Geen algemene voorwaarden (kom op de home pagina terecht).
Als ik op "Online betalen" klik, kom ik op de pagina "Wie ben ik" terecht.
Geen telefoon nummer.
....
Enkele tips.
- Vermeld ook op de contact pagina nog eens al je contact gegevens, dus niet enkel een contactformulier.
- Nu ben je verplicht om van de categorie pagina naar de product pagina te gaan voordat je het artikel maar pas in je winkelmandje kan steken, beter is om ook op de categorie pagina een soort van "plaats in winkelmandje"/"koop nu" button onder het artikel te hebben, geen idee om dit mogelijk is met de software van mijnwebwinkel.
- In de footer zie ik het logo van Bancontact, maar tijdens het afrekenen kan ik nergens betalen met Bancontact? Enkel iDeal en SofortBanking.
- Trouwens vreemd dat je eerst de betaalmethode vraagt, meestal vul je eerst de factuur/verzend- gegevens in en dan pas kies je een betaalmethode.
- Vervang de "Bestelling afronden" button door "ga naar de volgende stap / volgende of iets dergelijks, nu lijkt het telkens of je de bestelling gaat plaatsen terwijl je gewoon naar de volgende stap gaat. En voor de laatste button zie:
http://www.consumpsy.nl/blog/2014/butto ... plichting/
- Tijdens afrekenen geen optie tegen gekomen om de algemene voorwaarden of 14 dagen bedenktijd te accepteren. Verplicht!
Edit:
Vervang je Bancontact logo door eentje dat aan de richtlijnen van Bancontact voldoet. Zie
https://www.bancontact.com/nl/logo . Ook voor iDeal zullen hier ongetwijfeld richtlijnen voor zijn.