Wat is je algemene indruk van de website?

Goed; duidelijke informatie en overzichtelijk
Totaal aantal stemmen: 1 (33%)
Matig
Totaal aantal stemmen: 1 (33%)
Slecht; ik zou hier nooit een product bestellen
Totaal aantal stemmen: 1 (33%)
Totaal aantal stemmen: 3

Re: Graag feedback : www.stage-shop.nl

2
Ziet er op zich goed uit. Rustige kleuren etc maar toch ook een paar puntjes:
  • Er staan nog zeer veel Engels teksten (bovenin staat er Checkout ipv Afrekenen), Onderaan staat bij accepteren cookies het engelse ACCEPT ipv accepteren
  • Stage-shop.nl is van jou maar mensen die zich vergissen en stageshop.nl intypen komen op een hele andere site terecht. Ms kan je dat domein overnemen en anders ms een andere cq betere domein claimen
  • Ik zou bovenin je USP (Unique Selling Points) neerzetten: waarom is het beter om bij jou te kopen dan bij je concurrenten?
  • Verder zou ik bovenin je emailadres en telefoonnummer duidelijk weergeven. Liefst een vast nummer en geen mobiel nummer
  • In het menu staat alleen Over maar ws bedoel je Over ons. Daar geef je goede info over je bedrijf. De pagina heet echter about en voor Google is Over ons beter
  • Check je meta-descriptions want die zijn bv op de product-pagina's leeg. Verder zie ik op product-pagina's ook 2 verschillende H1-tags staan en da's ook niet goed
Je bent al lekker bezig maar er zijn toch nog wel zaken te doen, kortom: werk aan de (web)winkel !
PDM internetdiensten voor bouwen en onderhouden van webwinkels & websites.

Re: Graag feedback : www.stage-shop.nl

4
Welkom op het forum.

Je hebt al een leuke website gemaakt. Maar je mist nog de professionele (en betrouwbare) uitstraling.

Probeer de benoemde klantvoordelen verder concreet te maken:
Snelle levering? Hoe snel is dat?
Wat is correcte service?
Waardoor kan je eenvoudig betalen?
Waarom staat gratis verzending vanaf €50,- hier niet tussen?
etc.

Probeer de footer uiting te verwijderen of vervang deze door je eigen. (Powered by WP...)

Optimaliseer de Over ons pagina. Benadruk ook daar de klantvoordelen en geef aan met wie bezoekers te maken hebben.

Verder is het handig om meer (relevante) tekst (content) toe te voegen, ten behoeve van de vindbaarheid (seo). Evenals het optimaliseren van de pagina's, titels, headings, etc. (zie ook reactie hierboven).
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Graag feedback : www.stage-shop.nl

5
Beste Stage-shop,

Welkom op het forum! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet heel erg onder de indruk ben van je website. De template is erg simpel, maar heeft ook een hoop fouten en ziet er niet afgemaakt uit. Verder doe je me heel erg denken aan een groothanden, maar dat blijk je niet te zijn - probeer je site wat meer invulling te geven als je je op consumenten richt. Daarnaast mis je een SSL certificaat en staat het 'Powered by' een beetje goedkoop. Verder vraag ik me af waarom 'All Rights Reserved.' er in het Engels staat?

Verder kan ik bij bestellen kiezen voor vast tarief van 7 euro, maar ook gratis verzending doen? Verder is de tekst op die pagina opeens een stuk groter, en je call-to-action button is niet duidelijk genoeg. Ik denk dat je een redelijk begin hebt, maar er moet nog een hoop gebeuren! Er zijn zat thema's te koop die er veel beter uitzien!
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!

Re: Graag feedback : www.stage-shop.nl

6
Dank voor alle reacties. Veel dingen die niet vertaald zijn komt door de gering functies van de Wordpress template. Ik heb inmiddels de website een compleet nieuwe look gegeven. Daarnaast neem ik jullie punten mee in de verbeteringen!

Re: Graag feedback : www.stage-shop.nl

7
Hallo, 

Ik heb ook even de shop bekeken en ziet er leuk en eenvoudig uit. Daar zit hem meestal de kracht ben ik van mening. Hoe strakker en eenvoudiger van opzet, des te makkelijker is het voor je potentiële klanten om een bestelling te doen. Wat me wel opvalt of beter gezegd, wat ik mis, zijn een flink aantal documenten die je eigenlijk wel verplicht bent te hanteren in je webshop.
Daarmee doel ik op je algemene voorwaarden, privacy policy, herroepingsrecht, klachtenprocedure. 

Mocht je daar moeite mee hebben om die te formuleren, dan verwijs ik je door naar onze standaard documenten en die kun je HIER terugvinden. 
Deze zijn vrij te gebruiken en kun je bijna voor elke webshop inzetten. 
"Gekeurd door ons, beoordeeld door jouw klanten"

Meer informatie? Kijk op www.webwinkelkeur.nl

Re: Graag feedback : www.stage-shop.nl

8
stage-shop.nl schreef:Dank voor alle reacties. Veel dingen die niet vertaald zijn komt door de gering functies van de Wordpress template. Ik heb inmiddels de website een compleet nieuwe look gegeven. Daarnaast neem ik jullie punten mee in de verbeteringen!
Ziet er veel beter uit! Let wel even op dat je site er erg lang over doet om te laden (https://tools.pingdom.com/#!/enMo7v/htt ... ge-shop.nl 6,9s is echt veel te lang) en dat je nog je SSL certificaat mist!
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!

Re: Graag feedback : www.stage-shop.nl

9
puurhost schreef:
stage-shop.nl schreef:Dank voor alle reacties. Veel dingen die niet vertaald zijn komt door de gering functies van de Wordpress template. Ik heb inmiddels de website een compleet nieuwe look gegeven. Daarnaast neem ik jullie punten mee in de verbeteringen!
Ziet er veel beter uit! Let wel even op dat je site er erg lang over doet om te laden (https://tools.pingdom.com/#!/enMo7v/htt ... ge-shop.nl 6,9s is echt veel te lang) en dat je nog je SSL certificaat mist!
Dank voor de reactie! Het laden weet ik niet precies hoe ik dat sneller kan maken. Daarnaast heb ik wel een SSL certificaat. Ik snap niet zo goed waarom dat bij jou niet zichtbaar is. Kijk maar eventueel met een ssl check.

Re: Graag feedback : www.stage-shop.nl

10
stage-shop.nl schreef:
puurhost schreef: Ziet er veel beter uit! Let wel even op dat je site er erg lang over doet om te laden (https://tools.pingdom.com/#!/enMo7v/htt ... ge-shop.nl 6,9s is echt veel te lang) en dat je nog je SSL certificaat mist!
Dank voor de reactie! Het laden weet ik niet precies hoe ik dat sneller kan maken. Daarnaast heb ik wel een SSL certificaat. Ik snap niet zo goed waarom dat bij jou niet zichtbaar is. Kijk maar eventueel met een ssl check.
De snelheid van het laden zit voornamelijk bij je hoster op dit moment. Wat je kan proberen is om CloudFlare er tussen te zetten, als dat niet voldoende werkt dan zal je echt opzoek moeten naar een betere! SSL moet je forceren, zet onderstaande code in de htaccess:

Code: Selecteer alles

[color=#1c1c1c][size=85][font=Arial]RewriteEngine On[/font][/size][/color]
[color=#1c1c1c][size=85][font=Arial]RewriteCond %{HTTPS} !=on[/font][/size][/color]
[color=#1c1c1c][size=85][font=Arial]RewriteRule ^/?(.*) https://%{SERVER_NAME}/$1 [R,L][/font][/size][/color]
##
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!

Re: Graag feedback : www.stage-shop.nl

13
Daniel WebwinkelKeur schreef:Hallo stage-shop.nl,

Had je ook nog kunnen kijken naar mijn punten?

Hoor graag nog van je :)
Uiteraard! Algemene voorwaarden e.d. staan er wel op. Bij klantenservice staat zelfs een retour formulier. Deze punten stonden dus al op de website.