Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
WebwarenhuisXL
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 augustus 2016

Webshop testen

16 september 2016

Hallo, een tijdje geleden had ik jullie al eens gevraagd om mijn webshop te testen. Ik heb toen een aantal punten verbeterd. Zouden jullie nu nog nogmaals mijn webshop willen bekijken? Alle feedback is welkom.

(SSL komt er aan)

www.webwarenhuisxl.nl

met vriendelijke groet,

Wiebe
 
rzethof
Berichten: 159
Lid geworden op: 30 augustus 2015

Re: Webshop testen

16 september 2016

Volgens mij voldoet dit niet helemaal aan de wettelijke eisen:
RETOURNEREN

Artikelen die defect zijn kunnen geretourneerd worden binnen een termijn van 5 dagen. Artikelen die geretourneerd worden dienen geretourneerd te worden in de originele verpakking. De verzendkosten zijn voor rekening van de koper. Na controle van het defecte artikel wordt bij goedkeuring het aankoopbedrag aan jou geretourneerd.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Webshop testen

18 september 2016

Waarom een nieuw topic zo kort na je vorige?

Waarom niet doorgaan in je bestaande topic? Dat is veel overzichtelijker en voorkomt dubbelingen.
 
SH-Shop
Berichten: 54
Lid geworden op: 23 augustus 2015

Re: Webshop testen

21 september 2016

Heel in het kort:
- Te veel wit, dus komt wat saai over, ook je sliders zijn vrij eenvoudig. Misschien kun je wat met fotobewerking, of besteed het uit, zo duur hoeft dat niet te zijn. 
- Navigatie naar producten is een warboel, vind het zelf niet prettig werken.
- Product foto's, veel te klein, een groot aantal is niet eens te zien wat voor soort product het is. 
- Het kopje retourneren, vooral wbt defecte artikelen is juridisch niet kloppend. Dit is een soort garantie tot aan de deur. Tevens mag retail verpakking geopend worden, het product mag immers getest worden en dus gecontroleerd worden op schade en functioneren. 
- Prijzen, ik vermoed dat je aan dropshipping doet, de prijzen zijn allesbehalve concurrerend, je bent dus met andere woorden zeer duur, zeker voor de consument die maar 1 artikel wenst te bestellen. 
- Het lukte mij niet om een bestelling te plaatsen (fictief), ik kreeg een foutmelding. 
- De bestelprocedure is ook veel te lang, maar liefst 5 stappen eer je een bestelling zou (kunnen) afronden. Tevens stoorde het mij dat ik verplicht was een telefoonnummer verplicht achter te laten. Voor jou misschien handig, maar wil de klant dit wel? Die vind vaak een email bevestiging voldoende. 
- Als laatste toch een belangrijke tip. Ik denk dat diverse forumleden wel weten bij welke leverancier je deze artikelen besteld, dat is namelijk wel te zien aan de foto's die je gebruikt. Heb je schriftelijk toestemming gekregen van de leverancier om zijn foto's te mogen gebruiken / publiceren op je webwinkel? Zo niet, regel dit, dat voorkomt problemen. 

Verder succes, maar er is nog heel veel te doen... 



 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht