Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
FrankatKarag
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 juli 2017

Feedback voor mijn T-Shirt webshop

26 juli 2017

Hallo,

Ik heb sinds een tijdje een T-Shirt webshop en altijd was het kleinschalig. Ik wil nu meer impact maken.

De stijl was de website is wellicht eigenzinnig, maar dit past ook bij het concept, de kleding die ik verkoop. Echter, zou ik wel graag feedback ontvangen omdat ik denk dat hierdoor ook een blinde vlek kan ontstaan. Ik ben gewoon op zoek naar eerlijke feedback om de webshop te verbeteren.

De shop is hier te vinden: www.karag.nl

Alvast bedankt!!
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback voor mijn T-Shirt webshop

26 juli 2017

De stijl van de website is (te) simpel...

Dat hoeft niet perse een probleem te zijn, maar ontbreken er veel zaken. Je mist nu ook nog zaken die wettelijk verplicht zijn.
Denk hierbij aan informatie over bestellen, betalen, verzenden, retourneren, etc.

Om deze zelfde reden komt je webwinkel (nog) niet erg betrouwbaar over.
Zorg dus voor meer info pagina's en maak een goede Over ons pagina.

En voeg meer producten toe.

Nog heel wat uitdagingen dus om van je kleinschalige project een echte webwinkel te maken. Veel succes met je webwinkel!
 
FrankatKarag
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 juli 2017

Re: Feedback voor mijn T-Shirt webshop

29 juli 2017

Bedankt dat je even de tijd hebt genomen en bedankt voor de feedback.

Zaken die wettelijk verplicht zijn heb ik allemaal aanwezig op de site. Zie kopje: voorwaarden (link onderin)

Het feit dat het als niet betrouwbaar overkomt, heeft dat te maken met deze bestellen, betalen, verzenden- informatie? Of missen er andere zaken? De 'over' pagina kan uitgebreider, maar dit zal niet het grote verschil maken.

Ik ben erg benieuwd, want hiervan kan ik alleen maar leren.

Producten: mee bezig.. :)
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Feedback voor mijn T-Shirt webshop

29 juli 2017

Het kopje voorwaarden verwijst volgens mij alleen naar (hele beknopte) algemene voorwaarden.

Dat is zeker niet voldoende.

Zie ook het artikel in 14 stappen voldoen aan de wetgeving voor webshops
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
OnlineKeys
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 februari 2017
Contacteer:

Re: Feedback voor mijn T-Shirt webshop

30 juli 2017

Ik snap je concept, maar de site ziet er echt een beetje slordig en onaf uit. De layout is wel echt jaren 90. Als je een wat eigenzinigere uitstraling wil geven aan je site, waarom niet een beetje een opzet als dit of misschien met nog wat minder informatie: deze.


Als je klanten wil trekken zal je de site echt een beetje meer moeten aankleden, met meer foto's en meer productinformatie. 
Je gebruikt toch geen illegale software?
Windows 10 Pro - €24,68 | Office 2016 Pro - €41,14
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht