Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
mirellatreffers
Berichten: 44
Lid geworden op: 23 februari 2012
Contacteer:

Feedback en Tips voor mijn shop

19 juli 2017

Graag ontvang ik Feedback en natuurlijk Tips op mijn nieuwe webshop www.packlikeapro.nl
Wat er eventueel veranderd kan worden, etccc.

Wel graag respectvol blijven na elkaar toe aub.
www.packlikeapro.nl ruimste keuze in Packing Cubes en reis opbergers.
 
Stekske
Berichten: 111
Lid geworden op: 06 juni 2016

Re: Feedback en Tips voor mijn shop

19 juli 2017

Geen algemene voorwaarden (kom op de home pagina terecht).
Als ik op "Online betalen" klik, kom ik op de pagina "Wie ben ik" terecht.
Geen telefoon nummer.
....

Enkele tips.
- Vermeld ook op de contact pagina nog eens al je contact gegevens, dus niet enkel een contactformulier.
- Nu ben je verplicht om van de categorie pagina naar de product pagina te gaan voordat je het artikel maar pas in je winkelmandje kan steken, beter is om ook op de categorie pagina een soort van "plaats in winkelmandje"/"koop nu" button onder het artikel te hebben, geen idee om dit mogelijk is met de software van mijnwebwinkel.
- In de footer zie ik het logo van Bancontact, maar tijdens het afrekenen kan ik nergens betalen met Bancontact? Enkel iDeal en SofortBanking.
- Trouwens vreemd dat je eerst de betaalmethode vraagt, meestal vul je eerst de factuur/verzend- gegevens in en dan pas kies je een betaalmethode.
- Vervang de "Bestelling afronden" button door "ga naar de volgende stap / volgende of iets dergelijks, nu lijkt het telkens of je de bestelling gaat plaatsen terwijl je gewoon naar de volgende stap gaat. En voor de laatste button zie: http://www.consumpsy.nl/blog/2014/butto ... plichting/
- Tijdens afrekenen geen optie tegen gekomen om de algemene voorwaarden of 14 dagen bedenktijd te accepteren. Verplicht!

Edit:
Vervang je Bancontact logo door eentje dat aan de richtlijnen van Bancontact voldoet. Zie https://www.bancontact.com/nl/logo . Ook voor iDeal zullen hier ongetwijfeld richtlijnen voor zijn.
 
mirellatreffers
Berichten: 44
Lid geworden op: 23 februari 2012
Contacteer:

Re: Feedback en Tips voor mijn shop

20 juli 2017

Bedankt voor je Feedback van mijn webwinkel.

Ik heb inmiddels al wat aangepast. Helaas kan ik niet alles aanpassen zoals bestelbutton webwinkel. Dit zit eenmaal in de software van Mijnwebwinkel.nl
Betalingen heb ik aangepast naar Ideal en bankcontant. Algemene voorwaarden ook geplaatst. Contact gegevens en telefoonnumer. Doorlink pagina,s werken nu ook weer.
Hopelijk ben ik niets vergeten. Een extra paar ogen zien meer dan 1 paar zeg ik altijd.
www.packlikeapro.nl ruimste keuze in Packing Cubes en reis opbergers.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback en Tips voor mijn shop

24 juli 2017

Op het eerste oog ziet je website er goed uit.


De wie ben ik pagina, zou ik iets minder direct maken (niet starten met Ik...). Daarbij is dit een uitgelezen kans om het vertrouwen te winnen van je bezoekers. Op basis van je tekst concludeer ik dat je voor de persoonlijke aanpak gaat. Maar waarom dan geen foto plaatsen?
Meer tips voor een goede Over ons pagina vind je in onze whitepaper.

De retourvoorwaarden lijken niet helemaal te kloppen / je omschrijving is niet geheel duidelijk. Na ontvangst heeft een klant 14 dagen om te melden dat hij/ zij het product wil retourneren. Daarna nog 14 dagen om dit daadwerkelijk te doen.

Verder op de retour pagina:
Wat bedoel je met retourkosten? Je mag geen kosten in rekening brengen voor het retourneren. Wel kan je duidelijk maken dat de kosten voor het terugzenden van het product voor eigen rekening zijn van de klant.

Op je website spreek je de bezoeker zowel aan met je als met u.

Een optie om achteraf te betalen ontbreekt.

Verder valt op dat je op de homepage "Packlikeapro.nl" achter veel producten hebt staan. Dit is een beetje dubbel / onzinnig.



Een goede start, maar nu nog de puntjes op de I en de webshop verder vullen. Veel succes!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht