Re: Webshop in nieuw jasje gestoken

3
Is de website helemaal vernieuwd? Ook de web urls enzo? En heb je die er een week geleden op gezet?
Dan zou het kunnen dat je (eventueel tijdelijk) in google gezakt bent. Mocht daar een groot deel van je bestellingen normaal gesproken vandaan komen, dan zou dat eventueel een verklaring kunnen zijn.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webshop in nieuw jasje gestoken

6
Ik kan me goed voorstellen dat je weinig bestellingen hebt. Zodra ik de website bezoek krijg ik een vervelende popup te zien waar ik niet op zit te wachten.
Vervolgens klik ik um weg en zie ik een webshop die amper te lezen is. Ik geloof best dat je lichtpaars een mooie kleur vind, maar je zal toch wat moeten veranderen, want het geheel is zeer slecht leesbaar :(

- Daarnaast is de achtergrond onscherp (houten background)
- ze zoekknop is over de zoekbalk heen geplaatst ipv erin
- de storende blauwe balk mag weg wat mij betreft
- Contactinformatie is niet uitgelijnd
- Social media-icons zijn niet echt (FB en Instagram)
- Betaalmogelijkheden zijn niet transparant, maar gewoon in een wit plaatje geknald
- Ik mis een mooi keuzemenu in de footer
- 'Navigatie:'? :?
- Gastenboek bestaat niet
- De Over mij-pagina staat vol spelfouten
- De hover van de menu-items is niet uitgelijnd op het menu zelf
- Het mailadres wat eindigt op @ziggo.nl komt wat amateuristisch over. Kijk of je een mailadres kan regelen wat aansluit op je domeinnaam, dus bijv info@tekstkadoshop.nl, ziet er ook een stuk professioneler uit.

Ik zou zeggen: ga flink aan de slag, want er valt nog een hoop de verbeteren. Succes! ;)
Website: https://www.transparantehoesjes.nl
Twitter: @transparanthoes
Facebook: http://www.facebook.com/transparantehoesjes

Re: Webshop in nieuw jasje gestoken

8
Kijk ook even naar de achtergrond bij Betaalmogelijkheden, het is jammer dat die wit is. Verder zou ik het Informatie menu verplaatsen naar de footer, Verder zou ik de "Schrijf een reactie" bij elk artikel weghalen en vervangen met wat extra informatie over het artikel (is ook gelijk goed voor je SEO). Kleuren zijn om mijn laptop niet storend, maar het is wel veel roze :P
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!