Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
JL-Design
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 juli 2012
Contacteer:

Graag uw mening

20 november 2016

Hallo,

Ik heb onlangs mijn website www.JL-Design.be volledig vernieuwd.
De website is nu ook aangepast voor smartphones en tablets.

Graag had ik geweten of alles duidelijk is, wat kan er verbeteren of waarom zou je afhaken.
Alle tips zijn welkom.

Mvg Johan

 
JL-Design - Your Ultimate Online Stickershop http://www.jl-design.be
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Graag uw mening

20 november 2016

Een leuke website, maar er zijn nog wel wat verbeterpunten.

In mijn beleving oogt de homepage een beetje druk / onrustig. Eigenlijk zijn er net teveel zaken die om aandacht vragen.

Is het mogelijk om meer reviews te laten zien, of in ieder geval hoeveel beoordelingen er al zijn gedaan? Nu lijkt het net of is het er maar één / zijn het er maar weinig.

Op de Over ons pagina zou ik meer focus leggen op de klantvoordelen.

Verder lijkt het me handig om meer betaalopties toe te voegen.

De volgende opmerking heeft mijns inziens een negatieve invloed op de betrouwbaarheid van je webwinkel:
Bent u de eigenaar van een logo of merk dat op deze site te zien is en wenst u dat dit verdwijnt? Stuur ons dan a.u.b. een mail en wij zullen uw logo meteen verwijderen.

Hopelijk heb je wat aan deze opmerkingen. Succes met het (verder) verbeteren van je webwinkel.
 
JL-Design
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 juli 2012
Contacteer:

Re: Graag uw mening

21 november 2016

Bedankt voor de tips.

Bij de recensies laat ik nu automatisch het aantal - 1 invullen in de link naar de andere recensies.
Ik heb de recensies ook bovenaan geplaatst in de kolom.
Aan de betaalopties had ik ook al gedacht omdat sommige klanten daar wel om vragen.
Deze aanpassing zal al wat meer tijd in beslag nemen denk ik.

Ik vraag me ook af hoe het kiezen van de opties van de producten ervaren wordt.
JL-Design - Your Ultimate Online Stickershop http://www.jl-design.be
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Graag uw mening

21 november 2016

Retourneren is niet mogelijk! Als ik een klok bestel is er niets gepersonaliseerd aan en moet je het gewoon terugnemen. Het kiezen van een kleur is niet personaliseren.
Tevens staat in algemene voorwaarden dat bij een defect het wel terug kan maar dat de afnemer de verzendkosten moet betalen. Bij garantie (defect) moet jij alles vergoeden, dus ook het terugsturen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
JL-Design
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 juli 2012
Contacteer:

Re: Graag uw mening

21 november 2016

Over de kosten van het terugsturen bij defect geef ik u volkomen gelijk. Dat is een fout in de voorwaarden.
Ik heb dat regeltje dan ook meteen verwijderd.

Wat het recht op terugsturen betreft zegt een uitzondering op die wet het volgende:

- goederen die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd, bijvoorbeeld maatwerk, of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben; voor goederen of diensten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden, of die snel kunnen bederven of verouderen.

Het kleur is toch 1 van de specificaties die door de consument kan gekozen worden.
Ik heb niets op voorraad. Alles wordt op maat en in de gewenste kleur gemaakt.
Men kan bij elk ontwerp kiezen uit 25 verschillende kleuren.
Het moet dus al lukken dat iemand hetzelfde ontwerp in dezelfde kleur zal bestellen.
Daar komt nog bij dat de sticker ook geen jaar moet blijven liggen tot hij opnieuw verkocht kan worden.
De stickers zijn namelijk voorzien van een schutlaag die na verloop van tijd steeds harder begint te kleven.
Je kan het vergelijken met schilderstape die te lang blijft hangen, die kleeft ook steeds harder.
De kans dat ik de sticker opnieuw kan verkopen wordt hierbij dus steeds kleiner.
Ik denk dat mijn producten dus toch wel duidelijk onder de uitzondering vallen.
JL-Design - Your Ultimate Online Stickershop http://www.jl-design.be
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Graag uw mening

21 november 2016

Helaas is dat, kort gezegd, jouw probleem als ondernemer...

Een kleur kiezen is zeker niet hetzelfde als een product op maat.
Op maat gaat er niet om wat jij al dan niet op voorraad hebt liggen...

Vooraf keuze opties aanbieden, helpt trouwens niet als je wilt bepalen dat iets op maat is of niet.

Kijk ook op: http://www.ondernemersplein.nl/regel/ve ... p-afstand/
 
JL-Design
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 juli 2012
Contacteer:

Re: Graag uw mening

22 november 2016

Als de keuzelijstjes met beschikbare maten niet onder maatwerk vallen, zal ik het anders oplossen.
Ik vervang die lijstjes gewoon door velden waar men de gewenste afmeting zelf kan invullen.
Als dat geen maatwerk is....
JL-Design - Your Ultimate Online Stickershop http://www.jl-design.be
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht