Mijn idee als ik deze webshop bezoek is vooral dat ik er 0,0 vertrouwen in heb. Teksten in het engels, overal weer de tekst 'Absolutely stunning' - het zal wel van een of ander dropshipping productfeed komen maar zo is het voor mij als eerste indruk...het enige eigenene het logootje en de voorwaarden...gaat maar om de eerste indruk hè ik heb echt niet heel ver gekeken maar ik heb als consument meer nodig om me op de webwinkel thuis te voelen, en dus te bestellen - eerst moet ik nog overtuigd worden dat ik met een gerust hart kan bestellen, dat idee heb ik zo eigenlijk niet.
Dat is m'n eerste indruk, die wilde ik maar delen (niet vervelend bedoeld)
Bedankt voor je reactie! Ik werk inderdaad met dropshipping en het is de eerste keer dat ik een webshop heb dus ik moet me nog een aantal dingen eigen maken, maar ik ga eraan werken! Nogmaals bedankt!
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Zulke grote merken verkopen en dan en o6 nr en een gmail adres? Niet doen ...Je e-mailadres en een 06-nummer komen niet echt professioneel over.
Neem aan dat je bij je domeinnaam gewoon een e-mailadres aan kunt maken. (bijv. info@royaltee.nl of klantenservice@royaltee.nl)
Er zijn bedrijven die bijv. een 085- nummer kunnen doorverwijzen naar je mobiel.
Hartstikke bedankt voor de feedback!! Ik ga er meteen mee aan de slag!Ben het met Kenneth eens dat de header wel erg leeg is zo. Dit is ook zonde van de ruimte. (komt door het hoge logo).
Ik moest zelf even goed kijken waar je zoekfunctie zat omdat ik (en vele online shoppers) de zoekfunctie zoeken op de plaats waar je nu niets hebt staan.
Ik durf m'n handen er wel voor in het vuur te steken dat je zoekfunctie meer gebruikt wordt wanneer je deze prominent in de header plaatst.
Ga anders een testen met Hotjar. Is als ik mij niet vergis ook een gratis proefversie van. Daarmee kun je o.a. de muisbewegingen van je bezoekers analyseren.
Ik denk dat heel veel mensen zitten te zoeken naar je zoekfunctie.
Op je homepage mis ik wat producten. Misschien een paar van de nieuwste producten tonen of populaire producten tonen?
Je e-mailadres en een 06-nummer komen niet echt professioneel over.
Neem aan dat je bij je domeinnaam gewoon een e-mailadres aan kunt maken. (bijv. info@royaltee.nl of klantenservice@royaltee.nl)
Er zijn bedrijven die bijv. een 085- nummer kunnen doorverwijzen naar je mobiel.
Wat is de levertijd wanneer ik iets bestel? Er staat direct verwerkt, maar zou het fijn vinden als er bijvoorbeeld staat levertijd 1-3 werkdagen. Dan heb je al meer duidelijkheid.
Hoge klanttevredenheid vermeld je op je website. Waar kan ik die tevredenheid terugvinden? Heb je beoordelingen bij een derde partij ?
Dit zijn zo even wat punten die mij opvallen. Hoop dat je er wat aan hebt.
Succes met je webshop!!
Heel erg bedankt voor de feedback! Ik ga ermee aan de slag!!Zulke grote merken verkopen en dan en o6 nr en een gmail adres? Niet doen ...Je e-mailadres en een 06-nummer komen niet echt professioneel over.
Neem aan dat je bij je domeinnaam gewoon een e-mailadres aan kunt maken. (bijv. info@royaltee.nl of klantenservice@royaltee.nl)
Er zijn bedrijven die bijv. een 085- nummer kunnen doorverwijzen naar je mobiel.
Op gevoel vind ik he logo niet mooi. Er zit niet zoveel stijl in als de rest van je look-and-feel van je website. Sorry, even heel plat-zwart-wit gezegd: ik zie een rafelig tshirtje...
Ik weet niet of je mogelijkheden hebt om alleen RoyalTee als woord over te houden met de sterren erbij? Dan is ie meteen minder hoog en meer in de breedte.
En kun je de oranje kleur uit het logo meer afstemmen op de "gouden" kleur in het design?
In het logo mis ik "simpelweg" de luxe en uitstraling van de kleding die je verkoopt.
De onderste regel "© Copyright 2017 RoyalTee - Powered by Lightspeed - Theme by Dyvelopment"
zijn er mogelijkheden om powered by & theme by , weg te halen?
Nogmaals: als je zulke merken verkoopt, dan oogt dit wat minder.
succes!
Dag Kenneth,Hi Robbert,
Toen ik op de website kwam viel mij gelijk op dat de header nogal leeg is - net zoals de voorpagina. Ik zou hier meer content plaatsen. In de header kan je bijvoorbeeld contactgegevens / klantenservice informatie kwijt of de USP's die nu net boven de grote afbeeldingen staan. Op de voorpagina zou ik items plaatsen, zodat je direct een indruk van de collectie krijgt. Dit zouden bijvoorbeeld de nieuwste producten of sale producten kunnen zijn.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt,
Met vriendelijke groet,
Kenneth
Webdesigner
Dag 86media,Ben het met Kenneth eens dat de header wel erg leeg is zo. Dit is ook zonde van de ruimte. (komt door het hoge logo).
Ik moest zelf even goed kijken waar je zoekfunctie zat omdat ik (en vele online shoppers) de zoekfunctie zoeken op de plaats waar je nu niets hebt staan.
Ik durf m'n handen er wel voor in het vuur te steken dat je zoekfunctie meer gebruikt wordt wanneer je deze prominent in de header plaatst.
Ga anders een testen met Hotjar. Is als ik mij niet vergis ook een gratis proefversie van. Daarmee kun je o.a. de muisbewegingen van je bezoekers analyseren.
Ik denk dat heel veel mensen zitten te zoeken naar je zoekfunctie.
Op je homepage mis ik wat producten. Misschien een paar van de nieuwste producten tonen of populaire producten tonen?
Je e-mailadres en een 06-nummer komen niet echt professioneel over.
Neem aan dat je bij je domeinnaam gewoon een e-mailadres aan kunt maken. (bijv. info@royaltee.nl of klantenservice@royaltee.nl)
Er zijn bedrijven die bijv. een 085- nummer kunnen doorverwijzen naar je mobiel.
Wat is de levertijd wanneer ik iets bestel? Er staat direct verwerkt, maar zou het fijn vinden als er bijvoorbeeld staat levertijd 1-3 werkdagen. Dan heb je al meer duidelijkheid.
Hoge klanttevredenheid vermeld je op je website. Waar kan ik die tevredenheid terugvinden? Heb je beoordelingen bij een derde partij ?
Dit zijn zo even wat punten die mij opvallen. Hoop dat je er wat aan hebt.
Succes met je webshop!!
Dag Schaap,Zulke grote merken verkopen en dan en o6 nr en een gmail adres? Niet doen ...Je e-mailadres en een 06-nummer komen niet echt professioneel over.
Neem aan dat je bij je domeinnaam gewoon een e-mailadres aan kunt maken. (bijv. info@royaltee.nl of klantenservice@royaltee.nl)
Er zijn bedrijven die bijv. een 085- nummer kunnen doorverwijzen naar je mobiel.
Op gevoel vind ik he logo niet mooi. Er zit niet zoveel stijl in als de rest van je look-and-feel van je website. Sorry, even heel plat-zwart-wit gezegd: ik zie een rafelig tshirtje...
Ik weet niet of je mogelijkheden hebt om alleen RoyalTee als woord over te houden met de sterren erbij? Dan is ie meteen minder hoog en meer in de breedte.
En kun je de oranje kleur uit het logo meer afstemmen op de "gouden" kleur in het design?
In het logo mis ik "simpelweg" de luxe en uitstraling van de kleding die je verkoopt.
De onderste regel "© Copyright 2017 RoyalTee - Powered by Lightspeed - Theme by Dyvelopment"
zijn er mogelijkheden om powered by & theme by , weg te halen?
Nogmaals: als je zulke merken verkoopt, dan oogt dit wat minder.
succes!
Ik heb hier een simpele & goedkope oplossing, maar ik weet niet of dat in jouw situatie ook haalbaar is:jij misschien waar ik dat goedkoper kan aanschaffen? Super bedankt voor alle tips!! Ik heb er heel veel aan gehad! Top!!
Bedankt! Ik ga erachteraan!Ik heb hier een simpele & goedkope oplossing, maar ik weet niet of dat in jouw situatie ook haalbaar is:jij misschien waar ik dat goedkoper kan aanschaffen? Super bedankt voor alle tips!! Ik heb er heel veel aan gehad! Top!!
Ik heb bij Ziggo een 2e lijn aangevraagd. Deze 2e lijn is dus mijn vaste zakelijke nummer. Ik heb er echter geen fysieke telefoon (meer) aan hangen.... Na instellen ervan (dus eenmalig een "echte telefoon" nodig) laten doorschakelen naar mijn mobiel.
Hele geringe kosten...