Pagina 1 van 1

Feedback op mijn webshop

Geplaatst: 01 mei 2017
door Ligtenberg
Dag allen,

Sinds kort heb ik een webshop: www.ohsocute.nl
De doelgroep is meiden met een leeftijd van 12 t/m 18 jaar.

Graag hoor ik van jullie op en/of aanmerkingen met betrekking tot mijn webshop. 

Ook ben ik erg benieuwd of er nog ideeën zijn hoe ik kan zorgen voor meer klanten. De site is namelijk al een wat langere periode online, maar nog veel verkopen heb ik niet (een stuk of 4). Op Instagram ben ik verder best actief en houd ook eens in de zoveel tijd een winactie.

Re: Feedback op mijn webshop

Geplaatst: 07 mei 2017
door OnlineKeys
Je hebt een kant en klare template gebruikt en voor zover ik kan zien verder niet heel veel aangepast. Wat voor een feedback zoek je? Voor SEO en website opbouw is er nog een hoop te doen, maar daarvoor zijn enorm veel handleidingen online te vinden.
Je zit in een enorm lastige groep - veel aanbieders, weinig kapitaal bij je doelgroep en je klanten zullen weinig merkvast zijn. Mijn persoonlijke advies is om te proberen wat meer een merk te creëren, dan bloggers/vloggers en mensen met grote Instagram kanalen betalen om je producten te promoten. 

Re: Feedback op mijn webshop

Geplaatst: 09 mei 2017
door Wallgrind
Je hebt inderdaad niet veel op de webshop veranderd van het huidige thema
Zet een ssl certificaat op je shop en bouw hem verder uit
Meer producten, en categorieën, neem ook een andere kleur achtergrond zodat je inhoud beter kan zien

groetjes Devi

Re: Feedback op mijn webshop

Geplaatst: 13 mei 2017
door Hairextensionsonline
Goedendag,

Ik zie dat je al wat goede feedback hebt gehad. Hier zijn nog wat aanvullingen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik lees dat je graag meer klanten wilt. Dat kan op veel verschillende manieren. Als ik jou was zou ik gaan werken aan de vindbaarheid van je webwinkel. Teven zou ik voor wat meer herkenningspunten die te maken hebben met de betrouwbaarheid van je shop zorgen. Zo hebben wij bijvoorbeeld Kiyoh destijds aangeschaft.

Re: Feedback op mijn webshop

Geplaatst: 05 augustus 2017
door WebwinkelMeerwaarde
Vergroot de betrouwbaarheid van je webwinkel.

Zorg voor goede, duidelijke en complete contactinformatie. Voeg informatie toe over bestellen, betalen en retourneren (wettelijk verplicht, verwijzen naar algemene voorwaarden is niet voldoende). Geef duidelijkere / concrete informatie over de verzendtermijn: 1-3 werkdagen is niet specifiek (en snel) genoeg.

Overigens zijn je algemene voorwaarden aan de lichte kant...

Ook mis ik klantvoordelen: waarom zou een bezoeker bij jou kopen?

En zoals hierboven al een aantal keer is aangegeven, verbeter ook je SEO.

Succes met je webwinkel.