Pagina 1 van 1

Feedback beginnend webshop in Apple apparatuur

Geplaatst: 14 november 2016
door mono
Hoi Allemaal,

In het daarvoor bedoelde deel van dit forum heb ik me al even kort voorgesteld.
Al tijden handel ik in gebruikte Apple apparatuur, inmiddels heb ik een webshop gemaakt (via Jimdo) en ben erg benieuwd naar jullie feedback!
Je kan de shop vinden op www.omolo.nl 
Belangrijke speerpunten die ik naar voren probeer te laten komen zijn dat alle MacBooks verkocht worden met garantie en dat we alle MacBooks op technische punten controleren en zo nodig upgraden.

Ben erg benieuwd hoe de webshop jullie aanspreekt en naar jullie onderbouwde feedback en tips :).

Met vriendelijke groet,
Mono 

Re: Feedback beginnend webshop in Apple apparatuur

Geplaatst: 14 november 2016
door WebwinkelMeerwaarde
Welkom op het forum.

Hoe wil je je onderscheiden van de aanbieders zoals leapp?

Wat doe jij anders?

Verder is het natuurlijk belangrijk om te werken aan een betrouwbare uitstraling. Zeker bij dit soort producten wordt hier waarde aan gehecht.

Re: Feedback beginnend webshop in Apple apparatuur

Geplaatst: 14 november 2016
door mono
Welkom op het forum.

Hoe wil je je onderscheiden van de aanbieders zoals leapp?

Wat doe jij anders?

Verder is het natuurlijk belangrijk om te werken aan een betrouwbare uitstraling. Zeker bij dit soort producten wordt hier waarde aan gehecht.
Dank voor je reactie, ons prijs-niveau ligt een stuk lager dan bij Leapp.
Daarnaast probeer ik om mensen altijd iets extra's te geven bij aankoop. 
Wat vind je van onze uitstraling m.b.t. betrouwbaarheid?

Re: Feedback beginnend webshop in Apple apparatuur

Geplaatst: 15 november 2016
door ikfixhetvoorje
Wij zijn directe concurrenten dus ik ga je geen advies geven, wens je wel succes in een steeds drukker bezette markt.
1 ding kan ik wel in het algemeen zeggen; geen Leapp, nog iUsed, en jij ook niet meld het BOUWJAAR van de Mac. Dit is wat ons betreft niet eerlijk naar de klant toe. Vaak weten die klanten niet beter en zien alleen de specs en denken vervolgens niet verder na, waarom zouden ze. Maar bij de Mac's maakt het veel uit wat het bouwjaar is. Dit melden wij wel.

Maar goed, succes :wink:

Re: Feedback beginnend webshop in Apple apparatuur

Geplaatst: 19 november 2016
door bjornh.
Ten eerste gefeliciteerd met de webshop. Alles ziet er "strak" uit, desondanks heb ik wel een paar puntjes gevonden.

- Slechts 1 betaalmethode (Ideal), waarom?
- Contactformulier in het engels.
- Smiley op contact-pagina oogt niet professioneel.
- Engelse url op afreken-pagina.
- Ik kon geen algemene voorwaarden vinden, klopt dit????

Persoonlijk zou ik ook de hoeveelheid beoordelingen bij de Custorate-widget weglaten (als dit soort aanpassingen door Custorate toegelaten worden). Het is logisch dat je als beginnende webshop nog niet veel beoordelingen hebt, maar ik denk (zeker bij dit soort dure producten) dat mensen hier wellicht op kunnen afknappen.

Probeer aan de betrouwbaarheid te werken (en details zijn hierin belangrijk!).