Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Box
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 oktober 2015

Jullie mening/ feedback website

18 augustus 2016

 Hallo allemaal,
graag jullie mening/feedback over mijn website: www.boxesandribbons.nl
Ik ben werkzaam als psychiatrische verpleegkundige en had enkel een beetje verstand van wordpress. Met heel veel geduld, maar ook frustraties heb ik mij verder in verdiept en heb ik eindelijk mijn website voor elkaar gekregen. Mijn webwinkel is (nog) kleinschalig en wilde ik niet veel geld uitgeven aan het maken van de website terwijl ik het vertrouwen had het zelf te kunnen.
Nu over het concept: via de webwinkel kunnen klanten een cadeaupakket bestellen en deze direct bij de ontvanger laten bezorgen. Om iemand op een andere manier te kunnen feliciteren of beterschap wensen dan (alleen) een kaartje of bloemetje. Bij het cadeaupakket kun ook een boodschap toevoegen en wordt het op een handgeschreven kaart bijgevoegd in het pakket. De pakketten zijn bijna allemaal uniek en zal de voorraad dus steeds wisselen, op een paar standaard pakketten na.
Ik heb al een aantal aanpassingen gedaan, dankzij te tips bij mijn andere topic (de winkelier achter de webwinkel) en hoop hier meer te kunnen leren.
Alvast bedankt voor jullie moeite!
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Jullie mening/ feedback website

18 augustus 2016

Leuk concept.

Goed om te zien dat je direct al een aantal punten uit je voorsteltopic hebt gerealiseerd.

Misschien kan je de totaalfoto's iets verder uitzoomen, tenminste die je op de overzichtspagina toont. Dan krijg je nog wat meer rust.

Het concept van de deluxe boxen zou ik nog wat meer toelichten. Nu is niet direct duidelijk hoe dit in z'n werk gaat en wat de mogelijkheden zijn.

Waarom de streepjes achter het e-mailadres bovenaan, net voor de kvk?

Verder voelt de site nog niet helemaal af, wellicht doordat er wat "vulling" mist / de tekstjes veelal erg kort zijn.

Maar zeker een goed begin. Succes met het verder uitbouwen van je winkel.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Jullie mening/ feedback website

18 augustus 2016

Het is overigens nog wel aan te raden om SEO toe te passen op je website.
Bepaal geschikte zoekwoorden en stem hier paginatitels, urls, categorieen en menu's op af. Zorg ook dat dit terugkomt in koppen, teksten, etc.

Zo is bijvoorbeeld "Producten" in je menu erg generiek. Cadeauboxen of cadeaupakketten is dan beter.
 
Box
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 oktober 2015

Re: Jullie mening/ feedback website

18 augustus 2016

Leuk concept.

Goed om te zien dat je direct al een aantal punten uit je voorsteltopic hebt gerealiseerd.

Misschien kan je de totaalfoto's iets verder uitzoomen, tenminste die je op de overzichtspagina toont. Dan krijg je nog wat meer rust.

Het concept van de deluxe boxen zou ik nog wat meer toelichten. Nu is niet direct duidelijk hoe dit in z'n werk gaat en wat de mogelijkheden zijn.

Waarom de streepjes achter het e-mailadres bovenaan, net voor de kvk?

Verder voelt de site nog niet helemaal af, wellicht doordat er wat "vulling" mist / de tekstjes veelal erg kort zijn.

Maar zeker een goed begin. Succes met het verder uitbouwen van je winkel.
Dankjewel voor je feedback.
Ik heb aantal dingen aangepast zoals de producten pagina > Cadeaupakketten, streepje tussen email en KVKnummer weggehaald.
Ik zal verder kijken hoe ik de "gaten" kan opvullen en de pagina van Deluxe Boxen meer uitlichten. Ik probeer nu dit in het producten zelf te implementeren dat je kan kiezen tussen normale luxe doos of deluxe (houten doos) maar kan dit nog niet zo makkelijk omdat het postcode verbonden is, maar komt goed.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Damsho
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 augustus 2016

Re: Jullie mening/ feedback website

26 augustus 2016

Wellicht kun je eens kijken naar het optimaliseren van de afbeeldingen?
Het duurt nu erg lang voordat de slider geladen is en rechts kwam ook nog een afbeelding na een behoorlijke tijd pas te voorschijn.

Wanneer ik de website door een speedtest heen haal via pingdom krijg ik het volgende;
https://tools.pingdom.com/#!/c4UQZn/htt ... ibbons.nl/

Page size; 4,7 mb waarvan 4mb aan afbeeldingen is.

http://tinyurl.com/jbcknk2
Deze foto alleen al is 3,3mb. (Even ingekort om geen onnodige links in google te krijgen ;) )

Succes!
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Jullie mening/ feedback website

27 augustus 2016

Even voor het volledige beeld:

Er is ook een topic aanwezig op HL, met iets andere insteek, maar reacties lijken wel op elkaar...
https://www.higherlevel.nl/forum/index. ... 43;start=0
 
Gebruikersavatar
Daniel WebwinkelKeur
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 juni 2016
Contacteer:

Re: Jullie mening/ feedback website

31 augustus 2016

Hallo ik heb de webshop ook even bekeken en complimenten voor het leuke concept, denk dat dat zeker zijn meerwaarde zal hebben :)
Ik ga niet zozeer over het grafische deel iets zeggen maar meer over het wettelijke deel althans, het missen ervan.

Ik zag dat je algemene voorwaarden had geschreven maar die missen een boel punten. Ik mis ook een aantal aparte pagina's over je herroepingsrecht, klachtenprocedure en je privacy statement. Dit zijn allemaal verplichte zaken die je echt nog in je webshop moet gaan verwerken. Misschien 1 klantenservicepagina met daarin linkjes naar die aparte pagina's, dat werkt meestal het beste.

Wat ik je adviseer is om onze voorbeelddocumenten hiervoor te gaan gebruiken onder het mom van, beter goed gejat, dan slecht verzonnen :) 
Deze kun je HIER terugvinden en als je er nog vragen over hebt mag je me altijd mailen op daniel@webwinkelkeur.nl

Succes met de shop! :)
"Gekeurd door ons, beoordeeld door jouw klanten"

Meer informatie? Kijk op www.webwinkelkeur.nl
 
choosewell
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 januari 2017

Re: Jullie mening/ feedback website

25 januari 2017

Ik zie een grote neppe namaak koptelefoon ? Lijkt zowat hetzelfde als beats by dre , Je weet dat dat om problemen vraagt?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht