Super bedankt voor je reactie! Ik ben natuurlijk nog bezig met mijn site en hij is eigenlijk ook nooit af. Blijven aanpassen en optimaliseren hoort er bij. Toch ga ik je opmerkingen/tips beantwoorden.
De slider is niet over de volle breedte + de navigatiepijltjes hebben geen functie, omdat er maar 1 slide is. Klopt. Het plan is om meerdere afbeeldingen toe te voegen zodat de slider ook daadwerkelijk kan sliden. (Denk dan aan afbeeldingen met USPs, Blog items en korting acties) Op dat moment hebben de pijltjes hun functie ook weer terug
Voor een Aquascaping-webshop zie ik weinig spectaculairs op de homepage. De slide ziet er vrij eenvoudig uit, terwijl ik weet dat het veel groter en mooier kan.Klopt. Hier wordt zeker verandering ingebracht. (Denk dan aan filmpjes van mooie en gezonde Aquariums waar af en toe een garnaaltje voorbij zwemt/beweegt zodat de bezoekers getriggert worden/blijven en dus langer op de site zullen blijven.
Daarnaast zou het wat leuker zijn om wat meer voorbeelden en spannende producten op de homepage te plaatsen, om mensen aan te zetten dit ook te gaan doen.
Voorbeeld foto's is 1 van de manieren hoe wij de foto's willen plaatsen. Ook omdat mensen die minder bekend zijn met Aquascaping een goed beeld te geven. Daarnaast willen we ook product filmpjes gaan maken.
Over producten gesproken, je verkoopt er maar een paar? Op het gebied van concurrentie e.d. zal je toch wel moeten zorgen dat je meer te bieden hebt.
De productenlijst wordt zeker nog aangepast. Volgens verwachting zal de levering eind deze maand zijn. Op dat moment is de webshop in 1 klap stukke groter.
De USP's staan helemaal onderaan de pagina. Zorg dat ze bovenaan de website staan voor als mensen niet naar beneden willen scrollen.
De geschreven UPS's staan inderdaad onderaan. Deze worden nog verwerkt in een afbeelding voor in de slider. Ze beide boven aan de site zetten is zeker een optie die we gaan doorvoeren!
Over de kleur groen ben ik niet helemaal uit, maar dat is wellicht persoonlijke voorkeur. Ik had een donkere kleur groen beter gevonden.
Over de groen denken wij 100% het zelfde. We hebben donker groen geprobeerd maar het oogde naar onze menig niet fris genoeg. Misschien moeten we hier nog is over twisten!
Over het geheel ziet het er goed uit, leuke website!
Dank je! Het begin is er en er staat onwijs veel op de planning. Tot zo ver in ieder geval erg bedankt voor je feedback!
Vriendelijke groet,
Robin
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Goed om te horen dat je/jullie achter de schermen nog druk bezig zijn met veranderingen doorvoeren.Super bedankt voor je reactie! Ik ben natuurlijk nog bezig met mijn site en hij is eigenlijk ook nooit af. Blijven aanpassen en optimaliseren hoort er bij. Toch ga ik je opmerkingen/tips beantwoorden.
De slider is niet over de volle breedte + de navigatiepijltjes hebben geen functie, omdat er maar 1 slide is. Klopt. Het plan is om meerdere afbeeldingen toe te voegen zodat de slider ook daadwerkelijk kan sliden. (Denk dan aan afbeeldingen met USPs, Blog items en korting acties) Op dat moment hebben de pijltjes hun functie ook weer terug
Voor een Aquascaping-webshop zie ik weinig spectaculairs op de homepage. De slide ziet er vrij eenvoudig uit, terwijl ik weet dat het veel groter en mooier kan.Klopt. Hier wordt zeker verandering ingebracht. (Denk dan aan filmpjes van mooie en gezonde Aquariums waar af en toe een garnaaltje voorbij zwemt/beweegt zodat de bezoekers getriggert worden/blijven en dus langer op de site zullen blijven.
Daarnaast zou het wat leuker zijn om wat meer voorbeelden en spannende producten op de homepage te plaatsen, om mensen aan te zetten dit ook te gaan doen.
Voorbeeld foto's is 1 van de manieren hoe wij de foto's willen plaatsen. Ook omdat mensen die minder bekend zijn met Aquascaping een goed beeld te geven. Daarnaast willen we ook product filmpjes gaan maken.
Over producten gesproken, je verkoopt er maar een paar? Op het gebied van concurrentie e.d. zal je toch wel moeten zorgen dat je meer te bieden hebt.
De productenlijst wordt zeker nog aangepast. Volgens verwachting zal de levering eind deze maand zijn. Op dat moment is de webshop in 1 klap stukke groter.
De USP's staan helemaal onderaan de pagina. Zorg dat ze bovenaan de website staan voor als mensen niet naar beneden willen scrollen.
De geschreven UPS's staan inderdaad onderaan. Deze worden nog verwerkt in een afbeelding voor in de slider. Ze beide boven aan de site zetten is zeker een optie die we gaan doorvoeren!
Over de kleur groen ben ik niet helemaal uit, maar dat is wellicht persoonlijke voorkeur. Ik had een donkere kleur groen beter gevonden.
Over de groen denken wij 100% het zelfde. We hebben donker groen geprobeerd maar het oogde naar onze menig niet fris genoeg. Misschien moeten we hier nog is over twisten!
Over het geheel ziet het er goed uit, leuke website!
Dank je! Het begin is er en er staat onwijs veel op de planning. Tot zo ver in ieder geval erg bedankt voor je feedback!
Vriendelijke groet,
Robin
Bedankt voor je reactie! Net zoals in mijn vorige antwoord. We zijn nog druk bezig maar de feedback die we nu al gekregen hebben van jullie twee heeft ons alweer geholpen!
Mbt producten valt mij op dat bij "lily pipes" alleen reinigingsborstels staan, terwijl ik daar eigenlijk mooie transparante pijpjes zou verwachten.
Klopt. We wilde alvast de structuur aanleggen van bepaalde product categorieën (indexeren in Google duurt over het algemeen best een tijdje) zodat we later ( eind deze maand) een mooi aantal producten kunnen uploaden.
Je Over ons pagina is momenteel erg open en eerlijk: dat is goed. Maar je zou deze wel wat commerciëler kunnen opzetten. Benadruk waarom men bij jou zou moeten kopen. Het MP verhaal is eigenlijk niet relevant en kan een negatieve invloed hebben op je betrouwbaarheid. Je kunt best zeggen dat je recent gestart bent, maar ik zou verder niet teveel in detail treden.Deze opmerking vind ik super waardevol. Ik heb er voor gekozen om zo open en eerlijk te zijn om vertrouwen te winnen zodat het men niet denkt dat de site zo offline gehaald kan worden als de consument zijn bestelling heeft gedaan/betaald. Ik heb er erg aan getwijfeld om het zo open en eerlijk te doen. Ik ga je opmerking zeker uit voeren want mijn twijfel is nu bevestigd.
De "reviews" zijn echt te kort door de bocht. Kijk of je hier nog wat uitgebreidere reacties kunt krijgen.Eigenlijk zijn het opmerkingen die gelijk door die klanten geroepen werden. Uitgebreider is inderdaad een goeie! Dat ga ik ook op de planning zetten.
Heb je trouwens goed voor ogen wie je doelgroep is? Pas daar ook (consequent) de aanspreekvorm en taal op aan. Ja en nee. Ja, mijn niche is de aquascaper, de aquascaper die gaat voor de inhoud en niet om de techniek. Ondanks die gedachten wil ik ook dat als er dan toch naar de techniek gekeken wordt dat het er dan netjes en verzorgd uit ziet. Qua aanspreekvorm heb ik bewust gekozen voor de JE en JIJ vorm omdat ik denk dat er op die manier ook handel gedreven kan worden en niet altijd er met u gesproken hoeft te worden. Mijn doelgroep mag misschien wel ouder zijn maar vaak krijg ik ook te horen van: U?? Zo oud ben ik ook weer niet. Het is een beetje twisten.. Waar trekt "men" de streep. Ik kies nu voor je omdat dat het ook wat persoonlijker maakt en niet zo formeel. Misschien als ik mijn Over ons pagina heb aangepast kan ik daar de sfeer creeën dat ik 100% serieus met deze business bezig ben maar ook persoonlijk ben.
Bolino geeft het ook al aan, maar ook ik vind dat je juist met dit thema meer foto's kunt tonen. Laat de mooiste aquascapes zien. Geef een setje gratis weg aan iemand met een prachtig aquarium op de voorwaarde dat jij foto's mag maken en deze mag gebruiken op de site.
Ook deze opmerking vind ik erg fijn om te horen!! Dit bevestigt maar weer 1 van mijn ideeën.
Het e-mailadres kan echt niet. Gebruik die van je website.
Ik heb bewust gekozen voor een @outlook.com e-mailadres. Andere ondernemers en webshop eigenaren hebben mij getipt/geadviseerd dat de snelheid van het ontvangen van e-mail op een website mail nog al vertraging kan hebben. Wel tot 1-3 dagen. Omdat 1 van mijn UPS snel antwoord op vragen is wilde ik dit niet. Wat is daar jouw ervaring mee? Wat ik wel kan doen is op de site Robin@easy-scape.nl plaatsen en het laten linken naar Easy-Scape@outlook.com. Persoonlijk tijd ik altijd e-mailadressen over en zal ik dus mijn mail naar het verkeerde adres sturen.
Tot zo ver, erg bedankt voor je feedback en we gaan er zeker mee aan de slag!
Vriendelijke groet,
Robin
eigenaar & oprichter
Easy-Scape.nl
Een update.Goed bezig. Ik ben benieuwd naar je vorderingen de komende tijd.
Dat e-mailadres zou geen probleem mogen zijn. Het zou afhankelijk van de hosting kunnen zijn. Hier zou m.i. (bijna) geen vertraging in mogen zitten.
Overigens heb ik wel mijn website e-mailaccount in outlook (of eigenlijk Mail) opgenomen.
Bedankt!klein puntje viel me nog op.
Je FB blokje bevat de volgende tekst: Deel TROST je aankopen.
Bedankt!Ziet er mooi uit.
Het is alleen niet het meest conventionele design voor een webwinkel. Dat kan nadelig zijn voor je bezoekers.
(klinkt trouwens als een mooi voorbeeld voor ons zomer blogbericht)
Hi Mick,Ik sluit mij aan bij webwinkelmeerwaarde, het ziet er erg netjes uit, maar betwijfel of het een functioneel design voor een webwinkel is...
En de melding: "Naam" uit "woonplaats" plaatste zojuist een bestelling van "€xx,xx" zou mij er direct van weerhouden om een bestelling in je webshop te plaatsen...
Bedankt voor je reactie TheFlippedTable!Ik sluit me aan mij Mick, die popup zou mij ook wegjagen eigenlijk
Ik vind het een mooie site, ik ben wel fan van die grote aquarium fotos die je op de website hebt staan
Kleine dingetjes: Op de hoofdpagina staat onzichtbare techniek met een smiley erachter ik zou zelf die smiley weghalen zodat het professioneler over komt
Je blogs begin je steeds met Hi ik ben Robin met steeds een smiley er achter, op je blogpagina zie je die allemaal in het overzicht, is het niet mooier om daar niet elke blog mee te beginnen?
Bij de contactpagina heb je bij je adres "hoofdkantoor" staan. Heb je dan ook meerdere vestigingen? Volgens die contact pagina niet. Dan komt hoofdkantoor minder professioneel over
Voor een webwinkel is het belangrijk dat een bezoeker alle gegevens die hij/ zij nodig heeft precies daar vind waar hij / zij deze zoekt.Waarom is het niet een gunstig design voor een webwinkel?
Omdat ik verwacht dat een bedrijf zorgvuldig met mijn gegevens om gaat, het delen van klant gegevens en hun aankoop vind ik bezwaarlijk en onprofessioneel, het zou mij er juist van weerhouden om een aankoop te doen!Hi Mick,
Bedankt voor je reactie! Waarom zou die melding je er direct van weerhouden om een bestelling te plaatsen?
Het zou juist aanstoot gevend moeten zijn... het creëert het effect van een drukke shop, dat zou juist motiverend moeten zijn om je bezoeker net een stapje meer te geven.
Omdat ik verwacht dat een bedrijf zorgvuldig met mijn gegevens om gaat, het delen van klant gegevens en hun aankoop vind ik bezwaarlijk en onprofessioneel, het zou mij er juist van weerhouden om een aankoop te doen!Hi Mick,
Bedankt voor je reactie! Waarom zou die melding je er direct van weerhouden om een bestelling te plaatsen?
Het zou juist aanstoot gevend moeten zijn... het creëert het effect van een drukke shop, dat zou juist motiverend moeten zijn om je bezoeker net een stapje meer te geven.
Helemaal mee eens Mick! Thanks voor je antwoord.
Ik zelf kreeg ook een beetje het gevoel van waarom probeert de webshop eigenaar me zo aan te sporen, ik wil liever gewoon rustig rondkijken.
Een van de voordelen van internet winkelen is juist dat je geen hijgende verkoper in je nek hebt hangen toch?
Plus dan heb je die mooie fotos en dan geef je de mensen geen tijd om daar naar te kijken hup hup snel kopen voordat het is uitverkocht
Thanks! Sluit ik mij zeker bij aan.