Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Bbshop
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 juni 2016

www.homematerials.nl winkel in bouwmaterialen, feedback?

09 april 2017

Beste,

Webshop in bouwmaterialen zoals radiatoren, stucadoorsmaterialen, badmeubels.

Wat vinden jullie ervan tot dusver?
https://www.homematerials.nl/Verwarming ... radiatoren
https://www.homematerials.nl/Verwarming ... radiatoren
https://www.homematerials.nl/laminaat
https://www.homematerials.nl/Badkamer
 
James Hardenberg
Berichten: 127
Lid geworden op: 23 maart 2017

Re: www.homematerials.nl winkel in bouwmaterialen, feedback?

10 april 2017

Wat is je belangrijkste doelstelling voor de komende maanden? Dan kunnen we daar feedback op geven. Als we nu "lukraak" feedback gaan geven (is mogelijk hoor), dan is er geen focus, waardoor je jouw doelstellingen niet snel behaald. Beter gericht feedback geven op 1 aspect (leg een specifieke vraag voor, bijvoorbeeld, zou je een aankoop doen op de XXX pagina, waarom wel waarom niet?), zodat je gericht aan de slag kan met het behalen van doelstellingen, indien er verbeterpunten zijn. Althans, dat zou mijn aanpak zijn. Anders krijg je straks misschien wel 50 punten. Maar wat is dan het belangrijkste, wat is PRIO,

Een eerste, algemene indruk:

Wat me even snel opvalt is de testimonial onderaan, in de lichtblauwe balk. Dit oogt niet betrouwbaar, zou ik vervangen door een reviewwidget of namen en eventueel foto's erbij. Iedereen kan een tekst schrijven en voor een bezoeker is er dan ook geen reden om de "echtheid" van deze review te vertrouwen. Prominent weergeven ook, want valt nu niet op. De positie die je nu hebt toegekend, daar komen alleen bezoekers langs die zich vervelen, zeg maar. Misschien hoog vertonen zodat het beter opvalt.Het was super, snel en goedkoop!"
Vermeld boven de vouw direct duidelijk wat je verkoopt. En evt. waarom mensen bij jou moeten zijn.
Vind de vinkjes niet van toegevoegde waarde. Te standaard. 93% beveelt jou aan, dat klinkt al aantrekkelijker; het is specifiek en zegt duidelijk iets over JOUW bedrijf. Veilig betalen ook zo standaard. Dat verdient geen prominente plek.

In hoofdmenu ontbreekt contactknop. Daarboven behoort een telefoonnummer te staan, zodat iedereen je gemakkelijk kan bellen bij vragen. Evt. ook link naar klantenservice pagina.

In jouw drowndown menu gaat iets helemaal fout. Ik krijg niet het volledige menu te zien. Waarschijnlijk moet 'ie ingekort worden, is 'ie te lang. Iets minder hyperlinks dus of kortere linkteksten. Zou mijn advies zijn.

Maar alles begint met een specifiek doel > feedback op doel > focus > aanpassing doorvoeren > focus > etc.
- tevreden klant
James Hardenberg, SEO specialist
 
Gebruikersavatar
Wallgrind
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 januari 2017
Contacteer:

Re: www.homematerials.nl winkel in bouwmaterialen, feedback?

09 mei 2017

Goedemiddag

Persoonlijk vind ik de shop er mooi en overzichtelijk uit zien, netjes hoor
Ik zou de footer en de sticky header ook op boxed formaat isntellen, dat oogt wat mooier vind ik zelf
Tevens zie ik staan, Honderden bestellingen per week, dit vind ik erg overdreven en hierdoor zou ik hier niet snel kopen
Ook zie ik de betaal methodes 2 keer voorbij komen op de hoofdpagina, 

Groetjes Devi
Prestashop - Hosting, Support, Managed Cloud VPS - https://www.wallgrind.nl
Wallgrind Solutions - Webshop op maat https://www.wallgrind.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht