Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Damsho
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 augustus 2016

Feedback

15 augustus 2016

Graag ontvang ik van jullie feedback op mijn aankomende webshop http://goo.gl/sJ3WQp

- Wat vinden jullie van de achtergrond die ik gebruik bij product foto's? Moet ik dit toch niet omzetten naar wit?


Verder sta ik open voor iedereen zijn mening, dus kom maar op :)
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback

15 augustus 2016

Nette website, maar oogt nog niet helemaal af.

Bijvoorbeeld op contactpagina staat ook veelgestelde vragen (maar die is leeg).

De algemene voorwaarden zou ik tussen info pagina's zetten in footermenu.

Hoewel je de bedrijfsgegevens hebt vermeld, zou ik toch (ook) kiezen voor een Over ons pagina.

De pagina met info over verzenden bevat onnodig / afschrikkende lange tekst. Kijk of je al deze info op die plek wilt, of werk bijvoorbeeld met een "lees meer"...

Verder zouden de foto's misschien inderdaad mooier zijn met een helemaal witte achtergrond. Maar wat mij meer stoort is dat de hoofdafbeelding te strak in het kader zit (teveel ingezoomd / geen witruimte). Dit geeft een onrustig beeld.

Maar eerst zou ik maar eens alle categorieën vullen met artikelen (of verwijderen, totdat je deze hebt).


Bij je klantvoordelen bovenin, zou ik de uiting "verzendinformatie" verwijderen. Hierdoor lijken er beperkingen te gelden.


Succes met je webwinkel.
 
Gebruikersavatar
Damsho
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 augustus 2016

Re: Feedback

15 augustus 2016

Bedankt voor je feedback! Hier heb ik zeker wat aan, had het gevoel al een tijdje beetje vast te zitten..

Verder zit ik nog te twijfelen of ik niet het Engels tijdelijk wil uitschakelen en dit later op te bouwen wanneer ik het Nederlands volledig af heb.
Het kost erg veel tijd om én Engels én Nederlands te bouwen. Hoe denken jullie hierover?
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback

15 augustus 2016

Als je je niet specifiek richt op een Engelstalige doelgroep, dan zou ik daar eerst zeker nog niet teveel aandacht aan besteden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Daniel WebwinkelKeur
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 juni 2016
Contacteer:

Re: Feedback

31 augustus 2016

Hallo ik heb de webshop ook even bekeken en ziet er mijns inziens goed uit hoor :)
Ik mis alleen wat (verplichte) pagina's over het herroepingsrecht, je privacy statement (wat doe je met klantgegevens) en de klachtenprocedures.
Dit zijn verplichte zaken die je buiten je algemene voorwaarden om, ook nog apart moet vermelden, voor mijn part op een soort klantenservicepagina of F.A.Q.

Voorbeelddocumenten die je zo mag gebruiken kun je HIER vinden.

Mocht je daar nog vragen over hebben, mag je me altijd mailen op daniel@webwinkelkeur.nl

Succes met de shop ! :)
"Gekeurd door ons, beoordeeld door jouw klanten"

Meer informatie? Kijk op www.webwinkelkeur.nl
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback

31 augustus 2016

Ik mis alleen wat (verplichte) pagina's over het herroepingsrecht, je privacy statement (wat doe je met klantgegevens) en de klachtenprocedures.
Dit zijn verplichte zaken die je buiten je algemene voorwaarden om, ook nog apart moet vermelden, voor mijn part op een soort klantenservicepagina of F.A.Q.
Een FAQ kon ik ook niet vinden, maar het herroepingsrecht wordt beschreven op de retouren pagina
https://freshlymind.com/retouren/?lang=nl
 
Gebruikersavatar
Daniel WebwinkelKeur
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 juni 2016
Contacteer:

Re: Feedback

31 augustus 2016

Ik mis alleen wat (verplichte) pagina's over het herroepingsrecht, je privacy statement (wat doe je met klantgegevens) en de klachtenprocedures.
Dit zijn verplichte zaken die je buiten je algemene voorwaarden om, ook nog apart moet vermelden, voor mijn part op een soort klantenservicepagina of F.A.Q.
Een FAQ kon ik ook niet vinden, maar het herroepingsrecht wordt beschreven op de retouren pagina
https://freshlymind.com/retouren/?lang=nl
Helaas....zoals ik ook al in vorig topic zei....is niet volledig ( 3 x 14 dagen)
"Gekeurd door ons, beoordeeld door jouw klanten"

Meer informatie? Kijk op www.webwinkelkeur.nl
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback

31 augustus 2016

Wederom benoem je hier dat er pagina's missen. Je gaat nu pas in op tekst inhoud.

Daniel Webwinkelkeur:
Ik mis alleen wat (verplichte) pagina's over het herroepingsrecht, je privacy statement (wat doe je met klantgegevens) en de klachtenprocedures.

Wees voorzichtig met standaardteksten in je reacties (zo komt dit in ieder geval op mij over in je laatste rij reacties). Zonde en onnodig, want je hebt meer dan genoeg kennis en kunde om het advies passend te maken voor de website die je beoordeeld. :D

Ik ben het overigens met je eens dat die teksten nog niet goed zijn.
 
TheFlippedTable
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 augustus 2016

Re: Feedback

31 augustus 2016

Ik vind je site er netjes uit zien op het eerste gezicht.
Ik ben zeker geen expert dus laat mijn mening niet te veel meewegen maar de eerste indruk die ik krijg is alleen dat hij een beetje druk over komt op mij.
Zou je bovenin de menu optie mijn account niet kunnen verplaatsen naar de grijze balk bovenaan in de rechterhoek? daar heb je namelijk ook je login optie staan.
Contact zou je ook weg kunnen halen omdat dat al onderin staat

Misschien zie ik het verkeerd maar onder shop by category zie ik geen "meditatie matten" staan. Die categorie zie je wel in het drop down menu naast category en search

De opbouw van de blokken daar onder: zou het geen idee zijn om zoals je nu hebt die mooie foto van klankschalen te laten staan, en daar links van dan 3 klankschalen te tonen waar nu de 3 meditatie yoga kussen staan. Dat blok met de tekst, pijl en bekijk kussens weg. Dan zou je zeg maar per categorie zo'n geheel blok kunnen maken.

Nogmaals, ik ben geen expert maar dit is mijn eerste indruk als leek
 
Gebruikersavatar
Damsho
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 augustus 2016

Re: Feedback

04 september 2016

Bedankt allemaal voor weer de extra feedback!

De pagina's die jullie beschrijven die nog missen, zullen er zeker komen.
Ik ben nog bezig met het toevoegen van producten, en foto's / teksten hiervoor maken. (Verwacht aankomende donderdag weer 38 nieuwe producten te ontvangen)

Aangezien ik alle foto's / teksten daar zelf voor maak ben ik er wel even zoet mee naast mijn reguliere baan :) 

Ik ben nu bezig met een andere opzet voor de home page. Graag hoor ik jullie mening hierover!
(Kan zijn dat deze regelmatig iets veranderd omdat ik er nu mee bezig ben. lees deze zondag 4 sept.
Homepagina (engels)
 
Gebruikersavatar
Damsho
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 augustus 2016

Re: Feedback

10 oktober 2016

Goedemorgen allemaal,

Ik ben de laatste tijd druk bezig geweest het e.e.a. opnieuw te maken.
Graag ontvang ik feedback op het geen wat ik nu heb staan.

https://goo.gl/p28IKm <- de website is nu in het Nederlands en niet in het Engels meer. Ik ben van plan de Engelse versie later toe te voegen.

Copy short URL
 
Mel
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 oktober 2016

Re: Feedback

22 oktober 2016

Hallo,

Als ik op de website klik op 'omslagdoeken' dan zie ik geen foto's, klopt dat? 

Groetjes. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht