Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
jaaphuisman
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 mei 2012

Feedback bevestigingsmaterialen duitsland

10 augustus 2016

Beste Forumleden,

Sinds een paar maanden ben ik samen met een partner een webwinkel gestart in Duitsland  http://tinyurl.com/zdsqqs8. Ik vroeg me of jullie hier eens naar willen kijken en mij verder kunnen helpen met een beetje feedback. In de afgelopen maanden zijn wij met de volgende zaken bezig geweest: shop verbeteren, verkopen via amazon, adwords campagnes opgezet, trusted shop aangevraagd, affiliate marketing. maar naar alle deze taken wil het nog niet echt werken. We hebben ongeveer 40 unieke bezoekers per dag. Ik vroeg mij af of jullie mijn eventueel tips en tricks kunnen geven. Op dit moment is het grootste probleem dat de shop te onoverzichtelijkheid is en we gaan vanaf volgende week dan ook over op gegroepeerde producten en vanuit het productniveau kan er gefilterd worden naar de juiste maat, kwaliteit etc.

Met vriendelijke groet
Jaap
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback bevestigingsmaterialen duitsland

10 augustus 2016

Op het eerste gezicht ziet je website er netjes uit.

Maar 40 bezoekers per dag is bijzonder weinig. Belangrijk is natuurlijk dat je goed vindbaar bent.
Wat heb je al aan seo gedaan?

Op welke zoekwoorden richt je je adwords?

Verder vind ik je klantvoordelen weinig concreet.
 
jaaphuisman
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 mei 2012

Re: Feedback bevestigingsmaterialen duitsland

10 augustus 2016

Dankje. 40 bezoekers is weinig? Ok dan weet ik dat ik dit sowieso moet verbeteren, Ik hoor ook van verschillende kanten dat je ook een lange adem nodig hebt voor de Duitse markt. Klopt dit denk je?

Op dit moment zijn we bezig met linkbuilding, social media, teksten schrijven etc.

De adwords wordt door een professioneel marketing bureau gedaan maar dit heeft denk ik tijd nodig, we zijn nu 1 maand hard onderweg met adwords
 
Gebruikersavatar
Daniel WebwinkelKeur
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 juni 2016
Contacteer:

Re: Feedback bevestigingsmaterialen duitsland

31 augustus 2016

Beste Jaap, 

Zijn jullie nog bezig met de webshop want ik zie nu voornamelijk tekst en eigenlijk niks grafisch o.i.d.?
"Gekeurd door ons, beoordeeld door jouw klanten"

Meer informatie? Kijk op www.webwinkelkeur.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback bevestigingsmaterialen duitsland

31 augustus 2016

Dankje. 40 bezoekers is weinig? Ok dan weet ik dat ik dit sowieso moet verbeteren, Ik hoor ook van verschillende kanten dat je ook een lange adem nodig hebt voor de Duitse markt. Klopt dit denk je?
In algemene zin heb je sowieso een lange adem nodig om een webwinkel goed op te starten. Hoewel content een goede manier is om meer bezoekers te bereiken en tegelijkertijd het vertrouwen in de winkel te vergroten, is zeker voor deze manier van marketing diezelfde lange adem nodig.

In Duitsland is alles daarbij net even iets anders dan bij ons. Daar wordt meer gehecht aan wettelijke zaken en het is meestal iets formeler. Probeer hier rekening mee te houden in je campagnes.

Misschien is Duitslanddag iets voor jou?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht