Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
DutchVapes
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 april 2017

Tips/Ideeën?

27 juni 2017

Hallo allemaal,

Ik heb sinds ongeveer 3 maanden de webshop https://www.dutchvapes.nl en ik vroeg mij af wat jullie er van vinden en wat ik er eventueel aan kan verbeteren.

Bij voorbaat dank en vriendelijke groeten,
Marnix
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Tips/Ideeën?

25 juli 2017

Eerste indruk: de website is behoorlijk druk. Heel veel zaken vragen (evenveel) de aandacht, waardoor eigenlijk juist niets bijzonder opvalt...

Dan de vraag: waarom zou ik bij jou willen kopen? Gratis verzending helpt, maar de andere twee voordelen zijn (vaak) weinig concreet.
Er zijn al zoveel aanbieders, maar wat maakt jou anders?

Probeer meer reviews te krijgen, zodat een betrouwbaarder beeld ontstaat.


Verder mis ik een Over ons pagina. Dit is een goede manier om de betrouwbaarheid te vergroten en meer bezoekers over de streep te trekken om klant te worden.

Veel succes met je webwinkel.
 
Serdaryildiz
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 december 2016
Locatie: Rotterdam

Re: Tips/Ideeën?

29 juli 2017

Je webshop is op vakantie, dus valt er weinig te zien en te beoordelen:)
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Tips/Ideeën?

29 juli 2017

Slechte manier om te laten weten dat je op vakantie bent. 
Je kan zelfs niet zien wat je verkoopt dus als er al mensen komen dan komen ze niet terug omdat ze iets moois gezien hebben.
Als je al op vakantie moet met een webshop laat dan gewoon bestellen en geef duidelijk aan wanneer er bezorgt gaat worden (na de vakantie) 
Alles beter dan klanten verliezen door gewoon niets te laten zien.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.