Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
mono
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 november 2016
Contacteer:

Feedback beginnend webshop in Apple apparatuur

14 november 2016

Hoi Allemaal,

In het daarvoor bedoelde deel van dit forum heb ik me al even kort voorgesteld.
Al tijden handel ik in gebruikte Apple apparatuur, inmiddels heb ik een webshop gemaakt (via Jimdo) en ben erg benieuwd naar jullie feedback!
Je kan de shop vinden op www.omolo.nl 
Belangrijke speerpunten die ik naar voren probeer te laten komen zijn dat alle MacBooks verkocht worden met garantie en dat we alle MacBooks op technische punten controleren en zo nodig upgraden.

Ben erg benieuwd hoe de webshop jullie aanspreekt en naar jullie onderbouwde feedback en tips :).

Met vriendelijke groet,
Mono 
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback beginnend webshop in Apple apparatuur

14 november 2016

Welkom op het forum.

Hoe wil je je onderscheiden van de aanbieders zoals leapp?

Wat doe jij anders?

Verder is het natuurlijk belangrijk om te werken aan een betrouwbare uitstraling. Zeker bij dit soort producten wordt hier waarde aan gehecht.
 
mono
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 november 2016
Contacteer:

Re: Feedback beginnend webshop in Apple apparatuur

14 november 2016

Welkom op het forum.

Hoe wil je je onderscheiden van de aanbieders zoals leapp?

Wat doe jij anders?

Verder is het natuurlijk belangrijk om te werken aan een betrouwbare uitstraling. Zeker bij dit soort producten wordt hier waarde aan gehecht.
Dank voor je reactie, ons prijs-niveau ligt een stuk lager dan bij Leapp.
Daarnaast probeer ik om mensen altijd iets extra's te geven bij aankoop. 
Wat vind je van onze uitstraling m.b.t. betrouwbaarheid?
 
ikfixhetvoorje
Berichten: 252
Lid geworden op: 09 december 2014
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Feedback beginnend webshop in Apple apparatuur

15 november 2016

Wij zijn directe concurrenten dus ik ga je geen advies geven, wens je wel succes in een steeds drukker bezette markt.
1 ding kan ik wel in het algemeen zeggen; geen Leapp, nog iUsed, en jij ook niet meld het BOUWJAAR van de Mac. Dit is wat ons betreft niet eerlijk naar de klant toe. Vaak weten die klanten niet beter en zien alleen de specs en denken vervolgens niet verder na, waarom zouden ze. Maar bij de Mac's maakt het veel uit wat het bouwjaar is. Dit melden wij wel.

Maar goed, succes :wink:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
bjornh.
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 november 2016

Re: Feedback beginnend webshop in Apple apparatuur

19 november 2016

Ten eerste gefeliciteerd met de webshop. Alles ziet er "strak" uit, desondanks heb ik wel een paar puntjes gevonden.

- Slechts 1 betaalmethode (Ideal), waarom?
- Contactformulier in het engels.
- Smiley op contact-pagina oogt niet professioneel.
- Engelse url op afreken-pagina.
- Ik kon geen algemene voorwaarden vinden, klopt dit????

Persoonlijk zou ik ook de hoeveelheid beoordelingen bij de Custorate-widget weglaten (als dit soort aanpassingen door Custorate toegelaten worden). Het is logisch dat je als beginnende webshop nog niet veel beoordelingen hebt, maar ik denk (zeker bij dit soort dure producten) dat mensen hier wellicht op kunnen afknappen.

Probeer aan de betrouwbaarheid te werken (en details zijn hierin belangrijk!).
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht