Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Ruud B.
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 mei 2016
Contacteer:

Feedback gevraagd

02 augustus 2016

Hi allen,

Ik ben op zoek naar constructieve feedback voor: http://tinyurl.com/jmohp35

tips?

Bedankt
Alles over innovatie op 1 site: www.innovatie-site.nl
 
chocoladeverkopers
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 januari 2015
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Feedback gevraagd

02 augustus 2016

Als ik kijk naar de url bij http://www.outletboulevard.nl/categories/Dieren/Hond
Daar is 'categories' eigenlijk overbodig

Ik vind het kleurgebruik matig, de menubalk is groen, de teksten juist weer groen het logo heeft oranje.

Er staan ook wat 'interessante' aanbiedingen tussen:
Van : € 14,95
Voor : € 15,99Incl. BTW
zag ik bij een föhn.

"Heeft u al tussen onze `Meest gestelde vragen` gekeken? Wellicht vindt u hier uw antwoord! "
(Contactpagia) Ik zou in zo'n zin juist 'meest gestelde vragen' linken - het 'hier' staat er nu bovendien vetgedrukt en ik verwacht dan zelf ook geen link.

Dat zijn wat kleine dingen, ik zou vooral de opmaak nog wat meer op elkaar laten aansluiten, en duidelijker maken wat je bent en waarvoor klanten bij je moeten zijn (dat kan ik nu enkel op de 'over ons' pagina vinden') - het menu kan ook wat duidelijker een link met 'pagina's' zegt weinig, zelf heb ik weinig met sites die veel verschillende categorieën aan artikelen hebben (van electronica tot dierenproducten) maar echte koopjesjagers zullen zich hier waarschijnlijk minder door laten weerhouden. Succes!
 
Ruud B.
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 mei 2016
Contacteer:

Re: Feedback gevraagd

04 augustus 2016

Bedankt voor je punten! Iemand anders nog feedback?
Alles over innovatie op 1 site: www.innovatie-site.nl
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback gevraagd

10 augustus 2016

Even kort een aantal opmerkingen:

- afwisseling in aanspreekvorm (u/ je)
- spelfouten in teksten
- menukoppen kunnen duidelijker
- contactgegevens ontbreken
- uitvouwmenu bij verzendkosten is onhandig en onoverzichtelijk
- algemene voorwaarden zijn moeilijk te scrollen (geen scrollbar)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Daniel WebwinkelKeur
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 juni 2016
Contacteer:

Re: Feedback gevraagd

31 augustus 2016

Beste Ruud, 

Ziet er goed uit maar ik mis een beetje de verplichte aparte pagina's over het herroepingsrecht, de klachtenprocedure en de privacy statement.
Ik zag al wel zoiets staan in je algemene voorwaarden maar dit is helaas niet voldoende. Als je hier meer over wilt weten verwijs ik je even naar DEZE pagina en daar kun je onze voorbeelddocumenten vinden. Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, mag je me ook mailen op daniel@webwinkelkeur.nl

Succes verder met de shop ! :)
"Gekeurd door ons, beoordeeld door jouw klanten"

Meer informatie? Kijk op www.webwinkelkeur.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht