Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
nbergmans
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 oktober 2017

Boutique 22 Feedback

27 oktober 2017

Hi allemaal,

Precies 2 weken geleden is mijn webshop Boutique 22 online gegaan en sindsdien ben ik een fervent bezoekster van jullie forum geworden. 

Ik zou het erg waarderen mochten jullie wat feedback willen geven wat betreft design, gebruiksgemak etc. In de toekomst zal ik zeker meer actief worden op dit forum, maar op dit moment voel ik mij nog geen ervaringsdeskundige. ;) 

Afgelopen week heb ik mijn eerste twee orders binnen gekregen, via social media. Ook heb ik nu een Facebook promotie lopen van een like & share actie. En ben ik aan het adverteren op AdWords om beter vindbaar te worden en naamsbekendheid te creëren. 

Ik heb al wat ervaring met bloggen dus weet ik in beginsel wel iets over SEO, alleen ik ben zeker geen pro. 
Een van mijn doelen voor de toekomst is om met zoekwoord (musthaves) op de eerste pagina bij Google te eindigen, aangezien veel van mijn doelgroep op dat zoekwoord zoekt. Alleen zie ik dat veel concullega's het zoekwoord in hun domeinnaam hebben verwerkt. Wanneer iemand hier nog tips voor heeft hoor ik het graag. 

Ik ben super benieuwd naar jullie Feedback! 

Gr.
 
Gebruikersavatar
Schaap
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 mei 2017

Re: Boutique 22 Feedback

28 oktober 2017

Hallo,

Het zou mooier zijn als je alle productfoto's dezelfde achtergrond kan geven. Persoonlijk vind ik wit het mooiste: de aandacht gaat dan echt alleen naar het product.
En ik vind het lettertype erg klein ... 12 pixels ... lees eens:
http://paulchristian.nl/maak-je-website ... ergrootte/

Succes, Monique
www.BoekenSchaap.nl Hét adres voor 2ehands boeken met méér inhoud
 
nbergmans
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 oktober 2017

Re: Boutique 22 Feedback

30 oktober 2017

Hi Monique, 

Dankjewel voor je reactie, daar kan ik alvast wat mee! 
Lettertype is nu aangepast. De achtergrondkleur ga ik morgen ook mee verder. 
 
timdj
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 oktober 2017
Locatie: 's Gravenmoer
Contacteer:

Re: Boutique 22 Feedback

30 oktober 2017

Beste,

Ik zou eventjes kijken naar de pagespeed! Er zijn een aantal optimalisaties mogelijk die de snelheid van je website kunnen verbeteren: https://developers.google.com/speed/pag ... tab=mobile.

Groet,
Tim
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
86media
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 april 2016
Contacteer:

Re: Boutique 22 Feedback

30 oktober 2017

Ik vind de productpagina vrij onoverzichtelijk overkomen.
Er staat best veel informatie op een klein stuk. En laat dit nou net allemaal in de buurt van je winkelwagenknop zitten, welke daardoor bijna niet meer opvalt. 
Ik zou de "In winkelwagen" knop iets vergroten en een andere kleur geven welke opvalt in het geheel. Bijvoorbeeld groen of oranje.

Op mijn scherm val je "Blog" tekstje/linkje achter de winkelwagen rechtsbovenin. 
 
virevo
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 april 2012
Contacteer:

Re: Boutique 22 Feedback

05 november 2017

Beste,

Ik zou eventjes kijken naar de pagespeed! Er zijn een aantal optimalisaties mogelijk die de snelheid van je website kunnen verbeteren: https://developers.google.com/speed/pag ... tab=mobile.

Groet,
Tim
Dit inderdaad, er valt veel te verbeteren en dat is van invloed op je zichtbaarheid in de zoekmachines. 
Verder even kijken naar je permalinks, zo kom ik bijvoorbeeld deze tegen: https://www.boutique-22.com/nieuw401461/

Verder kom ik een error tegen bij Google tag manager, iets om even naar te kijken. 
Een ander puntje is de afbeeldingsnamen, gebruik Nederlandse namen/omschrijvingen en neem niet klakkeloos de namen van de afbeeldingen over uit je bron. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht