Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
nayonowe
Berichten: 35
Lid geworden op: 31 maart 2015
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Na een jaar bezig te zijn......

19 mei 2016

Ik ben deze maand een jaartje bezig met mijn webwinkel.
Tot op heden mag ik niet klagen over de bezoekersaantallen en verkopen (boven verwachting).

Toch vraag je jezelf steeds af, kan het niet beter of doe ik het wel goed.

Zelf ben ik nog niet helemaal tevreden over mijn top menu, hoe of wat ik het wel wil ben ik nog niet helemaal uit.

Kritische punten zijn welkom:
Url: link naar website
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Na een jaar bezig te zijn......

19 mei 2016

Waarom een redirect url gebruiken als je je eigen url ook in je handtekening hebt. Je wordt dan toch al gevonden in google!
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Na een jaar bezig te zijn......

19 mei 2016

Te veel de standaardmenubalk van Prestashop, die in jouw geval heel rommelig oogt, te grote logo's van PostNL en betaalwijzen.
Ik zou (als je het zelf niet voor elkaar krijgt) iemand in de arm nemen die je template wat kan fatsoeneren. Diie kosten verdien je snel weer terug lijkt mij. Succes!
 
nayonowe
Berichten: 35
Lid geworden op: 31 maart 2015
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Re: Na een jaar bezig te zijn......

19 mei 2016

Waarom een redirect url gebruiken als je je eigen url ook in je handtekening hebt. Je wordt dan toch al gevonden in google!
Ja slim inderdaad :|
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
nayonowe
Berichten: 35
Lid geworden op: 31 maart 2015
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Re: Na een jaar bezig te zijn......

19 mei 2016

Te veel de standaardmenubalk van Prestashop, die in jouw geval heel rommelig oogt, te grote logo's van PostNL en betaalwijzen.
Ik zou (als je het zelf niet voor elkaar krijgt) iemand in de arm nemen die je template wat kan fatsoeneren. Diie kosten verdien je snel weer terug lijkt mij. Succes!
De menubalk was ik het inderdaad zelf al over eens.
Ik heb ook wel eens zitten kijken naar een andere template... zoveel keus en zoveel verschillende prijzen.
De logo's kan ik inderdaad zelf gewoon aanpassen kleine moeite.
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: Na een jaar bezig te zijn......

20 mei 2016

De teksten zijn niet helemaal scherp, het menu loopt op 2 pagina's door... Eigenlijk doet je hele site het gewoon niet op Safari :P
Op Chrome ziet je webshop er al een stuk beter uit, maar ik ben het met iedereen eens dat een andere thema een mooie optie zou zijn!
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
 
ikfixhetvoorje
Berichten: 252
Lid geworden op: 09 december 2014
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Na een jaar bezig te zijn......

20 mei 2016

Safari klopt idd. Nou is het wel zo dat veel sites ed het gewoon niet goed doen met Safari (draak van een brwoser ;-<). In firefox is ie ook oke.
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: Na een jaar bezig te zijn......

20 mei 2016

Safari klopt idd. Nou is het wel zo dat veel sites ed het gewoon niet goed doen met Safari (draak van een brwoser ;-<). In firefox is ie ook oke.
Safari gaat niet anders met de webstandaarden om, toch?
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
 
Gebruikersavatar
Bolino
Berichten: 225
Lid geworden op: 31 januari 2016
Contacteer:

Re: Na een jaar bezig te zijn......

20 mei 2016

Safari klopt idd. Nou is het wel zo dat veel sites ed het gewoon niet goed doen met Safari (draak van een brwoser ;-<). In firefox is ie ook oke.
Safari gaat niet anders met de webstandaarden om, toch?
Ja, klopt! ;)

De logo's en emblemen zien er inderdaad veels te groot uit, dat is al een aantal x benoemd. Ik zou kijken of je iemand kan vinden je template wil finetunen.
Anders zou je kunnen kijken of je je menubalk op 1 regel kan krijgen, dat ziet er toch een stuk cleaner uit als je het mij vraagt.

Daarnaast vind ik het wat storend dat ik zelf kan scrollen door de slides heen. Ik mis de navigatiepijlen.
Verder ziet het er goed uit. Fijn om te lezen dat de zaken goed gaan! :)
 
nayonowe
Berichten: 35
Lid geworden op: 31 maart 2015
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Re: Na een jaar bezig te zijn......

20 mei 2016

Gisteravond de website nog even gekopieerd naar mijn Wamp servertje.

Ik ben er inmiddels al uit hoe ik de menubalk kan aanpassen.
De logo's zal geen probleem zijn deze zal ik straks eens verkleinen.

Ik zal de slide module eens nakijken, zit inderdaad wel wat in.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Na een jaar bezig te zijn......

01 juni 2016

Ik ben er inmiddels al uit hoe ik de menubalk kan aanpassen.
De logo's zal geen probleem zijn deze zal ik straks eens verkleinen.
Zou ik zeker (snel) doen, dan ziet het er al heel anders uit. Het onderste deel van je webwinkel ziet er eigenlijk best goed uit, het bovenste deel is echt de boosdoener. Met (zoals anderen ook al aangegeven hebben) de grote logo's.
Verder zou ik aanbiedingen als eerste tonen, dan bestverkocht, dan nieuw, etc.

Ook mis ik een Over ons pagina. Volgens mij is de webwinkel onderdeel van een (groter) bedrijf. Dat zou ik juist benadrukken. Dat komt meestal weer ten gunste van de betrouwbaarheid voor je bezoekers.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht