Nee, daar zou ik ook niet kopen. Komt heel onprofessioneel over.
Keek gisterenavond even op de gsm. Wat een ramp is dat. De balk met bychannel en assortiment blijft altijd in beeld (Net als op desktop) maar is op de gsm zo groot dat het bijna het hele scherm vult in landscape. (Zoals ik altijd kijk op de gsm) in portrait mode neemt het nog de helft in beslag maar je ziet dus nooit veel van de artikelen.
De homepage heeft op de desktop al een heel vreemd font en staat alles schreeuwerig in hoofdletters maar op de gsm is het font anders en bijna niet leesbaar.
Dan geef je op de homepage codes op voor korting in hoofdletters en zeg je dat je geen hoofdletters mag gebruiken! (Handig voor kopiëren (not))
En nog erger, iedereen gaat meteen weg, de kortingscodes werken niet!
(Ongeldige kortingsbon. Kijk of de kortingscode goed ingevuld is en of uw kortingscode vandaag geldig is.)
Zit nu even iets langer op de site en komt er een groot pop-up scherm dat ik 10 % korting kan krijgen. Dat had ik al op de homepage!!
Kopieer code staat er maar dat is dezelfde code en werkt dus niet.
Het lijkt wel of je de jaren 90 website en pop-ups van de amerikanen hebt gekopieerd.
De foto's van artikelen zijn klein. De knop vergroot laat dezelfde afbeelding zien met meer witruimte eromheen. Maar dat noem ik niet vergroten.
Iets in de winkelwagen dan komt rechtsonder een icon met aantal artikelen in winkelwagen. Handig. Maar die kan weg als je in de winkelwagen bent en verder gaat met afrekenen. Soms staat hij hinderlijk in de weg.
Zoals je al gemerkt hebt heeft veel adverteren geen zin als je website geen conversie heeft. Eerst je website met conversie op orde dan pas veel adverteren.
Wat zeggen al je statistieken? Waar gaan mensen weg van de site? Komen ze mobiel, desktop? Wat doen ze? Wat bekijken ze? Ofwel zoek uit waar het fout gaat. (Ik denk dat ze na de homepage al weggaan maar meten is weten)