Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
dianat
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 april 2017

Feedback gevraagd op webshop in kinderkleding / accessoires

12 april 2017

Hallo mede-webshop eigenaren, 

Jullie zullen vast wel herkennen dat het opzetten en beheren van een webshop 1 grote ontdekkingsreis is. De webshop die ik samen met mijn partner beheer bestaat nu een half jaar en loopt naar mijn idee al best aardig. Natuurlijk willen we verbeteren, een grotere klantenkring en groeien in aanbod. Het is allemaal nieuw voor ons dus we zijn nog redelijk bleu. 

Onze webshop is www.twinkletwinklestars.nl. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie tips voor ons hebben!
 
86media
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 april 2016
Contacteer:

Re: Feedback gevraagd op webshop in kinderkleding / accessoires

12 april 2017

Leuke webshop met leuke artikelen!

Hierbij mijn feedback:

- Een gastenboek is niet meer van deze tijd. Je hebt het over happy customers, waarom zet je daar niet gewoon reviews van je klanten neer? 
- Doordat de foto's allemaal verschillende achtergronden hebben komt het rommelig over op een overzichtspagina.  Wanneer je ze allemaal een witte achtergrond geeft komt het veel rustiger over. Op de productpagina kun je zo'n foto nog toevoegen als 2e variant. 
- De pop-up die naar voren knalt om facebook te liken is erg vervelend. 
- Gratis verzending vanaf € 50,- zou ik al bovenin je website communiceren. 

Dit is wat me zo snel even opviel. Hoop dat je er iets aan hebt.
 
dianat
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 april 2017

Re: Feedback gevraagd op webshop in kinderkleding / accessoires

01 mei 2017

Leuke webshop met leuke artikelen!

Hierbij mijn feedback:

- Een gastenboek is niet meer van deze tijd. Je hebt het over happy customers, waarom zet je daar niet gewoon reviews van je klanten neer? 
- Doordat de foto's allemaal verschillende achtergronden hebben komt het rommelig over op een overzichtspagina.  Wanneer je ze allemaal een witte achtergrond geeft komt het veel rustiger over. Op de productpagina kun je zo'n foto nog toevoegen als 2e variant. 
- De pop-up die naar voren knalt om facebook te liken is erg vervelend. 
- Gratis verzending vanaf € 50,- zou ik al bovenin je website communiceren. 

Dit is wat me zo snel even opviel. Hoop dat je er iets aan hebt.
Thanks! Ik kan me helemaal vinden in je punten. We hebben dan ook direct wat aanpassingen doorgevoerd! Bedankt dat je onze website hebt bekeken, wordt gewaardeerd!