Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Tolservice
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 januari 2017

Feedback gevraagd

25 januari 2017

Hallo beste webwinkel-experts,

Ik heb recent mijn eerste webwinkel online gezet, ik zou graag horen wat jullie er van vinden: www.tolservice.nl

Wat vinden jullie van de website, en de producten/diensten die ik aanbied?
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Feedback gevraagd

25 januari 2017

Door het niet vermelden van je adres- en bedrijfsgegevens zal je niet erg betrouwbaar overkomen.
 
Gebruikersavatar
Wallgrind
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 januari 2017
Contacteer:

Re: Feedback gevraagd

26 januari 2017

Leuk Idee

Echter is de site inderdaad wat leeg, dus meer informatie is altijd gewenst!
Tevens zou ik het aangedreven door wordpress in de footer verwijderen of veranderen.
Alsook hoort er een adres en genoeg informatie van de webshop te vinden zijn op de hoofdpagina,
De site laait soms ook wat sloom en ik zou je een SSL aanraden

Succes
Prestashop - Hosting, Support, Managed Cloud VPS - https://www.wallgrind.nl
Wallgrind Solutions - Webshop op maat https://www.wallgrind.nl
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback gevraagd

26 januari 2017

Welkom op het forum. Je website komt (nog) over alsof deze nog niet helemaal af is.

Voeg meer tekst en informatie toe.
Geef meer uitleg op de homepage.
Verwijder de reclame van WP.

Een FAQ zou een handige toevoeging kunnen zijn.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Tolservice
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 januari 2017

Re: Feedback gevraagd

26 januari 2017

Bedankt voor de feedback, ik ga er mee aan de slag!

De Wordpress-vermelding in de footer is reeds verwijderd. Ik dacht dat dit een betaalde optie was, maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback gevraagd

26 januari 2017

Wel een leuk idee trouwens. Maar kan je wel concurreren op prijs?

Waarom zouden mensen deze juist bij jou kopen? Maak dit ook duidelijk op de site.
Wat je nu benoemt zijn de voordelen van videotickets zelf.
 
Tolservice
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 januari 2017

Re: Feedback gevraagd

26 januari 2017

De voordelen die ik denk te bieden wat betreft videomaut in Oostenrijk; deze kun je alleen via de website van Oostenrijkse wegenbeheerder kopen. Deze is Duitstalig, wat voor sommigen al een barrière is. Daarnaast is betaling alleen mogelijk via Sofort, wat voor veel mensen ook een drempel is. Ik bied hier betaling via de vertrouwde iDeal omgeving.

Wat betreft de tolbadges voor Frankrijk/Spanje; deze kun je ook bij de ANWB bestellen. Maar dan moet je eenmalige kosten betalen (€11), plus abonnementskosten (€2,50 per maand dat je hem gebruikt, bij geen gebruik €10 per jaar). Als je hem via tolservice.nl huurt betaal je €5 startkosten + 10% van je tolbedrag. Als je maar één keer per jaar in Frankrijk komt, en je tolbedrag komt rond de €50 euro uit, is het dus goedkoper om te huren. Bovendien werkt de tolbadge van de ANWB alleen in Frankrijk, degene die ik aanbied werkt ook in Spanje. Hopelijk trek ik hiermee vakantiegangers naar de Costa's over de streep.

Goede deal toch? :)
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback gevraagd

26 januari 2017

Daar heb je dus al goed over nagedacht.

Vergeet niet dat ook duidelijker te maken op je website...

Liefst in algemene bewoordingen (passend voor alle landen) op je homepage
 
Tolservice
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 januari 2017

Re: Feedback gevraagd

26 januari 2017

Zo, weer het e.e.a. aangepast:

Door het niet vermelden van je adres- en bedrijfsgegevens zal je niet erg betrouwbaar overkomen.
Ik heb een 'Over Tolservice.nl' pagina toegevoegd, hopelijk helpt dit al om de betrouwbaarheid te vergroten? Ik hoop het wel; ik zie het niet zitten om mijn huisadres en privé-telefoonnummer online te zetten.

Echter is de site inderdaad wat leeg, dus meer informatie is altijd gewenst!
Ik heb 'Veelgestelde vragen' toegevoegd, waar volgens mij alle benodigde informatie in staat.


Tevens zou ik het aangedreven door wordpress in de footer verwijderen of veranderen.
Check

Alsook hoort er een adres en genoeg informatie van de webshop te vinden zijn op de hoofdpagina,
Adres wil ik dus niet online zetten. Bedrijfsinformatie is er wel, maar op een aparte pagina.

De site laait soms ook wat sloom en ik zou je een SSL aanraden
Het langzame laden vind ik jammer, ik heb mijn hosting bij sohosted.nl, wat toch een redelijke provider zou moeten zijn? SSL ben ik met je eens, heb ik aangevraagd.

Voeg meer tekst en informatie toe. 
Veelgestelde vragen toegevoegd.


Geef meer uitleg op de homepage.
Vind ik lastig, zonder dat het direct een lap tekst wordt. Wellicht heb je nog suggesties?

Verwijder de reclame van WP.
Check

Daarnaast vind ik het lastig om de verkooppunten op een goede en pakkende manier te brengen, zonder dat het erg 'goedkoop' overkomt. Als iemand hiervoor nog een goede suggestie heeft hoor ik het graag :)

Bedankt voor de input allemaal dusver!
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Feedback gevraagd

27 januari 2017

Ik hoop het wel; ik zie het niet zitten om mijn huisadres en privé-telefoonnummer online te zetten.
Ondernemer zijn brengt verplichtingen met zich mee!
Één van die verplichtingen is het vermelden van je contactgegevens en het bezoekadres (geen postbus!) Het vermelden van alleen een kvk nummer is niet voldoende (ook al is je vestigings adres daarmee eenvoudig te traceren)
 
kweetnie
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 december 2015

Re: Feedback gevraagd

02 februari 2017

Hoi experts,

Ik heb sinds 1 november 2016 een webwinkel geopend die Bobbels en Putten heet. Tot nu toe ben ik al wat flinke missers tegen gekomen. Hebben jullie zin om even te kijken?

http://www.bobbelsenputten.nl/

Groetjes,

Josephine
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback gevraagd

02 februari 2017

Hoi experts,

Ik heb sinds 1 november 2016 een webwinkel geopend die Bobbels en Putten heet. Tot nu toe ben ik al wat flinke missers tegen gekomen. Hebben jullie zin om even te kijken?
Misschien handig om even een eigen topic aan te maken? :D
 
SH-Shop
Berichten: 54
Lid geworden op: 23 augustus 2015

Re: Feedback gevraagd

10 februari 2017

Ik vind het idee van je webwinkel vrij uniek, het mag best een nette niche genoemd worden.

Maar de webwinkel ziet er nog wel aardig karig uit, maar dat is mijn pers. mening, hier wat feedback en misschien kun je er wat mee:
- Een logo kiezen ipv blauwe letters met de tekst Tolservice.nl Verwerk de kleuren van de landen bijv. in dit logo, genoeg creatieve opties, dit kun je ook uitbesteden.
- Heb je al wat aan marketing gedaan? Mogelijk kun je samenwerken met een reisbureau, dat zij jou aanbevelen bijv. Uiteraard zullen zij daar ook wat voor terug willen zien, maar dat hoort er bij.

Veel is er al gezegd, maar als je dit echt door wilt zetten dan zou ik als eerste beginnen aan de webwinkel.

Succes!
 
Mel
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 oktober 2016

Re: Feedback gevraagd

16 februari 2017

Op de pagina 'over tolservice' staat het volgende: Niet gehinderd door enige ervaring of kennis van websites of detailhandel ben ik begonnen aan mijn webshop. Deze is overigens nog steeds in aanbouw, dus als je verbeteringen hebt hoor ik het graag!

Ik vind dat een beetje onprofessioneel staan op een webshop /website. 

Deze pagina werkt niet: https://www.tolservice.nl/Frankrijk/oos ... lde-vragen
Sorry, alle pagina's werken niet vanuit de footer. Waarschijnlijk verkeerd gelinkt? 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht