Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
anne-mie
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 december 2016

Feedback ecohuerto

11 december 2016

Beste,
Sedert een week is mijn webshop http://www.ecohuerto.be online.  Graag feedback wat jullie ervan vinden en wat er evt. nog beter kan.
Ben kluns wat betreft sociale media etc...   Dus alle tips om klanten naar de shop te krijgen zijn welkom.
Bij voorbaat dank .
Anne-Mie
 
TheFlippedTable
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 augustus 2016

Re: Feedback ecohuerto

14 december 2016

Hoi Anne-Mie
Nog niet heel uitgebreid gekeken maar onder FAQ heb je staan: "retours", het meervoud van retour is retouren volgens mij (toch?) :)
Ziet er mooi uit verder, vind de benaming "leukerds" goed gevonden, maar ik vind het menu wel vol. Ben geen expert daarin, dus weet niet wat er precies beter is, misschien wat dingen onder 1 noemer zetten?
.
Wel een mooie site zo is mijn eerste indruk :)
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback ecohuerto

31 december 2016

Je website ziet er leuk uit. Wel is de vraag of deze evenveel aanspreekt in NL als in BE (mocht je dat al willen).

Verder is mij niet direct duidelijk waarvoor ik bij jou terecht kan. En dat terwijl ik wel een tuinliefhebber ben. Dit zou ik (beter) benadrukken.
De toevoeging huidzorg maakt geeft eigenlijk alleen maar extra onduidelijkheid.
Ook de menu items leukerds, nuttig en interessant, kunnen beter concreet worden gemaakt.

De Over ons pagina zou ik meer richten op de klantvoordelen die je te bieden hebt. Waarom zou iemand bij jou willen kopen.

Verder mist er volgens mij nog wat info over retourneren (termijn, etc.).

In ieder geval veel succes met het verder verbeteren van je webwinkel.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht