Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
SuccEat
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 november 2016

Feedback webshop SuccEat

15 november 2016

Hallo allen,

Mijn naam is Eric de Jong, kersvers lid van het forum, en meteen maar even met de billen bloot ;-). Mijn webshop is ruim een week online in zijn huidige vorm. Ik heb gemiddeld 146 bezoekers per dag. Tot nu toe heb ik drie aankopen gehad, waarvan twee uit de kring van bekenden. Ik zie dat mijn bezoekers wel de webshop en bijbehorende productpagina's bekijken maar weinig overgaan tot daadwerkelijke aankopen. Wellicht dat er op bepaalde vlakken winst te behalen valt. Ik hoor het graag.

Website: https://www.succeat.nl/

Bij voorbaat dank!
 
chocoladeverkopers
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 januari 2015
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Feedback webshop SuccEat

15 november 2016

Hoi Eric,

welkom!

Ik heb even rondgekeken, en geef vanuit mijn eerste indruk reactie:

- de foto's vind ik niet uitnodigend. ik weet dat voeding fotograferen moeilijk is, maar het lijkt me wel heel belangrijk dat juist de foto's er 100% uitnodigend uit zien - dat idee heb ik bij deze foto's niet.

- dingen zijn niet in een oogopslag duidelijk, ik moet heel lang zoeken om bepaalde dingen te weten te komen.
Wat ik bij maaltijden bestellen gelijk zou willen weten: wanneer heb ik het in huis. Dit lees ik nu pas als ik een product aan klik en wat scroll. Ook staat er bovenaan het winkel gedeelte "In onze webshop geldt een minimum bestelbedrag." - Dat schrikt mij af - vooral omdat ik nu moet gaan zoeken of maar afwachten wat het minimum bestelbedrag is. Ook hoe ik kan afrekenen is zelfs pas na het naar afrekenen gaan duidelijk.  Daarbij gaat het ook nog eens om bevroren voeding, het lijkt me belangrijk ook te vermelden hoe er verzonden wordt, daar kan ik zo 123 niets over vinden - het product mag immers richting klant niet ontdooit raken...?

- als vegetariër met ook een wat ander idee van gezonde voeding val ik duidelijk niet binnen de doelgroep, maar zelfs dat is moeilijk duidelijk te krijgen. Hoewel je de sportende doelgroep aan wil spreken met vermelding van de hoeveelheid koolhydraten & eiwitproduct zou ik zelf zeggen dat er
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback webshop SuccEat

15 november 2016

Welkom op het forum.

Voor bezoekers wordt niet in één oogopslag duidelijk hoe de website precies werkt. Dit maakt het lastig als je op zoek bent naar een bepaald product. De kans is daarbij groot dat er sprake is van afhakers.

Verder is er nog het één en ander te verbeteren aan de betrouwbare uitstraling van de website. Veel informatie is nog wat te algemeen.

Klopt het dat het gaat om bevroren producten? Hoe lever je deze dan? Waar moet een klant rekening mee houden?
Wat heeft dit voor invloed op het retourbeleid?


Overigens is een week absoluut te weinig om een zinnige conclusie te trekken op basis van de bezoeken.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht