Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Merrylou
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 november 2016
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Feedback op justlivelife

29 november 2016

Hallo iedereen

Ik vraag om eerlijke & opbouwende feedback.. 
Wat kan beter?
Wat is er al goed?
Is het overzichtelijk enz. 

Ik hoor graag van jullie!

Groeten Merrylou 

http://www.justlivelife.nl
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Feedback - Open en eerlijk?

29 november 2016

Ik heb een hekel aan websites die denken de controle over de standaard toetsen over te mogen nemen. 
Ben namelijk gewend om te grootte van de website aan te passen met CTRL en muiswiel. Maar bij jullie werkt ctrl niet. En scrolt hij gewoon.
Vind het grote plaatje ook lelijk scrollen. Meteen een brok omhoog.
Op de homepage staat de chat functie bovenaan en te hoog. Valt half buiten beeld en is niet te lezen.  Waarom een chatfunctie als deze toch offline is? Om 11 uur hoort deze te werken.
Op andere pagina's staat hij gewoon netjes onderin.
Onderin staat ook schrijf je in balk voor 15% korting. Heb ik een paar keer weggeklikt maar op de volgende pagina staat hij weer. Irritant is dat!
Verder vind ik er iets teveel witruimte staan op de meeste pagina's en lichtgrijze tekst (of roze) op wit is niet heel leesbaar. En standaard inzoomen werkt dus niet ;-)
Homepage - direct winkelen of get the look now. Die twee maken niet veel verschil. Ik verwachtte bij de tweede iets anders.
Er zit ook heeeeeel veel witruimte onderin de pagina. 
Waarom zoveel engelse teksten?
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Feedback - Open en eerlijk?

29 november 2016

Hallo Merrylou,

Welkom op het forum. Altijd goed dat je openstaat voor feedback.

Hier een aantal opmerkingen:

Homepage ziet er leuk uit, maar het is iet erg praktisch dat je ver naar beneden moet scrollen om de producten te zien (door groteafbeelding bovenaan)

Het logo lijkt van slechte kwaliteit; niet scherp / pixels

De social buttons linken niet juist

Verder zijn je retourvoorwaarden wettelijk onjuist.

Succes met je webwinkel en het verder verbeteren ervan.
 
Merrylou
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 november 2016
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Feedback op justlivelife

29 november 2016

Hi 

Bedankt voor jullie feedback ben er enorm blij mee! 
Ben er ook meteen mee aan de slag gegaan! 
Verder wil ik jullie vragen wat er niet goed is aan mijn retourbeleid? 
En wat er precies aan de hand is met mijn foto op de eerste pagina snap niet zo goed wat er bedoeld wordt? 
Alvast bedankt! 

Groeten Merrylou 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback op justlivelife

29 november 2016

De foto voor de muur (met daar overheen de uitingen direct winkelen, etc.) is erg groot. Hierdoor moet er relatief ver naar beneden worden gescrold, voordat je bij de bestsellers, en klantvoordelen komt.

Met betrekking tot de retourvoorwaarden:

Een klant heeft 14 dagen om te melden dat hij/ zij het product wil retourneren. Daarna nog eens 14 dagen om dit daadwerkelijk te doen.

Verder is de restitutie termijn van 30 dagen niet oke.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht