Beste iedereen.
Ik heb mijn webshop in een geheel nieuw jasje gestoken, en ben benieuwd wat jullie er van vinden. Wat mij opvalt, is dat ik de laatste week erg weinig bestellingen binnen krijg. Geen idee wat de reden daarvan is. Daarom heel graag jullie eerlijke advies. Alvast bedankt. http://www.tekstkadoshop.nl
Re: Webshop in nieuw jasje gestoken
2Ik zie dat er toch redelijk wat producten met een levertijd van ca 1 week. Niet echt verkoop bevorderend.
Ik weet niet of het aan mn scherm ligt maar de shop oog wat flets qua kleuren.
Ik weet niet of het aan mn scherm ligt maar de shop oog wat flets qua kleuren.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
Re: Webshop in nieuw jasje gestoken
3Is de website helemaal vernieuwd? Ook de web urls enzo? En heb je die er een week geleden op gezet?
Dan zou het kunnen dat je (eventueel tijdelijk) in google gezakt bent. Mocht daar een groot deel van je bestellingen normaal gesproken vandaan komen, dan zou dat eventueel een verklaring kunnen zijn.
Dan zou het kunnen dat je (eventueel tijdelijk) in google gezakt bent. Mocht daar een groot deel van je bestellingen normaal gesproken vandaan komen, dan zou dat eventueel een verklaring kunnen zijn.
Re: Webshop in nieuw jasje gestoken
4Dat zou best de reden kunnen zijn pixibel. De kleuren zijn niet echt flets hoor.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: Webshop in nieuw jasje gestoken
5Ik denk dat het eerder jouw monitor is want de kleuren zijn inderdaad wel flets. Menu en ucp's zijn zelfs moeilijk te lezen. wit op flets.
Re: Webshop in nieuw jasje gestoken
6Ik kan me goed voorstellen dat je weinig bestellingen hebt. Zodra ik de website bezoek krijg ik een vervelende popup te zien waar ik niet op zit te wachten.
Vervolgens klik ik um weg en zie ik een webshop die amper te lezen is. Ik geloof best dat je lichtpaars een mooie kleur vind, maar je zal toch wat moeten veranderen, want het geheel is zeer slecht leesbaar
- Daarnaast is de achtergrond onscherp (houten background)
- ze zoekknop is over de zoekbalk heen geplaatst ipv erin
- de storende blauwe balk mag weg wat mij betreft
- Contactinformatie is niet uitgelijnd
- Social media-icons zijn niet echt (FB en Instagram)
- Betaalmogelijkheden zijn niet transparant, maar gewoon in een wit plaatje geknald
- Ik mis een mooi keuzemenu in de footer
- 'Navigatie:'?
- Gastenboek bestaat niet
- De Over mij-pagina staat vol spelfouten
- De hover van de menu-items is niet uitgelijnd op het menu zelf
- Het mailadres wat eindigt op @ziggo.nl komt wat amateuristisch over. Kijk of je een mailadres kan regelen wat aansluit op je domeinnaam, dus bijv info@tekstkadoshop.nl, ziet er ook een stuk professioneler uit.
Ik zou zeggen: ga flink aan de slag, want er valt nog een hoop de verbeteren. Succes!
Vervolgens klik ik um weg en zie ik een webshop die amper te lezen is. Ik geloof best dat je lichtpaars een mooie kleur vind, maar je zal toch wat moeten veranderen, want het geheel is zeer slecht leesbaar
- Daarnaast is de achtergrond onscherp (houten background)
- ze zoekknop is over de zoekbalk heen geplaatst ipv erin
- de storende blauwe balk mag weg wat mij betreft
- Contactinformatie is niet uitgelijnd
- Social media-icons zijn niet echt (FB en Instagram)
- Betaalmogelijkheden zijn niet transparant, maar gewoon in een wit plaatje geknald
- Ik mis een mooi keuzemenu in de footer
- 'Navigatie:'?
- Gastenboek bestaat niet
- De Over mij-pagina staat vol spelfouten
- De hover van de menu-items is niet uitgelijnd op het menu zelf
- Het mailadres wat eindigt op @ziggo.nl komt wat amateuristisch over. Kijk of je een mailadres kan regelen wat aansluit op je domeinnaam, dus bijv info@tekstkadoshop.nl, ziet er ook een stuk professioneler uit.
Ik zou zeggen: ga flink aan de slag, want er valt nog een hoop de verbeteren. Succes!
Website: https://www.transparantehoesjes.nl
Twitter: @transparanthoes
Facebook: http://www.facebook.com/transparantehoesjes
Twitter: @transparanthoes
Facebook: http://www.facebook.com/transparantehoesjes
Re: Webshop in nieuw jasje gestoken
7Dank voor je reactie. Ik heb al wat aangepast. Welke storende blauwe balk bedoel je?
Re: Webshop in nieuw jasje gestoken
8Kijk ook even naar de achtergrond bij Betaalmogelijkheden, het is jammer dat die wit is. Verder zou ik het Informatie menu verplaatsen naar de footer, Verder zou ik de "Schrijf een reactie" bij elk artikel weghalen en vervangen met wat extra informatie over het artikel (is ook gelijk goed voor je SEO). Kleuren zijn om mijn laptop niet storend, maar het is wel veel roze
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
Re: Webshop in nieuw jasje gestoken
10Die popup is inderdaad vervelend.
Typefoutje:
Typefoutje:
Waarom een ziggo emailadres? Je hebt toch ook een .nl adres?maar u kunt natuurlijk ook zelf uw ideen inbrengen.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Re: Webshop in nieuw jasje gestoken
11De popup is nu weg als het goed is.
De betaalmogelijkheden zijn transparant.
Het menu komt in de footer, dat is een klusje voor vanavond.
Dank je voor het mee denken.
De betaalmogelijkheden zijn transparant.
Het menu komt in de footer, dat is een klusje voor vanavond.
Dank je voor het mee denken.
Re: Webshop in nieuw jasje gestoken
12De popup is gelukkig weg, evenals de blauwe balk, daar worden we blij van
Zou ook even je responsive nakijken, dat komt op tablet en mobiel niet helemaal lekker uit.
Zou ook even je responsive nakijken, dat komt op tablet en mobiel niet helemaal lekker uit.
Website: https://www.transparantehoesjes.nl
Twitter: @transparanthoes
Facebook: http://www.facebook.com/transparantehoesjes
Twitter: @transparanthoes
Facebook: http://www.facebook.com/transparantehoesjes
Re: Webshop in nieuw jasje gestoken
13Wat mij verder nog opvalt is dat de klant zelf moet kiezen tussen:
brievenbuspost
brievenbuspakketje
pakketpost
Het lijkt mij logischer dat dit automatisch wordt toegewezen aan een bepaald type bestelling. Daarbij zijn de prijzen van alledrie gelijk. Sterker nog, dezelfde prijs wordt ook getoond voor afhalen...
brievenbuspost
brievenbuspakketje
pakketpost
Het lijkt mij logischer dat dit automatisch wordt toegewezen aan een bepaald type bestelling. Daarbij zijn de prijzen van alledrie gelijk. Sterker nog, dezelfde prijs wordt ook getoond voor afhalen...
Plaats een Gratis backlink voor je webshop