13 april 2017
Waar specifiek wil je feedback op? Gewoon algemene indruk? Ik zou bij binnenkomst direct duidelijk maken wat je verkoopt en waarom mensen dit (bij jou) moeten kopen. Deze boodschap moet opvallen, dus zorg dat deze tekst/afbeelding/video aanmerkelijk groter en duidelijker wordt weergegeven dan de overige elementen. En uiteraard zo hoog mogelijk (above the fold). Je zou het logo naar links kunnen schuiven en in het midden, dus boven de menubalk, gewoon aangeven wat je doet. Lijkt mij althans de beste plek.
Belangrijkste vragen om te beantwoorden in je slogan:
- Wat verkoop je?
- En wat is het belangrijkste voordeel (van een zwart/wit kaart t.o.v. gekleurde kaart?)
Belangrijkste feedback die ik je verder kan geven: als klant zou ik geen reden zien om voor een zwart/wit kaart te gaan, maak dit dubbel zo duidelijk. Maar misschien ken jij je doelgroep goed en trigger jij ze door stoer, hip, uniek te benoemen?
James Hardenberg, SEO specialist