Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Jeane Bijoux
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 juni 2017

Wat vinden jullie van mijn webshop?

20 juni 2017

Hi allemaal,

Ten eerste bedankt voor jullie tijd.
Ik ben op zoek naar een aantal personen die naar mijn webshop (Jeane Bijoux) zouden willen kijken en het liefste tips en/of een feedback willen geven.
De webshop is al een enige tijd online maar ik ben altijd op zoek naar meningen over hoe het eventueel ook kan.
Ik hoor het graag!

Groetjes

www.jeanebijoux.nl
 
86media
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 april 2016
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

21 juni 2017

Ik heb even snel naar je site gekeken.
Wat mij meteen op valt is het grote logo.  Waarom zo groot? 
Dit neemt al 25% van je scherm in beslag, kun je beter gebruiken om je producten/banners te tonen.
Op de overzichtspagina valt het mij op dat sommige productfoto's geen witte achtergrond hebben?
Ik zou zorgen van eenheid. Houdt de overzichtspagina ook rustig. 
De homepage vind ik vrij sober over komen met al dat grijs. 

Dit was wat mij zo snel even op viel.

Succes!
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

21 juni 2017

Hij doet het niet...
 
Jeane Bijoux
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 juni 2017

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

21 juni 2017

Ik heb even snel naar je site gekeken.
Wat mij meteen op valt is het grote logo.  Waarom zo groot? 
Dit neemt al 25% van je scherm in beslag, kun je beter gebruiken om je producten/banners te tonen.
Op de overzichtspagina valt het mij op dat sommige productfoto's geen witte achtergrond hebben?
Ik zou zorgen van eenheid. Houdt de overzichtspagina ook rustig. 
De homepage vind ik vrij sober over komen met al dat grijs. 

Dit was wat mij zo snel even op viel.

Succes!

Bedankt voor je feedback! Hier kan ik zeker iets mee en ga er mee aan de slag.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Jeane Bijoux
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 juni 2017

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

21 juni 2017

Hij doet het niet...


Wat gek, krijg je dat de pagina niet beschikbaar is of? Ik heb hem hier ondertussen met meerdere apparaten en verschillende browsers geopend. Met welk apparaat probeer je hem te openen?
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

21 juni 2017

Komt omdat je de link verkeerd hebt geplaatst in jouw bericht.

Dit is de correcte:
https://www.jeanebijoux.nl/
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

21 juni 2017

Een paar puntjes:

1. logo is inderdaad veel te groot, zonde van de ruimte.
2. De verzender is altijd verantwoordelijk voor het goed aankomen van de zending. Deze tekst is leuk bedacht maar wettelijk niet toegestaan:
Verzendkosten (NL)
De verzendkosten bedragen €1.50 voor basis verzending, voor €3.95 is de bestelling verzekerd.
Kiest u voor de basis verzending, dan zijn wij niet aansprakelijk voor zoekgeraakte poststukken. Kiest u voor de verzekerde verzending, dan krijgt u van ons de bestelling opnieuw opgestuurd of het bedrag terug mits de bestelling is zoekgeraakt bij PostNL.
3. Je biedt geen achterafbetaal mode aan. Ook dit is wettelijk verplicht en bijvoorbeeld op te vangen door de betaaloptie rembours aan te bieden. De rembourskosten zijn hoog dus er zijn er maar weinig die daar voor zullen kiezen maar op deze manier handel je in ieder geval wel volgens de wet.

De ACM is begonnen met het strooien van boetes dus ik zou, als ik jou was, er wel voor zorgen dat je een webshop hebt overeenkomstig met de wettelijke bepalingen. Er zijn genoeg websites te vinden waar je de regels kunt opzoeken.

Wellicht nog bij de producten zelf aangeven of het op voorraad is. Nu krijg je onzekere klanten die twijfelen en geen zin hebben om weken te wachten en de website weg klikken.
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

21 juni 2017

Komt omdat je de link verkeerd hebt geplaatst in jouw bericht.

Dit is de correcte:
https://www.jeanebijoux.nl/
Ahum... dat had ik zelf dus ook kunnen bedenken.:roll:
 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

21 juni 2017

Ik vind de site een beetje vlak van uitstraling. Veel wit, veel grijs, groot logo, maar weinig pit. Je wil er wel uitspringen, dus misschien kun je daar wat aan doen?

Denk er ook aan dat je moet worden gevonden in Google. Je omschrijvingen zijn heel mager. Ook al is een armband in one size, voor welke maat is hij dan geschikt? Welke materialen zijn er gebruikt? Wat zijn het voor oorbellen, hanger of oorstekers? Zet het erbij, zodat Google het ook kan vinden. Benoem alles in een korte omschrijving.

Een ring van € 7,95 is vast niet voorzien van diamantjes. Zet dat er dan ook niet bij, maar vertel wat het wél is.

Succes!
 
Jeane Bijoux
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 juni 2017

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

21 juni 2017

Een paar puntjes:

1. logo is inderdaad veel te groot, zonde van de ruimte.
2. De verzender is altijd verantwoordelijk voor het goed aankomen van de zending. Deze tekst is leuk bedacht maar wettelijk niet toegestaan:
3. Je biedt geen achterafbetaal mode aan. Ook dit is wettelijk verplicht en bijvoorbeeld op te vangen door de betaaloptie rembours aan te bieden. De rembourskosten zijn hoog dus er zijn er maar weinig die daar voor zullen kiezen maar op deze manier handel je in ieder geval wel volgens de wet.
Dit ga ik morgen inderdaad is even heel goed uitzoeken, bedankt voor de informatie en voor de moeite nemen om het door te lezen natuurlijk!
 
Jeane Bijoux
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 juni 2017

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

21 juni 2017

Ik vind de site een beetje vlak van uitstraling. Veel wit, veel grijs, groot logo, maar weinig pit. Je wil er wel uitspringen, dus misschien kun je daar wat aan doen?

Denk er ook aan dat je moet worden gevonden in Google. Je omschrijvingen zijn heel mager. Ook al is een armband in one size, voor welke maat is hij dan geschikt? Welke materialen zijn er gebruikt? Wat zijn het voor oorbellen, hanger of oorstekers? Zet het erbij, zodat Google het ook kan vinden. Benoem alles in een korte omschrijving.

Een ring van € 7,95 is vast niet voorzien van diamantjes. Zet dat er dan ook niet bij, maar vertel wat het wél is.

Succes
Dankjewel voor je feedback, met Google ben ik al druk bezig dus heb er vertrouwen in dat het onderdeel Google goed gaat komen. Je laatste punt is inderdaad een goede, ook hier ga ik mee aan de slag.
 
Evert-Jan
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 juni 2017
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

23 juni 2017

Ook ik was even nieuwsgierig, maar je website doet het niet!
http://www.vakles.nl/ BHV cursussen
 
Jeane Bijoux
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 juni 2017

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

23 juni 2017

Ook ik was even nieuwsgierig, maar je website doet het niet!

Excuses, ik had de URL verkeerd neergezet. Helaas kan ik het bericht niet meer veranderen maar via deze link moet het lukken: https://www.jeanebijoux.nl/
In ieder geval bedankt :) 
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

03 juli 2017

Op zich een leuke webwinkel, maar (nog) niet heel bijzonder. Op het eerste gezicht onderscheid je je niet direct van je concurrenten.

Verder is de Over ons pagina echt te kort door de bocht. Door hier een goed verhaal te plaatsen en duidelijk aan te geven waarmee je je onderscheid / wat de klantvoordelen zijn, win je het vertrouwen van potentiële klanten. Verder kan je de gunfactor verhogen, door het verhaal een persoonlijk tintje te geven.

De tips en tricks pagina leent zich ook goed voor uitbreiding. Denk hierbij aan kleine artikelen of blogposts. Deze helpen vervolgens weer om beter vindbaar te worden en meer bezoekers te trekken. Daarbij blijven bezoekers vaak ook langer hangen op je website.

Verder valt op dat de foto's niet op alle pagina's even snel geladen worden.
 
Jeane Bijoux
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 juni 2017

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

03 juli 2017

Op zich een leuke webwinkel, maar (nog) niet heel bijzonder. Op het eerste gezicht onderscheid je je niet direct van je concurrenten.

Verder is de Over ons pagina echt te kort door de bocht. Door hier een goed verhaal te plaatsen en duidelijk aan te geven waarmee je je onderscheid / wat de klantvoordelen zijn, win je het vertrouwen van potentiële klanten. Verder kan je de gunfactor verhogen, door het verhaal een persoonlijk tintje te geven.

De tips en tricks pagina leent zich ook goed voor uitbreiding. Denk hierbij aan kleine artikelen of blogposts. Deze helpen vervolgens weer om beter vindbaar te worden en meer bezoekers te trekken. Daarbij blijven bezoekers vaak ook langer hangen op je website.

Verder valt op dat de foto's niet op alle pagina's even snel geladen worden.

Bedankt voor je feedback! Betreft de over ons pagina, daar ben ik toevallig net mee bezig. Er komt een leuke tekst over hoe het is begonnen en waarom.
Het blog is inderdaad een leuk idee! Ook hier ga ik mee aan de slag en ga me er eens goed in verdiepen.
En naar de foto's laat ik snel even kijken, want dat is inderdaad niet de bedoeling.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

03 juli 2017

Graag gedaan. Wellicht heb je nog wat aan de tips in ons blog (o.a. over het opzetten van een blog voor je webwinkel), of onze whitepaper over het optimaliseren van de Over ons pagina.

In ieder geval veel succes met je webwinkel.
 
Jeane Bijoux
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 juni 2017

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

03 juli 2017

Graag gedaan. Wellicht heb je nog wat aan de tips in ons blog (o.a. over het opzetten van een blog voor je webwinkel), of onze whitepaper over het optimaliseren van de Over ons pagina.

In ieder geval veel succes met je webwinkel.

Super, met tips ben ik altijd blij! Bedankt voor de tips, websitelink en natuurlijk voor de tijd die je hebt genomen.
Nog een fijne avond,
 
Jeane Bijoux
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 juni 2017

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

12 oktober 2017

Hallo allemaal,

Ik heb veel aan jullie feedback gehad en het is inmiddels een poosje geleden maar er is weer flink wat verbeterd aan de webwinkel.
Hebben jullie eventueel nog tips?

Groetjes
 
Gebruikersavatar
Schaap
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 mei 2017

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

14 oktober 2017

spelfoutje: "De kosten van verzending onder rembours zijn helaas erg hoog (€18.35), voor deze optie van betalen werken wij samen PostNL."
... werken wij samen met PostNL ...

Wat ik mij nu afvroeg ... die 18,35 betaalt een klant dus aan de postbode of op het afhaalpunt.
Wat nu als er lolbroeken zijn die nep-bestellingen plaatsen? Dan zit je met een forse schadepost?

ander puntje: "Gratis verzending < €35.-"
< betekent kleiner / minder dan  ... je bedoelt vast > : het groter dan teken ...
www.BoekenSchaap.nl Hét adres voor 2ehands boeken met méér inhoud
 
Jeane Bijoux
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 juni 2017

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

16 oktober 2017

spelfoutje: "De kosten van verzending onder rembours zijn helaas erg hoog (€18.35), voor deze optie van betalen werken wij samen PostNL."
... werken wij samen met PostNL ...

Wat ik mij nu afvroeg ... die 18,35 betaalt een klant dus aan de postbode of op het afhaalpunt.
Wat nu als er lolbroeken zijn die nep-bestellingen plaatsen? Dan zit je met een forse schadepost?

ander puntje: "Gratis verzending < €35.-"
< betekent kleiner / minder dan  ... je bedoelt vast > : het groter dan teken ...
Hi, oei dat is een domme fout. Moet je na gaan dat ik die teksten wel 4/5 keer heb overgelezen en dan ook nog eens mijn wekelijkse controle, dankje!
Helaas is betalen aan de postbode een risico die ik moet nemen, we zijn natuurlijk verplicht om een achteraf methode aan te bieden en aangezien er tot nu enkel klanten via iDeal en creditcard betalen is Afterpay niet haalbaar.
In ieder geval bedankt voor het beoordelen van de webshop en ik heb de fouten gelijk aangepast.
Groetjes
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht