Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
ardui
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 juli 2016
Contacteer:

Graag feedback - Ardui.nl Beauty & Health producten

12 juli 2016

Hallo allemaal,

Mijn naam is Bryan en ik ben samen met mijn compagnon in november 2015 gestart aan het bouwen van Ardui.nl en zijn sinds begin juli officieel geopend. Nu zou ik graag willen vragen of jullie feedback wouden geven zodat wij onze website kunnen verbeteren/optimaliseren. De website verkoopt hoge kwaliteit en exclusieve "Beauty & Health" producten. Dit is voor ons allebei de eerste website die we gebouwd hebben, dus alle feedback is welkom!

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,
Bryan
Ardui Health & Beauty
http://ardui.nl
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Graag feedback - Ardui.nl Beauty & Health producten

12 juli 2016

Zoals ik ook al kort aangaf in je voorstel topic, ziet de website er goed uit.

Toch kan je nog wel het een en ander verbeteren.

Voeg bijvoorbeeld informatiepagina's toe. Dit m.b.t. de onderwerpen: verzendkosten, levertijd, betalen, retourneren.
Niet alleen is dit duidelijker voor bezoekers, maar het is zelfs wettelijk verplicht om hierover informatie te verschaffen.

Verder is het verstandig om je Over ons pagina te optimaliseren. Door dit op de goede manier te doen, vergroot je de betrouwbaarheid van je webwinkel.

De pagina met aanbiedingen is nog leeg. Ook is er geen opmerking geplaatst waaruit blijkt dat dit regelmatig wordt bijgewerkt.

Ook mist er wat content. Voeg teksten toe aan je homepage en productgroep pagina's. Als je hierin de seo principes toepast, dan is je webwinkel ook nog eens makkelijker te vinden in de zoekmachine.

Veel succes met je webwinkel en het verder ontwikkelen ervan.
 
Gebruikersavatar
Daniel WebwinkelKeur
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 juni 2016
Contacteer:

Re: Graag feedback - Ardui.nl Beauty & Health producten

13 juli 2016

Hallo en welkom op het forum :)

Ik heb je webshop even bekeken en die vind ik er vrij eenvoudig uitzien. Dit in tegenstelling tot het logo, die juist erg luxe en chique overkomt.
Het contrast hierin is vrij groot, wellicht dat je nog iets aan het design kunt doen om een beetje gelijk te trekken?
Daarnaast zie ik netjes de algemene voorwaarden staan alleen mis ik de extra verplichte pagina's over het herroepingsrecht, privacy policy en de klachtenprocedure, waarbij ik in de algemene voorwaarden ook de verwijzing naar het ODR mis. Meer hierover kun je HIER vinden.

Let ook op kleine taalfoutjes zoals op deze pagina http://ardui.nl/content/4-over-ons en dat het gedeelte over de gebruikersvoorwaarden. De N mist hierbij.

Mocht je nou de juiste documenten willen hebben voor je webshop, dan mag je die ook van onze website afhalen en die kun je HIER terugvinden.

Als hier vragen over zijn, dan hoor ik die graag :)
"Gekeurd door ons, beoordeeld door jouw klanten"

Meer informatie? Kijk op www.webwinkelkeur.nl
 
Gebruikersavatar
ardui
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 juli 2016
Contacteer:

Re: Graag feedback - Ardui.nl Beauty & Health producten

14 juli 2016

Ik heb de pagina's toegevoegd en de spelfouten aangepast. Bedankt voor jullie feedback, het was waardevolle informatie! Een bedrijf is nooit af en heeft constant werk nodig, dus bedankt!

Ik hoor het graag als jullie en of andere nog feedback hebben.

Met vriendelijke groet,
Bryan
Ardui Health & Beauty
http://ardui.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Graag feedback - Ardui.nl Beauty & Health producten

14 juli 2016

Je geeft aan dat producten binnen 2-5 werkdagen worden bezorgd. Dit is best lang en niet specifiek genoeg.

Overigens zag ik ook nog spelfouten op de verzenden info pagina.
 
Gebruikersavatar
Daniel WebwinkelKeur
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 juni 2016
Contacteer:

Re: Graag feedback - Ardui.nl Beauty & Health producten

20 juli 2016

Top, heb de aanpassing gezien, ziet er goed uit :D
Mocht je meer informatie willen hebben over ons keurmerk, dan hoor ik graag van je !
"Gekeurd door ons, beoordeeld door jouw klanten"

Meer informatie? Kijk op www.webwinkelkeur.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht