Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Carolien_00
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 oktober 2016

Feedback voor mijn webwinkel theemoment24.nl

17 oktober 2016

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en zou graag om feedback willen vragen.
Sinds kort heb ik mijn webshop online, helaas heb ik nog geen bestellingen mogen ontvangen.
Ik verkoop in mijn webwinkel losse thee, theebloemen en accessoires.

Heel graag ontvang ik jullie feedback!

De url is: http://www.theemoment24.nl/
Alvast bedankt voor jullie meningen!
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Feedback voor mijn webwinkel theemoment24.nl

17 oktober 2016

??? http://www.flippedtable.nl/ ???
Staat als url onder je anchortekst
 
Carolien_00
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 oktober 2016

Re: Feedback voor mijn webwinkel theemoment24.nl

18 oktober 2016

Dat moet natuurlijk onderstaande url zijn, bedankt voor je oplettendheid
De url is: http://www.theemoment24.nl
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback voor mijn webwinkel theemoment24.nl

18 oktober 2016

Welkom op het forum.

Het eerste wat opvalt, als je de juiste link te pakken hebt, is dat de afbeelding in de slider van matige kwaliteit is. Vooral de afbeelding van witte thee valt door de mand. Dit heeft natuurlijk een negatief effect op de eerste indruk.

Op pagina retourneren, is volgende opmerking wettelijk onjuist:
Wij zullen in beide gevallen het aankoopbedrag zo snel mogelijk aan je terugbetalen, uiterlijk binnen 30 dagen.
Verder viel op dat je op de Over ons pagina, eigenlijk niets meldt over jullie...
Wel geef je nog even een keurig overzicht van verzendinformatie.

Waarom vraag je zowel voor als achternaam voor het aanmelden voor je nieuwsbrief? Dit werpt een extra drempel op.


Veel succes met het verder ontwikkelen van je webwinkel.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Carolien_00
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 oktober 2016

Re: Feedback voor mijn webwinkel theemoment24.nl

18 oktober 2016

Bedankt voor de waardevolle feedback, ik ga ermee aan de slag!
 
Mel
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 oktober 2016

Re: Feedback voor mijn webwinkel theemoment24.nl

22 oktober 2016

Als ik op de website terecht kom vind ik het een mooie uitstraling hebben. Alles is duidelijk aangegeven, de verzendkosten, levertijd enz. De productfoto's van de losse thee vind ik erg mooi, maar de blogfoto's en theebloemenfoto's een stuk minder. Ze zijn onscherp of hebben weinig kleur.. (dof). 

Je biedt geen achteraf betalen mogelijkheid aan, volgens mij is dit verplicht. En ik zie nergens een telefoonnummer.

Ik hoop dat je hier wat mee kan :)
 
Carolien_00
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 oktober 2016

Re: Feedback voor mijn webwinkel theemoment24.nl

23 oktober 2016

Als ik op de website terecht kom vind ik het een mooie uitstraling hebben. Alles is duidelijk aangegeven, de verzendkosten, levertijd enz. De productfoto's van de losse thee vind ik erg mooi, maar de blogfoto's en theebloemenfoto's een stuk minder. Ze zijn onscherp of hebben weinig kleur.. (dof). 

Je biedt geen achteraf betalen mogelijkheid aan, volgens mij is dit verplicht. En ik zie nergens een telefoonnummer.

Ik hoop dat je hier wat mee kan :)
Mel, bedankt dat je de moeite heb genomen om feedback te geven. Hier kan ik zeker wat mee!
 
i-mobile
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 februari 2012

Re: Feedback voor mijn webwinkel theemoment24.nl

24 oktober 2016

Het ziet er allemaal best verzorgd en netjes uit maar als je mijn ongezouten mening vraag denk ik dat het moeilijk zal zijn om er op deze manier een boterham aan te verdienen.

Het is allemaal vrij inspiratieloos, en slap. Er zou bij elke product een verhaal vol passie moeten staan met wat er allemaal in de thee zit met allerlei foto's van de ingrediënten. Per thee een verhaal hoe je hem het beste kunt zetten. 

Als verdien model zou ik bijvoorbeeld een subscriptie model opzetten zodat de klanten elke maand thee opgestuurd krijgen. 

Ik zou zeggen doe het zo:

http://www.vintageteaworks.com/products ... a-riesling
 
Carolien_00
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 oktober 2016

Re: Feedback voor mijn webwinkel theemoment24.nl

24 oktober 2016

Het ziet er allemaal best verzorgd en netjes uit maar als je mijn ongezouten mening vraag denk ik dat het moeilijk zal zijn om er op deze manier een boterham aan te verdienen.

Het is allemaal vrij inspiratieloos, en slap. Er zou bij elke product een verhaal vol passie moeten staan met wat er allemaal in de thee zit met allerlei foto's van de ingrediënten. Per thee een verhaal hoe je hem het beste kunt zetten. 

Als verdien model zou ik bijvoorbeeld een subscriptie model opzetten zodat de klanten elke maand thee opgestuurd krijgen. 

Ik zou zeggen doe het zo:

http://www.vintageteaworks.com/products ... a-riesling
Beste i-mobile, ik maak op dat je mijn productinformatie en zetadvies bij alle theesoorten niet hebt gelezen waardoor ik de conclusie trek dat deze op de verkeerde plek staan. Hier ga ik zeker iets mee doen. Ik ben nog niet zo lang geleden gestart met deze webshop en inderdaad is het verdienmodel een volgende stap waar ik al aan heb zitten denken.

Heel erg bedankt voor je feedback en dat je de moeite hebt genomen om mee te denken!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht