Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
BoozeWines
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 november 2016

Jullie mening telt

10 november 2016

Goedendag recentelijk hebben wij de website BoozeWines.nl vernieuwd.
Graag zouden we horen wat jullie van de site vinden. Op dit moment zijn we nog druk doende het assortiment steeds verder uit te breiden, https://www.BoozeWines.nl
Gezamenlijk met jullie feedback willen we er flink aan verder werken. Alvast hartelijk bedankt voor jullie mening :D
Met vriendelijke groet, Peter van BoozeWines
 
Gebruikersavatar
Shoppagina.nl
Berichten: 113
Lid geworden op: 21 april 2010
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jullie mening telt

10 november 2016

Hallo Peter,

Webshop ziet er goed uit, is af en toe wel wat traag bij mij. Na het zien van je webshop vroeg ik me gelijk af hoe je de verplichte leeftijdscontrole doet. In het bestelproces kwam ik daar niks van tegen. Ben benieuwd :-)
 
Gebruikersavatar
Capaly
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 september 2016
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Jullie mening telt

10 november 2016

Website doet er 9.6 seconden over om te laden. Is wat aan de trage kant.
Even checken op https://gtmetrix.com en daar hun advies opvolgen.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Jullie mening telt

10 november 2016

Welkom op het forum.

De webwinkel ziet er op het eerste oog goed uit.

Je retourvoorwaarden voldoen helaas niet aan de wet. Klanten hebben 14 dagen de tijd om een retour te melden, daarna nog eens 14 dagen om daadwerkelijk te retourneren. Daarbij is het restitueren binnen maximaal 30 dagen ook in strijd met de wet.

Verder geef je je prijzen weer excl. btw. Hoezo? Verkoop je alleen aan bedrijven dan?


Persoonlijk vind ik de volgende uiting niet goed samengaan met het product dat je verkoopt:
Drank met Grote Korting? Schrijf je in
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.