Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Williem
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 november 2016

Feedback over de website

06 november 2016

Hallo. :)

Ik hoor graag jullie feedback over de website ruitenwissers.com. Het is een zeer eenvoudige website, we verkopen alleen ruitenwissers :)
 
Omdat Nederlands niet onze thuismarkt is, horen we graag jullie mening over de website – is alles in orde en goed in de ogen van een Nederlandse shopper? Moeten we meer “Nederlandse” betalingsmethoden toevoegen?
Is er nog iets anders dat vermeld dient te worden?
 
We zijn op zoek naar “offsite SEO” voor deze website, dat als iemand iets te bieden heeft, neem dan contact met mij op (via PM of via het contactformulier op de website)
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback over de website

07 november 2016

Omdat Nederlands niet onze thuismarkt is, horen we graag jullie mening over de website – is alles in orde en goed in de ogen van een Nederlandse shopper?
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij voel je dat...
Het voelt niet heel erg als een webwinkel, maar als een soort infomercial.

Verder lees je overal "klik hier". Haal dat gewoon weg...

Je website mist info(pagina's) over bestellen, betalen, verzenden en retourneren. Dit is wettelijk verplicht.

De levertijd is niet concreet genoeg. De algemene voorwaarden voldoen niet helemaal aan de wet.

En ja, je mist populaire betaalmethoden in Nederland.
 
Williem
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 november 2016

Re: Feedback over de website

08 november 2016

Bedankt voor jullie antwoorden, dat waardeer ik zeer. We zullen zeker meer Nederlandse en Belgische betaalmethoden toevoegen en we zullen de fouten die zijn genoemd door jullie nakijken. :)

Trouwens, wij zijn een bedrijf uit Slovenië, daarom zijn onze Algemene Voorwaarden geschreven op zo’n manier dat deze voldoen aan onze wetten. De Algemene Voorwaarden kun je hier vinden (zij omvatten alle informatie over bestellen, verzenden, betalingen, retourzendingen, enz.): https://www.ruitenwissers.com/algemene-voorwaarden/
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Feedback over de website

08 november 2016

Ik vind het een prima website. Ik zou inderdaad wel proberen om ook iDEAL voor Nederland en Bancontact/MrCash voor België te implementeren.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht