Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Nee hoor, ik verwacht zoiets ook onderin, en daar vond ik het ook. Zo kwam ik op de 'home alone' foto. Ben nl. ook webdesigner en zie vaak mensen met gekopieerde foto's de mist ingaan ... op een boete zit je niet te wachten. Daarom reageerde ik erop, niet iedereen weet dat. Ik geef dan heel vaak de uitleg: "je kan inderdaad door het rode stoplicht heenrijden, maar het mag niet".Je had het over verder surfen naar de facebook? de facebookbutton staat nu onderaan de homepage. we plaatsen veel content op Facebook, zou het beter zijn om deze omhoog te halen of een prominentere plek geven om klanten meer te betrekken?
Nog even een tip: Geen idee hoe jouw kennis is op dit gebied, maar Adwords stelt eisen aan de landingspagina (pagina waar je de bezoeker naartoe leidt na, een klik op je advertentie). Die LP voldoet nu niet aan de richtlijnen; er wordt onvoldoende informatie geboden. Google scant voornamelijk op tekst. Juist deze tekstuele informatie heb je nodig om een redelijke kwaliteitsscore te behalen. De shop is nu nog niet erg conversiegericht. Daarom is Adwords echt het laatste wat ik nu zou doen, meen ik oprecht. Zelfs met een "tekstuele shop" is het behalen van een redelijke conversie een kwestie van herhaaldelijk testen en meten.eerst Adwords maar werkend krijgen
Ik verzend niet gratis Als bezoeker zou het mij opvallen als het rechts bovenaan de homepage staat. Een bestelbusjes of doosje met "gratis verzenden". Dan weet ik meteen waar ik aan toe ben.Wij verzenden ook gratis, hoe geven jullie dat duidelijk aan op je website?
Nee, de klant heeft 14 dagen na ontvangst om te melden dat hij/ zij het product wil retourneren en daarna nog eens 14 dagen omdat daadwerkelijk te doen.Een artikel mag binnen 14 dagen na ontvangst worden teruggezonden naar Grayham, buiten deze termijn kunnen wij geen retouren meer aanvaarden.
Dit komt niet heel professioneel over, zeker niet als je het zo verwoord. Natuurlijk begrijp ik dat het grappig bedoeld is, maar zelf haak ik er op af. Weet je zeker dat je doelgroep dit niet doet?Helaas heeft Grayham geen bezoekadres in Nederland, maar je mag