Re: 1 jaar verder en nieuwe layout

2
Deze website had ik nog niet eerder gezien.

Wat een kleurrijk geheel!
Dit heeft echter ook een nadeel: doordat er zoveel opvalt, vallen de individuele onderdelen eigenlijk juist minder op.

Je zou verder nog wat meer nadruk kunnen leggen op de klantvoordelen. Waarom zou een bezoeker bij jou willen kopen?
Dit zou ik dan doortrekken naar je Over ons pagina. Deze is nu nog wel erg zakelijk en bevat verder weinig info.

Probeer ook nog wat meer reviews te krijgen. Dit geeft een betrouwbaarder beeld dan slechts 1 (zeker met 10). Heb je al meer klanten gehad? Benader hen dan met de vraag of ze een korte review willen geven (inclusief linkje naar de juiste pagina in het bericht).

In ieder geval veel succes met je webwinkel.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: 1 jaar verder en nieuwe layout

3
Een interessante webshop. Veel kleuren wat zoveel een positief als negatief effect heeft. Het illustreert een speelgoed-gerelateerde website wat goed is. Het nadeel is, is wat Meerwaarde ook aangeeft, dat de belangrijkste informatie niet goed tot z'n recht goed, omdat het te druk is.

De kleuren zelf vind ik goed gekozen. En dan bedoel ik het type kleuren, in jouw geval 'flat'.

Het grote blok wat boven de tekst 'Het leukste en voordelig speelgoed kopen doe je bij de leuksteonline' staat is niet uitgelijnd om de overige content, dat vind ik jammer. Bovendien valt het hele tekstblok niet op. Dit gedeelte ziet er slordig uit.

Ik zou kijken of je ander faviconnetje kan vinden. Deze is onduidelijk.

Bij een greep uit ons assortiment zijn de onderstaande blokken niet even groot/hoog, dit zou ik aanpassen met min-height in de css.

De slogan 'de grootste online', vind ik wat dubieus. Ik denk dat je jezelf moeilijk kan vergelijken met Bart Smit, Intertoys e.d.

De footer is strak. Niets op af te dingen :)

Als je naar beneden scrollt blijft het menu hangen (fixed) aan de bovenkant van je scherm. Ik zou dit een witte kleur geven ipv de achtergrondkleur van de website. Oogt toch wat strakker denk ik.

Al met al een mooie, verzorgde website. Paar kleine verbeterpuntjes, maar in grote lijnen heb je er goed over nagedacht ;)
Website: https://www.transparantehoesjes.nl
Twitter: @transparanthoes
Facebook: http://www.facebook.com/transparantehoesjes
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: 1 jaar verder en nieuwe layout

5
Ook van mij nog even een paar verbeterpuntje, hopelijk kan je er wat mee :)
  • De plaatjes bij aanbiedingen zou ik wat groter maken. Op dit moment zijn ze erg onduidelijk en slecht te bekijken.
  • Je hebt 1 review Custorate en de kans zit er dik in dat die niet eens van een klant is geweest. Ik zou die voorlopig nog even weghalen tot je wat meer reviews hebt.
  • Als ik je producten bekijk zijn je bestelknoppen niet mooi uitgelijnd. 
  • Je menu werkt niet als je op de product pagina zit en het menu over het plaatje heen komt. De twee javascriptje interfereren hier met elkaar.
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!

Re: 1 jaar verder en nieuwe layout

7
We hebben inmiddels een aantal punten zelf opgelost. Dat het menu niet werkt is de maker van het template aan het bekijken. Wij er druk mee en merken dat het een continue proces is :)

Aantal css zaken krijgen we nog niet goed, even kijken of iemand dit voor ons wil doen.

Re: 1 jaar verder en nieuwe layout

8
Op de pagina retouraanvraag, verwijs je voor meer uitleg naar de algemene voorwaarden. Hoewel correct, is dit niet erg klantvriendelijk.

Het is beter om te verwijzen naar het artikel uit je FAQ (dit leest pretiiger dan de AV), of het stukje tekst gewoon op te nemen op die pagina, dat scheelt de bezoeker weer een stap.

Mocht je nog meer info willen mbt het verbeteren van de Over ons pagina, dan verneem ik het graag.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: 1 jaar verder en nieuwe layout

9
eriks1805 schreef:Merk wel dat klanten niet vaak een review geven terwijl ze wel tevreden zijn,
Maar als je een jaar verder bent, heb je vast nog wel wat klanten die je nog zou kunnen benaderen. Als dit niet zonder meer lukt, kan je ook nog overwegen een korting weg te geven in ruil voor een review over een eerdere aankoop. Dat levert jou gelijk meer betrouwbaarheid op en wellicht een vervolgaankoop.
Succes.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: 1 jaar verder en nieuwe layout

10
WebwinkelMeerwaarde schreef:Op de pagina retouraanvraag, verwijs je voor meer uitleg naar de algemene voorwaarden. Hoewel correct, is dit niet erg klantvriendelijk.

Het is beter om te verwijzen naar het artikel uit je FAQ (dit leest pretiiger dan de AV), of het stukje tekst gewoon op te nemen op die pagina, dat scheelt de bezoeker weer een stap.

Mocht je nog meer info willen mbt het verbeteren van de Over ons pagina, dan verneem ik het graag.
Daar heb je een punt, dank je wel. Inmiddels de retourpagina aagepast

Ja zou graag wat meer info over de Over ons pagina willen hebben