Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Hanzel
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 juli 2016

Graag feedback

27 juli 2016

Sinds 2 weken is www.buitengewoon-koken.nl online. Omdat ik niet overweg kan met HTML kan is de site gemaakt in Worpress. Met plugings probeer ik de site  te personaliseren.
Wat vinden jullie er van? Tips en tops graag!
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Graag feedback

27 juli 2016

Nogmaals welkom op het forum.

Ik zou in ieder geval kiezen voor een rustigere achtergrond (beter nog gewoon wit) en een mooie sfeervolle afbeelding in de header. Dit geeft de site meteen meer uitstraling. Eigenlijk is het belangrijk om nog eens goed te kijken naar (de invulling van) je thema. Dit geeft tenslotte de eerste indruk voor bezoekers, die daarop bepalen of zij verder kijken...

Zorg voor meer inhoud (content), dat maakt de site meer af (en heeft nog veel meer voordelen, bijv. voor seo).

Denk ook nog eens goed na over de menukoppen. Zorg ervoor dat je bezoekers meteen zien in wat voor winkel ze terechtkomen.

Succes met het verbeteren van je website.
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Graag feedback

27 juli 2016

Ik zou in ieder geval kiezen voor een rustigere achtergrond (beter nog gewoon wit) en een mooie sfeervolle afbeelding in de header
Met de afbeeldingen is inderdaad nog wel een 'dingetje' ja :)


Afbeelding
 
Hanzel
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 juli 2016

Re: Graag feedback

27 juli 2016

Bedankt voor de reacties. Ik begrijp wat jullie bedoelen. Helaas ben ik sterk gebonden aan het thema. Headers lopen door in de menus waardoor de knoppen niet meer zichtbaar zijn, vandaar dat ik een rustige header moet nemen. Samen met een witte achtergrond vond ik de site te steriel.

Ik moet overwegen een ander thema te gaan gebruiken. Nog advies?

Wat bedoelen jullie met de afbeeldingen, zijn ze te groot, waardoor de site traag is?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Hanzel
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 juli 2016

Re: Graag feedback

28 juli 2016

Inmiddels heb wat afbeeldingen verkleind (nog niet allemaal) en achtergrond verwijderd. Staat inderdaad een stuk rustiger. 
Hebben jullie verder nog tips? 
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Graag feedback

28 juli 2016

Heb je eigenlijk het effect zelf gemeten met de tool die je in de screenshot kon achterhalen?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht