wettelijk moet melden, maar niet al te prominent wil doen, aangezien het onder andere mijn privéadres betreft.
...
Garantie: op kaarsen...??
Die levertijd: ja, ben er zelf ook niet zo blij mee. Maar ja... ik ben geen bol.com
Op alles wat je (ver)koopt zit garantie, dus ook op kaarsen! Ook al komt het zelden voor dat je garantie moet verlenen, je bent wel verplicht om het aan te bieden.
Waarom is je levertijd zo lang? Mocht je een bestelling niet dezelfde dag kunnen verzenden, dan is de volgende dag toch wel mogelijk? de levertijd is dan 2-3 werkdagen
Tweet: ik zie wat je bedoelt. Denk dat het komt doordat de tweetknop wat langzaam laadt of zo.- Tweetknop, als je op de tekst 'Tweet' gaat staan met je muis (linksbovenaan de pagina) dan krijg je een handicoon te zien, haal je je muis eraf dan verschijnt een daadwerkelijk tweetknop.Wat bedoel je met die opmerking over de tweetknop?
Meer informatie: al dat geneuzel wat ik wettelijk moet melden, maar niet al te prominent wil doen, aangezien het onder andere mijn privéadres betreft.
Footer: interessant. Ik heb dit zo gedaan in navolging van een blog die het als slimme zet poneerde. Maar: orderstatus in de footer?
Cookies heb ik via de MWW interface geregeld, er zou een banner bovenaan moeten staan.
Garantie: op kaarsen...??
Die levertijd: ja, ben er zelf ook niet zo blij mee. Maar ja... ik ben geen bol.com
Als je het niet vind, let me know dan maak ik wat screenshots voor je
- Dat geneuzel zou je op ten duur wel de kop kunnen kosten. Het is een kleine moeite om de informatie te vermelden en schept wel indirect vertrouwen bij je bezoekers.
- Footer, kijk eens naar die van mij op mijn website. Zorg dat je wat logische items in je footer hebt staan en geen productcategorieën.
- Garantie, jaa.. wat gebeurt er als de kaars kapot aankomt, ik noem maar wat. (kans zal klein zijn, maar in geval van). Als je deze info op de site vermeld, dan hoeven mensen je daarvoor niet te mailen. Scheelt weer wat toch ?
- Levertijd moet je echt aan werken, want met 5 dagen ga je het niet redden in deze wereld. Mensen willen geen week wachten op een kaarsje, als je een flatscreentv binnen een dag in huis kan hebben
Succes!
Denk je echt dat je de enige bent die Puckator kent?Nu ben ik heel nieuwsgierig: waar haal je die adviesprijs vandaan?Via een omweg van MWW kom ik er wel op.
Je hebt vreemde prijzen bij sommige producten. Zo zijn de aromabranders goedkoper dan adviesprijs, maar de geurolie duurder dan adviesprijs. Wat is daar de reden voor?
Daarbij waarom moet ik 5 dagen wachten na mijn bestelling? Ook al bied je alleen overboeking aan (niet aan te raden, want mag niet) toch bij overboeken kun je het zeker binnen 48 uur opsturen.
De vijf dagen is omdat ik dit in mijn eentje moet doen. Als iemand vandaag bestelt, kan ik het op zijn vroegst morgen op het postkantoor hebben. En dan hebben zij ook nog een paar dagen nodig. Plus een hele kleine marge.
Hoezo mag overboeken niet? Je zou toch zeggen dat een platform als MWW dat niet aanbiedt als het niet mag???
Maar, iDeal/CreditCard e.d. zitten in de pijpleiding. Is gewoon nog niet af.
Heel eerlijk? Een bekende die ook een webshop had heeft me verteld dat het zo werkt. Ik heb overigens niet de illusie dat ik net zo snel kan zijn als de Groten online.Sorry hoor, maar als je niet weet dat PostNL gewoonlijk de dag na versturen de post bezorgt, hoe kom je dan op het idee om een webwinkel te starten? Zoals je reageert lijkt het net alsof je anno 2016 zelf nog nooit iets besteld hebt via internet.
Nee, dat denk ik niet. Alleen noemde de leverancier waar ik het spul vandaan heb geen consumentenadviesprijs.Denk je echt dat je de enige bent die Puckator kent?Nu ben ik heel nieuwsgierig: waar haal je die adviesprijs vandaan?
De vijf dagen is omdat ik dit in mijn eentje moet doen. Als iemand vandaag bestelt, kan ik het op zijn vroegst morgen op het postkantoor hebben. En dan hebben zij ook nog een paar dagen nodig. Plus een hele kleine marge.
Hoezo mag overboeken niet? Je zou toch zeggen dat een platform als MWW dat niet aanbiedt als het niet mag???
Maar, iDeal/CreditCard e.d. zitten in de pijpleiding. Is gewoon nog niet af.
(...)
Als je zorgt dat je je pakketjes voor half 6 op het postkantoor levert hebben je klanten de pakjes gewoon morgen in huis. Met de feestdagen gaan klanten er zelf meestal niet vanuit dat ze het geleverd krijgen en rond die dagen natuurlijk duidelijk vermelden dat het pakket na de feestdagen wordt geleverd.Heel eerlijk? Een bekende die ook een webshop had heeft me verteld dat het zo werkt. Ik heb overigens niet de illusie dat ik net zo snel kan zijn als de Groten online.Sorry hoor, maar als je niet weet dat PostNL gewoonlijk de dag na versturen de post bezorgt, hoe kom je dan op het idee om een webwinkel te starten? Zoals je reageert lijkt het net alsof je anno 2016 zelf nog nooit iets besteld hebt via internet.
En reviewen als helemaal af: tja, ik dácht dat het af was.
Even afgezien van dat geklooi met die redirect die maar niet goed wil komen, pure winst dus, deze review, want zelf zou ik het nooit gezien hebben dat het niet werkte (ik ben een firefoxer).
Dan weet ik zeker dat hij ooit in 2000-2010 zijn webshop is begonnen of dit heeft gezegd om gewoon onzin te verkondigen misschien omdat je in zijn of haar vaarwater komt. Het werkt totaal niet zoals diegene het je heeft vertelt.Heel eerlijk? Een bekende die ook een webshop had heeft me verteld dat het zo werkt. Ik heb overigens niet de illusie dat ik net zo snel kan zijn als de Groten online.Sorry hoor, maar als je niet weet dat PostNL gewoonlijk de dag na versturen de post bezorgt, hoe kom je dan op het idee om een webwinkel te starten? Zoals je reageert lijkt het net alsof je anno 2016 zelf nog nooit iets besteld hebt via internet.
En reviewen als helemaal af: tja, ik dácht dat het af was.
Even afgezien van dat geklooi met die redirect die maar niet goed wil komen, pure winst dus, deze review, want zelf zou ik het nooit gezien hebben dat het niet werkte (ik ben een firefoxer).