Re: Feedback webshop

2
Hallo Metin,

We webshop ziet er al netjes uit. Ik zie dat je nog wat algemene pagina's moet voorzien van inhoud en dat de muurstickers nog geen prijs hebben, maar dat is waarschijnlijk de laatste 10% :-)

Bedenk goed waar je de slider op de homepage voor gebruikt. De kracht van een homepage slider wordt steeds vaker in twijfel getrokken en zeker als een slide mij als bezoeker niet direct zoveel zegt (en een 'call-to-action' ontbreekt) leidt het eerder af, dan dat het wat bijdraagt. Als je de slider behoudt, pas dan even de tekst op de eerste slide aan. Jouw is in dit geval met een w .

De categorie Laptops & notebooks lijkt me er niet tussen horen. Ook is het verstandig om een categorie 'Nieuw' niet te tonen indien er geen producten in zitten.

Overweeg mogelijke twijfels bij potentiële klanten weg te nemen, door uitgebreider te vertellen over de levering en een pagina met veelgestelde vragen toe te voegen. In veel gevallen draagt een keurmerk hier ook aan bij. Ten slotte zou ik de pagina Over ons gebruiken om wat uitgebreider te vertellen waarom je deze shop bent begonnen. In een niche markt zoals die van jou zou dit goed kunnen werken.

Heel veel succes en hou ons op de hoogte over de vorderingen!

Hartelijke groet, Vincent
Maak van je webshop een succes en volg onze gratis online lessen via www.webshopheroes.com

Re: Feedback webshop

3
Hi Metin,

Het ziet er wel netjes uit. Er zijn uiteraard verbeterpunten. Zie onderstaand wat mij snel opviel:

- Slider verwijderen en statische afbeelding maken (homepagina)
- 'Home' toevoegen aan navigatiemenu
- URL's SEO-vriendelijk maken
- http://blackstoneart.nl/index.php?route ... ry&path=62 -> hier staan prijzen nog op €0,-
- Bread crumbs instellen
- USP's vermelden (zowel in header als op productpagina). Dus waarom men bij jou moet bestellen.

Succes en het gaat de goede kant op!

- Mike Segveld

Re: Feedback webshop

4
Hallo Metin, 

Ik vind het er goed uit zien, kleurstelling is goed gekozen en qua lay-out zie ik ook niks raars. Let wel op taalfouten en dan met name in afbeeldingen en dergelijke. In je eerste slider staat namelijk "welke kleur zou jou canvas mogen hebben" en jou moet met een W er achter. 
Wat ik tevens mis is de utleg hoe je met herroepingsrecht omgaat, klachtenregeling (verwijzing naar ODR) en ik zie dat er wel iets genoemd staat in je algemene voorwaarden maar dit is niet voldoende. Ik adviseer je om de volgende link er even bij te pakken zodat je een idee krijgt wat er verplicht in je webwinkel moet komen te staan: klik HIER

Mocht je nog verdere vragen hebben omtrent dit soort zaken, mag je me ook altijd een mailtje sturen via daniel@webwinkelkeur.nl

Succes met de shop!
"Gekeurd door ons, beoordeeld door jouw klanten"

Meer informatie? Kijk op www.webwinkelkeur.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.