Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Ligtenberg
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2017

Feedback op mijn webshop

01 mei 2017

Dag allen,

Sinds kort heb ik een webshop: www.ohsocute.nl
De doelgroep is meiden met een leeftijd van 12 t/m 18 jaar.

Graag hoor ik van jullie op en/of aanmerkingen met betrekking tot mijn webshop. 

Ook ben ik erg benieuwd of er nog ideeën zijn hoe ik kan zorgen voor meer klanten. De site is namelijk al een wat langere periode online, maar nog veel verkopen heb ik niet (een stuk of 4). Op Instagram ben ik verder best actief en houd ook eens in de zoveel tijd een winactie.
 
Gebruikersavatar
OnlineKeys
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 februari 2017
Contacteer:

Re: Feedback op mijn webshop

07 mei 2017

Je hebt een kant en klare template gebruikt en voor zover ik kan zien verder niet heel veel aangepast. Wat voor een feedback zoek je? Voor SEO en website opbouw is er nog een hoop te doen, maar daarvoor zijn enorm veel handleidingen online te vinden.
Je zit in een enorm lastige groep - veel aanbieders, weinig kapitaal bij je doelgroep en je klanten zullen weinig merkvast zijn. Mijn persoonlijke advies is om te proberen wat meer een merk te creëren, dan bloggers/vloggers en mensen met grote Instagram kanalen betalen om je producten te promoten. 
Je gebruikt toch geen illegale software?
Windows 10 Pro - €24,68 | Office 2016 Pro - €41,14
 
Gebruikersavatar
Wallgrind
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 januari 2017
Contacteer:

Re: Feedback op mijn webshop

09 mei 2017

Je hebt inderdaad niet veel op de webshop veranderd van het huidige thema
Zet een ssl certificaat op je shop en bouw hem verder uit
Meer producten, en categorieën, neem ook een andere kleur achtergrond zodat je inhoud beter kan zien

groetjes Devi
Prestashop - Hosting, Support, Managed Cloud VPS - https://www.wallgrind.nl
Wallgrind Solutions - Webshop op maat https://www.wallgrind.nl
 
Gebruikersavatar
Hairextensionsonline
Berichten: 39
Lid geworden op: 24 mei 2016
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Feedback op mijn webshop

13 mei 2017

Goedendag,

Ik zie dat je al wat goede feedback hebt gehad. Hier zijn nog wat aanvullingen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik lees dat je graag meer klanten wilt. Dat kan op veel verschillende manieren. Als ik jou was zou ik gaan werken aan de vindbaarheid van je webwinkel. Teven zou ik voor wat meer herkenningspunten die te maken hebben met de betrouwbaarheid van je shop zorgen. Zo hebben wij bijvoorbeeld Kiyoh destijds aangeschaft.
Haarverzorging tips? Clip in extensions, Lace wigs en meer. Profiteer van 100% tevredenheidsgarantie. SamsHairextensions.nl.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback op mijn webshop

05 augustus 2017

Vergroot de betrouwbaarheid van je webwinkel.

Zorg voor goede, duidelijke en complete contactinformatie. Voeg informatie toe over bestellen, betalen en retourneren (wettelijk verplicht, verwijzen naar algemene voorwaarden is niet voldoende). Geef duidelijkere / concrete informatie over de verzendtermijn: 1-3 werkdagen is niet specifiek (en snel) genoeg.

Overigens zijn je algemene voorwaarden aan de lichte kant...

Ook mis ik klantvoordelen: waarom zou een bezoeker bij jou kopen?

En zoals hierboven al een aantal keer is aangegeven, verbeter ook je SEO.

Succes met je webwinkel.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht