Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Theelepeltjegeluk
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 oktober 2017

Mijn webshop voorstellen.

07 oktober 2017

Hoi iedereen,
Wat een leuk forum! Mijn naam is Cynthia, trotse eigenaresse van http://webshop.eentheelepelgeluk.nl en ik verkoop Tante Betsy jurkjes. Ik ben ontzettend enthousiast, werk hard, en heb al goede verkopen gehad. Ik ben eigenlijk heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Cynthia.
 
86media
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 april 2016
Contacteer:

Re: Mijn webshop voorstellen.

10 oktober 2017

Hallo Cynthia,

Ik heb even snel naar je webshop gekeken en dat ziet er allemaal lekker fris uit! 
Mooie duidelijke productfoto's heb je ook. 

Een paar dingen die mij opvielen: 

- Ik wilde op de productpagina van de dress ola little apple blue de foto vergroten, dat liep niet helemaal lekker.
- De winkelwagenknop zou ik een afwijkende kleur maken zodat die meer opvalt. 
- Wanneer ik naar de betaalpagina ga, valt het mij op dat ik op diverse manieren nog eenvoudig van deze pagina af kan gaan. 
Het menu staat er nog bovenin, aan de rechterzijde staan nog recente blogberichten. Allemaal dingen wat de klant af kan leiden van een aankoop.
Die pagina zou ik zo clean mogelijk houden en er voor zorgen dat de klant zich alleen maar kan focussen op het afrekenen. (dat is tenslotte wat je wil) 
- Bij je afrekenpagina zou je nog kunnen vermelden dat er geen verzendkosten zijn voor Nederland. Misschien dat je verder ook nog interessante USP's hebt...

Hoop dat je er wat aan hebt! 
 
timdj
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 oktober 2017
Locatie: 's Gravenmoer
Contacteer:

Re: Mijn webshop voorstellen.

30 oktober 2017

Ik ben het met bovenstaande reactie eens, Productfoto's vergroten kan redelijk makkelijk worden versimpeld; kijk bijvoorbeeld eens op https://www.bullstore.nl waar men met een simpele pop-up werkt voor de website. 

Ik moet zeggen dat ik de sfeer van je website wel echt leuk vind, je gebruikt daarnaast goede inlinks op je website. Ik zou voor de vindbaarheid van je webshop nog aanbevelen om een stukje tekst te schrijven op je homepage met hierin een aantal kernwoorden die betrekking hebben tot je website (jurken, mode etc.)

Succes!
 
Gebruikersavatar
Roeland
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 oktober 2017
Contacteer:

Re: Mijn webshop voorstellen.

31 oktober 2017

Hoi Cynthia,

Ik vind dat je webwinkel een overtuigende uitstraling heeft; goede balans tussen professioneel en persoonlijk.
Als verbeterpunten vallen me onderstaande zaken het meeste op:

  • Op de productpagina zou ik de levertijd en verzendkosten aangeven, in de buurt van de "in-winkelmand"-knop. Dit is wat bezoekers zich afvragen op dat moment en het missen van deze info zal een deel laten afhaken.
  • Ik mis een winkelwagenknop rechtsbovenin de website; al zou hij er alleen maar staan om te laten zien dat je website een webshop is.
  • Het logo bovenaan is erg groot, vooral op mobiel drukt het de content het scherm uit.
Veel succes!
Mede- oprichter van de Conversion Monitor om zelf de bottlenecks op je webshop op te lossen.
En helpt webshops persoonlijk met hun groei via Converdo.com
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
virevo
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 april 2012
Contacteer:

Re: Mijn webshop voorstellen.

05 november 2017

Hallo Cynthia,

Ik heb even snel naar je webshop gekeken en dat ziet er allemaal lekker fris uit! 
Mooie duidelijke productfoto's heb je ook. 

Een paar dingen die mij opvielen: 

- Ik wilde op de productpagina van de dress ola little apple blue de foto vergroten, dat liep niet helemaal lekker.
- De winkelwagenknop zou ik een afwijkende kleur maken zodat die meer opvalt. 
- Wanneer ik naar de betaalpagina ga, valt het mij op dat ik op diverse manieren nog eenvoudig van deze pagina af kan gaan. 
Het menu staat er nog bovenin, aan de rechterzijde staan nog recente blogberichten. Allemaal dingen wat de klant af kan leiden van een aankoop.
Die pagina zou ik zo clean mogelijk houden en er voor zorgen dat de klant zich alleen maar kan focussen op het afrekenen. (dat is tenslotte wat je wil) 

- Bij je afrekenpagina zou je nog kunnen vermelden dat er geen verzendkosten zijn voor Nederland. Misschien dat je verder ook nog interessante USP's hebt...

Hoop dat je er wat aan hebt! 
Ben het met deze argumentatie eens, met name het vetgedrukte deel is denk ik een probleem, de look & feel van je webshop is prettig maar de knoppen als "naar winkelmand" en "bestelling plaatsen" mogen wel wat opvallender. Als nieuwe bezoeker moet je echt even twee keer kijken voordat je ziet waar je moet klikken. Met een iets hardere kleur op de knoppen en wat minder afleiding leidt je je bezoeker makkelijker richting zijn/haar aankoop. Meer en grotere product foto's zullen ook zeker bijdragen aan een betere impressie van de producten. 

Verder mis ik in de eerdere kritieken nog wat technische aanmerkingen, ondanks dat je website redelijk vlot laadt zijn er nog heel veel verbeteringen mogelijk, zo zijn bijvoorbeeld je afbeeldingen je CSS en je JS niet geoptimaliseerd en maak je geen gebruik van caching. Verder gebruik je nog niet overal je Https en laat je verbindingen over http verlopen. (op je weblog) 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht