[quote="Daniel WebwinkelKeur"]Hallo, ik heb ook even de webshop bekeken en mij vallen een aantal dingen op, die mij als klant zouden kunnen weerhouden om iets te kopen.
Het thema wat je hier gebruikt is vrij flets en echt onscherp op sommige plekken, bijvoorbeeld je categorieën?
Daarnaast heb je géén enkel product op je beginpagina staan of een categorie uitgelicht, alleen een vrij onscherp plaatje van een sale, die mijns inziens echt afbreuk doet op je gehele shop....verwijderen dus of vervangen door iets scherpers?
Wat betreft het keurmerk en dan reageer ik ook even op de opmerking van Albert, nee wij vragen geen vergoeding om afbeeldingen en widgets te plaatsen. Wij adviseren juist om de sidebar te plaatsen links of rechts, zodat die juist altijd zichtbaar is. Daarnaast is het zo dat je de nieuwe variant nu kunt instellen en dat die via mobiel onderin of bovenin te plaatsen is. Op die manier zal die ook niet storen op andere elementen in je shop. De nieuwe variant kun je aanzetten binnen het dashboard van webwinkelkeur onder Installatie - Sidebar.
Ik zie trouwens dat je nog onze oude voorwaarden gebruikt? De nieuwste variant, ook met de verwijzing naar het ODR, kun je
HIER vinden.
Mocht je nog verdere vragen hebben omtrent de implementatie van de sidebar, kun je me ook bereiken via
daniel@webwinkelkeur.nl
Succes![/quote
Hartelijk dank Daniël voor je feedback. Ik zal ze zeker in acht nemen na mijn verlof.
Ik had nog een vraagje ivm de reviews. Hoe kan ik de klanten vragen om een review te plaatsen? Ik weet dat deze ook de bezoekers meer vertrouwen geven. Ik heb nu een andere formule gekozen van webwinkelkeur (na paar dagen ontvangen de klanten een e-mail om een review te plaatsen over hun aankoop). Ik vroeg me of ik de inhoud van die mail kan aanpassen bijv. Ze krijgen 5% korting bij hun volgende aankoop als ze een review plaatsen en is het mogelijk om die reviews te beheren?