Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
kweetnie
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 december 2015

Feedback gevraagd voor Bobbels en Putten

02 februari 2017

Hoi allemaal,

Graag feedback voor mijn webwinkel Bobbels en Putten. http://www.bobbelsenputten.nl/

Sinds 1 november is de webwinkel geopend en heeft al veel kinderziektes gehad. Zelf zie je het op een gegeven moment niet meer en ik ben zeker geen specialist. Ik heb wel mijn best gedaan. Graag jullie feedback.

Groetjes,
Josephine
 
Gebruikersavatar
Wallgrind
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 januari 2017
Contacteer:

Re: Feedback gevraagd voor Bobbels en Putten

03 februari 2017

Goedenmorgen

Persoonlijk zou ik zelf de kleuren zwart - oranje niet gebruiken!
Ik zou een ssl certificaat aanraden zodat je shop hoger komt in google en meer vertrouwen wekt richting je klanten
De borders van je shop een andere kleur geven zodat de inhoud van jou shop wit is en de zijkanten bijvoorbeeld grijs
De index (hoofdpagina zou ik inrichten met de beste producten ipv de foto die linkt naar facebook

Succes
Prestashop - Hosting, Support, Managed Cloud VPS - https://www.wallgrind.nl
Wallgrind Solutions - Webshop op maat https://www.wallgrind.nl
 
86media
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 april 2016
Contacteer:

Re: Feedback gevraagd voor Bobbels en Putten

03 februari 2017

Goedenmorgen

Persoonlijk zou ik zelf de kleuren zwart - oranje niet gebruiken!
Ik zou een ssl certificaat aanraden zodat je shop hoger komt in google en meer vertrouwen wekt richting je klanten
De borders van je shop een andere kleur geven zodat de inhoud van jou shop wit is en de zijkanten bijvoorbeeld grijs
De index (hoofdpagina zou ik inrichten met de beste producten ipv de foto die linkt naar facebook

Succes
@Deeef misschien kun je ook onderbouwen waarom ze die kleuren niet moet gebruiken? Of is het jouw persoonlijke smaak?

Oranje kan in dit geval prima. Juist bij de call to actions. Alternatief voor de call to actions zou groen zijn.

Nog wat tips vanaf mijn kant:

- De 5 blokken onderin bij de homepage zou ik dan wel een andere kleur geven. 
- Plaats je bestelknop verder bovenin de pagina (boven de vouw) en geeft deze een contrasterende kleur.  (groen / oranje)
- De zwarte balk bovenin met alle menuitems weglaten. communiceer je onderin je site ook al. 
- Grotere productfoto's op de productpagina. 

Succes met je webshop!
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback gevraagd voor Bobbels en Putten

06 februari 2017

Vergeet ook niet om meer aandacht te besteden aan je mobiele website. Deze is nog niet handig in gebruik (o.a. menu) en niet alles is goed uitgelijnd.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
kweetnie
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 december 2015

Re: Feedback gevraagd voor Bobbels en Putten

08 februari 2017

Dankjewel jullie voor de feedback.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback gevraagd voor Bobbels en Putten

08 februari 2017

Verder is er op je homepage eigenlijk te veel wat om de aandacht vraagt.

Ook het kleurgebruik zorgt voor wat onrust.

Het menu wordt weergegeven op twee regels.

Een mooie professionele header afbeelding zou wat meer rust kunnen geven aan de pagina.


Deze opmerking op je retour pagina klopt niet:
Wil je de bestelling terugsturen, stuur dan binnen 7 dagen een email naar
 
Mel
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 oktober 2016

Re: Feedback gevraagd voor Bobbels en Putten

16 februari 2017

Wat een grappige naam :D  De foto's op de homepage zijn leuk (informatief), maar ze zijn wel onscherp. Ik vind de website zelf een beetje een doolhof, er is zoveel te zien en je moet veel doorklikken wil je bij een product terechtkomen. Ook de productfoto's zou ik wat groter en scherper proberen te maken. 
 
kweetnie
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 december 2015

Re: Feedback gevraagd voor Bobbels en Putten

08 maart 2017

Hoi Mel,

Je zegt dat een zin in mijn retourbeleid niet klopt. Kun je me vertellen wat er niet klopt? Ik zie het zelf namelijk niet. Dat is meestal zo.

En dankjewel voor je feedback.

Groetjes,
Josephine
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht